piatok 24. augusta 2018

Letní SAVEONBEAUTY obľúbenci

A je to tu, máme tu pomaly, ale isto koniec leta. Občas sa tak trošku zvyknem vydesiť, ako pekelne ten čas letí – obzvlášť, ak milujete práve tú teplejšiu polovicu roka a z vidiny príchodu zimy trpíte depresiami už pol roka dopredu – nič to ale nemení na fakte, že v každom ročnom období sa namotám na zopár kozmetických vychytávok, ktoré potom používam naozaj do nemoty a neviem sa ich nabažiť. A keďže sme sa v lete žiadnym obľúbencom tu na blogu nevenovali, tak vám dnes po čase opäť raz nejakých ukážem.

saveonbeautyblog_nuxe_olejcek_recenzia


Po prvýkrát v živote som sa dopracovala k miniatúrke kultového suchého olejčeka od Nuxe, konkrétne k trblietkovej verzii a jo, bola to láska na prvý pohľad, dotyk aj oňuch. Viac vám k nemu zatiaľ hovoriť nebudem, pretože je viac než isté, že si po tejto skúsenosti tú full verziu konečne kúpim a ukážem vám ho v plnej paráde :)!

saveonbeautyblog_orly_color_blast_recenzia
Uznávam, s lakmi na nechty tu na blogu veľa vody nenamútim. Je to trochu podivnosť, pretože bez nalakovaných nechtov nejdem hádam ani tie smeti vysypať, ale presne viem, v čom je problém. Lakovanie nechtov je totiž u mňa celý proces, ktorého úspešné ukončenie až do zaschnutia trvá celkom dosť dlho a málokedy ho zrealizujem tak, aby som po urobení nechtov stíhala ešte aj fotiť – nehovoriac o tom, že tie nechty vyzerajú najlepšie až na druhý deň, keď už opadá z okolia nechtov to, čo ste si tam v rámci vašej šikovnosti aplikovali, že. Môžem vás ale uistiť, že laky na nechty sú moja takmerceloživotná vášeň :).
Ako už viete, v lete frčím najmä na neónkach, ktoré skrátka na opálenej pokožke vyzerajú najlepšie a toto leto mám jeden lakovací objav. Lak v odtieni Peach Pastel Neon od ORLY už z blogu poznáte nejaký ten piatok, toto leto k nemu ale pribudol ďalší feši – mini lak v odtieni After Glow. Zatiaľ čo prvý je klasická oranžová neónka s tak trošku vanilkovým podtónom /nepýtajte sa ma na vysvetlenie, zapojte predstavivosť/, ten druhý je svetlá broskyňová neónka, ktorá na nechtoch pri opálenej pokožke naozaj svieti. Čo sa kvality lakov týka, k tej sa radšej nevyjadrujem, ak sa ale zamilujete do niektorého odtieňa, naozaj nie je čo riešiť.

saveonbeautyblog_balzam_na_pery_regina_recenzia

No a na záver ako zlatý klinec dnešnej svätej trojice malá pikoška. A tak trochu retro. Na klasickom Jeleňom loji som za mojej mladosti naozaj frčala maximálne intenzívne a preto som pred nejakým tým mesiacom neodolala a jeden si z nostalgie kúpila. Ako som tu už niekde spomínala, účinky sa mi už nezdajú také wau, ako kedysi – a ťažko zhodnotím, či je to tým, že sa po rokoch zmenilo zloženie alebo tým, že moje nároky na balzamy na pery sú už niekde inde – ale keďže tá vôňa je jednoducho bombová a furt ide o dobré patladlo na pery, tak sa z neho vytešujem. Jediný neduh vidím vlastne v tom, že nevydrží na perách až tak dlho, ako iní moji obľúbenci na poli balzamovacom, ale budiž, tento neduh mu rada odpustím.

No a to by sme mali všetko. Užívajte posledné dni leta a ja budem dúfať, aby tá pravá jeseň došla čo najneskôr a zima aby nedošla vôbec, aby som si furt mohla užívať mojich letných obľúbencov! :D

- cc -



6 komentárov:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...