piatok 20. apríla 2018

CLINIQUE High Impact riasenka a iné



Už naozaj poriadne dávno sme tu nemali recenziu na žiadnu riasenku a dnes to idem napraviť. Na Elnine majú aktuálne úžasné sety od Clinique za priam rozprávkové ceny /v porovnaní so samostatnými riasenkami, off course!/ a ja som dostala príležitosť jeden takýto otestovať – Clinique High Impact set s riasenkou, dvojfázovým odličovačom a očným krémom.

saveonbeauty_clinique_high_impact_review


Balenie obsahuje full verziu riasenky High Impact, 30 ml fľaštičku odličovača Take The Day Off a 5 ml očného krému All About Eyes, maximálne vhodné na cesty alebo len tak, na vyskúšanie predtým, ako sa vrhnete do plnej verzie ;).

saveonbeauty_clinique_high_impact_review

Začnime riasenkou, pretože tá je práve hlavnou hviezdou balenia. Riasenka je to objemová a predlžujúca – čo práve Claire Clairmont nie je až taká vyslovená cieľovka, ale zas objem aj dĺžka nikdy nie je na škodu, že. Kefôčka je klasická /rozumej: nie plastová!/, rovná, veľmi hustá a stredne široká. To beriem!
Skvelé je, že farby naberá také množstvo, že ju takmer vôbec nemusíte otierať o otvor tubičky, ako to býva u asi 99 percent drogérkových riaseniek. Vďaka tomu sa ňou riasy /aj spodné/ líčia maximálne pohodlne.

saveonbeauty_clinique_high_impact_mascara_recenzia


Čo sa celkového efektu /a mojej spokojnosti s ním týka/, dlho som bola na vážkach.
Mám totiž svoj zaužívaný spôsob aplikácie riaseniek, o ktorom viem, že takmer vždy prinesie v tom mojom prípade uspokojivé výsledky.  Keďže bežnému, každodennému líčeniu očí moc nedám, uprednostňujem zároveň riasenky, ktoré dodajú mojím očiam/riasam až zľahka dramatický efekt. A naša milá riasenka mi teda dala ale že pekne zabrať! S riasenkou od Clinique sa mi totiž nie vždy podarilo vykúzliť efekt, aký ja od riasenky vyžadujem – nie vždy, ale občas vyzerali riasy naozaj dokonalo.
A tak som nespávala celé noci, premýšľala nad ňou, robila hókuspókusy - až som ju jednoducho prešťala a prišla na to, v čom spočíva náš vzájomný problém.
Ak dáte totiž riasenku len v tradičných dvoch vrstvách, výsledok je taký nejaký vyblednutý.

saveonbeauty_clinique_high_impact_mascara_recenzia

Lepšie to popísať asi neviem. Riasy sú zvýraznené až príliš prirodzene a po osemhodinovej šichte v robote vyzerajú fakt tak nejak neučesano a vlastne dosť vyprdnuto! Riasenka ich jednoducho v dvoch vrstvách natočené a akokoľvek vyformované neudrží!
Ak dáte ale vrstvy tri, tu sa už začínajú diať zázraky.

saveonbeauty_clinique_high_impact_mascara_recenzia

Ako vidíte na fotke, riasenka riasy výraznejšie nezlepuje, zato dodá objem a dĺžku a – chvaaalabohunanebi – tie moje rovné chcípance aj vytočí! A v takomto stave ich spoľahlivo udrží celý deň.
Viem, nie každému sa chce dávať tri vrstvy riasenky, sama to tak nerobím nikdy a popravde bola by som najradšej, keby stačila vrstva jedna – ráno zvyknem trpieť chronickým nedostatkom času a prdieť sa s tromi vrstvami farby, aby som mala na očiach namiesto rias vejáre, to je celkom kontraproduktívne, že. Ale! Ten efekt za to skrátka stojí! Ak máte ideálne riasy, možno vám postačí aj tá jedna vrstva, ak máte ale také, ako ja /viď staršie články s recenziami riaseniek/, tak tie tri potrebujete. Našťastie, riasenka je stvorená na to, aby ste ňou bezproblémovo mohli aplikovať viac vrstiev, takže chválim.
Čo sa ostatných vlastností týka, mne osobne nerobí žiadne nežiadúce šmuhy a zatiaľ ani neopadáva pod oči ani ak ju odličujem až večer po celodennom nosení.
Odličovanie je také priemerné. Ak ste zvyknuté na Lash Sensational riasenku od Maybelline, táto sa vám bude odličovať asi podobne – nejde to práve najjednoduchšie, ale s trochou snahy to zvládnete aj s micelárkou.

