pondelok 21. mája 2018

Jarní SAVEONBEAUTY obľúbenci PART 2


Nie tak dávno som vám písala o mojich aktuálnych jarných obľúbencoch a už pociťujem potrebu napísať vám o nejakých opäť :). Mám taký matný pocit, že rubrika sa tu bude objavovať pravidelnejšie – občas sa mi totiž nechce písať samostatnú recenziu o niektorej vecičke, ale ukázať vám ju jednoducho chcem, pretože mi prirástla k srdcu viac, než sa sluší a patrí.

saveonbeauty_oblubena_kozmetika_recenzia



Možno si poklepete na čelo, začnime ale čistiacimi prípravkami na pleť od L´Oréal Paris a konkrétne tými, určenými pre suchú a citlivú pleť. Pleťovku z drogérie som používala naposledy možno niekedy v postpubertálnom období a popravde posledné roky sa jej vyhýbam ako čert krížu. Veci, ktoré vám chcem dnes ukázať, ma ale niečím zaujali. A to už je niečo!
Existenciu Extraordinary Oil vyživujúceho olejového tonika u nás som nezaznamenala, kúpila mi ho kamoška a naozaj netuším že kde /v drogérii? :)/. Pokiaľ som všetko správne pochopila, tonikum je typ produktu dvavjednom, ktorý má suchú pleť odlíčiť a zároveň tonizovať. 

saveonbeauty_loreal_extraordinary_oil_tonikum_recenzia

Používam ho už nejaký ten týždeň namiesto odličovacieho mlieka a musím povedať, že som si ho maximálne zamilovala. Hoci jeho konzistencia je príliš riedka a pri aplikácii obsahu na tampónik by ste asi nechceli byť v mojej blízkosti /ako obvykle/, jeho účinky na moju pleť sú zatiaľ maximálne vyhovujúce. Olejové tonikum pleť dôkladne vyčistí/odlíči, zároveň ju osvieži a v konečnom dôsledku výsledkom je absolútne vláčna a vyživená pleť. 
Ja síce tonikum následne zmyjem mojim obľúbeným čistiacim gélom, ktorý k životu nutne potrebujem, vy to teoreticky robiť ale nemusíte.
Ďalšou vecičkou od L´Oréalu je „klasická“ a tak trošku novinková pleťová voda s výťažkami z ruže a jazmínu

saveonbeauty_loreal_pletova_voda_recenzia

Tiež je určená pre suchú a citlivú pleť a okrem toho, že mi maximálne vyhovuje jej 400ml megabalenie a pekná kvetinková /aj keď pomerne výrazná/ vôňa, opäť raz ma dostala do kolien konzistencia. Tá totiž nie je taká, na akú sme u pleťových vôd zvyknuté, ale je hustá, zľahka líznutá akobyolejom a zanechá tak úúúžasne hebkú pleť, že mám už zasa potrebu permanentne sa ošahávať, akúže fajnovú to mám pleť!
Asi trošku slabinou oboch vecičiek je zloženie, holt, L´Oréal biokozmetiku nerobí, že...
Pokračujeme vlasmi. 3 Miracle Oil Reconstructor na poškodené vlasy od Aussie mi kúpila tiež kamoška a musím povedať, že opäť tlieskam. Môj vzťah k olejom na vlasy /nech sa tvária akokoľvek sucho/ je trošku diskutabilný a obvykle ma príliš dlho baviť skrátka nevydržia, tento ale zbožňujem čím ďalej, tým viac. Olej je určený pre poškodené vlasy, obsahuje zmes troch olejov /makadamiový, jojobový a avokádový/, krásne sladko-ovocne vonia a môžete ho využiť pomerne multifunkčne, čo sa vlasov týka.

saveonbeauty_aussie_miracle_oil_reconstructor_olej_na_vlasy_recenzia


Ja olejček o množstve asi troch stlačení pumpičky najradšej vmasírovávam do koncov a do dĺžok vlasov hneď po ich umytí a nechám ho pekne pôsobiť. Výsledkom sú naozaj hebké, lesklé vlasy bez pocitu zaťaženia – jo veta ako z reklamy, ale naozaj dokonale vystihuje môj pocit z mojich vlasov :).

saveonbeauty_oblubena_kozmetika_recenzia

Celkom na záver vec trochu netradičná. Nie že by som si nedokázala oholiť nohy aj bez gélu na holenie, tie z Lidla používam už ale dlhé roky. Prednedávnom značka Cien apgrejdovala ich klasický dámsky gél na holenie s aloe vera pre citlivú pokožku a keď som uvidela tú nádobu, menšiu asi o 50 ml, ale s rovnakou cenou na účtenke, hneď som prevrátila oči - môj názor sa ale otočil o stoosemdesiat stupňov po prvom stlačení pumpičky. Gél je totiž tak neuveriteľne hustý, že na jedno oholenie vám postačí naozaj minimálne množstvo a v konečnom dôsledku vám vlastne vydrží takmernafurt. Vôňa prešla tiež apgrejdom, tentokrát voniame po citrusoch a aj keď sa neviem rozhodnúť, či je to dobre alebo zle v porovnaní s predošlou vôňou, rozhodne je príjemná, svieža a život neotravujúca.
A to by bolo asi všetko. Rozhodne ulietavam posledné týždne na viacerých vecičkách, práve o týchto som ale pociťovala neuveriteľnú potrebu dať vám vedieť. Je celkom ľahko možné, že môj názor na ne časom prehodnotím, ale aktuálne ich skrátka milujem.

Máte s niečím skúsenosť aj vy? Čo za posledné dni najviac prirástlo k srdcu vám? ;)

- cc -

2 komentáre:

  1. Značky poznám, ale konkrétne tieto produkty nepoužívam, vôbec.
    A za posledné dni až týždne mi neuveriteľne prirástli k srdcu a pokožke séra a denný krém od Medik8 (s retinolom večer a s C ráno a denný krém s SPF 50). vyzerá to na veľkú lásku :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som zvedava, potestuj este a potom ma poinformuj o vysledku, ci mam do toho pripadne prastit aj ja ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...