Zhodnotenie riasenky po spotrebovaní nájdete tu.
 
Toľko k riasenke, zamilovala som sa a prejdime k ostatným vecičkám, ktoré v balíku nájdete.

saveonbeauty_clinique_ocny_krem_recenzia

Očný krém v rozkošnom pidikelímku je úžasný. Jeho konzistencia je niečo medzi krémom a gélom, vďaka čomu sa vstrebáva absolútne bezproblémovo, zároveň ale cítite tú silu, ukrytú v kelímku – vyživuje a hydratuje očné okolie naozaj výborne! Slúžiť má na redukciu opuchov a tmavých kruhov pod očami, čo sa teda neodvážim zhodnotiť po spotrebovaní tejto miniatúrky, ale jednoznačne ide o krém, do ktorého by som aj napriek vyššej cene išla – full verzia má 30 ml a to je už, myslím si, celkom fajn.

saveonbeauty_clinique_all_about_eyes_eye_cream_recenzia

saveonbeauty_clinique_all_about_eyes_eye_cream_recenzia


Nie príliš ale ohúril odličovač. Priznám sa rovno, dvojfázové odličovadlá nie sú mojou šálkou kávy – obťažuje ma už len samotný proces premiešavania obsahu a tiež si nemyslím, že by očný mejkap odličovali rýchlejšie ako trebárs dobré micelárne vody. A práve tento fakt je u mňa hlavným kritériom pri posudzovaní odličovacích záležitostí celkovo.

saveonbeauty_clinique_take_the_day_off_makeup_remover_recenzia

Podobný prípad je aj Take The Day Off odličovač – keď som ho porovnala s mojou aktuálnou a nie práve najobľúbenejšou micelárkou od Mixy, rozhodne sa mi zdalo, že lepšie odličuje práve táto micelárka! Což je akože celkom prúser, že jo. Balenie určite dopoužívam, ale do full verzie ja teda rozhodne ísť neplánujem a nemôžem vám ju ani odporučiť.
Tak to by bolo moje balenie od Clinique. Ak by sa vám nepozdávala táto verzia, na výber máte ešte varianty s chubby stickmi, ceruzkami na oči a podobne, stačí posurfovať :). V globále za mňa určite veľká spokojnosť a ako najlepší výrobok setu hodnotím krém, riasenka mu šliape tesne na päty. Rozhodne som s výberom spokojná a určite by som zopakovala aj nejakú tú kúpu za vlastné.
Na záver ešte hodnotenia:

riasenka 9,5/10
očný krém 10/10
odličovač 5/10

Aké sú vaše skúsenosti so značkou Clinique? Pre mňa celkom neprebádaná značka, preto uvítam akékoľvek tipy skúsenejších ;).

- cc -


4 komentáre:

  1. Clinique MILUJEM !!! Priviedla ma k tejto značke Teta z Prahy.
    Práve tento očný krém používam už 2 roky určite a je to fantázia. Na deň. Na noc potrebujem hutnejší - používam často tento istý, ale vo verzii Rich.
    Riasenky používam už len Clinique alebo Estee Lauder.
    Okrem toho všemožné masky od nich a dennodenne ružový peelingový odličovač na moju zmiešanú pleť, predtým krok č. 2 od Clinique (kto sa vyzná, vie o čom hovorím). Ako pleťovú vodu krok č. 3. Krémy nie, tam som pri inej značke, ale dostala som plné balenie Moisture Surge, ktorý teraz reklamovali, tak ho používam ako masku každý večer.
    A nemôžem zabudnúť, každé ráno po umytí zubov pred rúžom All about lips, už ani neviem koľkáte balenie.
    A samozrejme, doma aspoň 10 verzií chubbystickov.
    Milujem túto značku !
    P.S. Zabudla som na ich bezfarebný biely púder každé ráno. A makeup pre zmiešanú pokožku (tip od Bielej Mačky :))) ).
    Určite som ešte niečo zabudla :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidim, ze s Tebou si budem moct podebatovat na tuto temu :D
      Znacka ma urcite zaujima...

      Odstrániť
  2. Očný krém som mala a bol dokonalý! Dobrý výber setíku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ;) Vidim, ze ten krem je celkom oblubeny a teda nedivim sa!

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...