pondelok 24. septembra 2018

LARENS haul / čo potrebujete a čo nie?

Vlastne som ten názov asi až tak dobre nevymyslela, ale nevadí :D. V dnešnom článku vám ukážem hneď tri vecičky mojej obľúbenej skincare LARENS a hneď na úvod vám poviem, že potrebujete vlastne všetky, aj keď nejaké tie mušky až muchy tu pre dnešok máme. A keďže to bude asi celkom dosť dlhé, tak hneď aj ideme na vec. Hydro Balance pleťový krém, enzymatický peelingbalzam na pery.

saveonbeauty_larens_skincare_review

Netradične začnime zložením a hlavne teda informáciou o tom, že vám vlastne k nemu nič písať nebudem. Všetko podstatné nájdete na tejto stránke, ADELMA to má spracované naozaj dokonale a bolo by zbytočné prepisovať to tu. Takže buďme už hneď na úvod čisto konkrétni.

saveonbeautyblog_larens_hydro_balance_face_cream_recenzia

Hydro Balance pleťový krém môžeme brať ako taký trošku univerzálny hydratačný pleťový krém, ktorý by nemal uraziť žiaden typ pleti. Ja osobne som ho kupovala kvôli tomu, že sa mi po lete žiadalo niečo ľahké a niečo megahydratačné, keďže som si po tohtoročných horúčavách pripadala tak nejak smädno :). Klasickú pumpičkovú a najmä priesvitnú tubu naozaj kvitujem - tá nová, ktorú vyfasoval GLA krém ma teda príliš nenadchýňa najmä z toho dôvodu, že nevidím, koľko krému mi v nej ešte ostáva. A to vie byť občas naozaj peklo :)

saveonbeautyblog_larens_hydro_balance_face_cream_ingredients

Konzistencia krému, prekvapivo, až taká ľahká, ako som si predstavovala, nie je. Čo ale neberte ako výčitku - ja som z tej ľahšej, ale furt krémovej konzistencie naozaj nadšená! Krém sa vďaka nej vstrebe bezproblémovo, ale na pocit o 10 sekúnd suchej pleti rozhodne zabudnite! Hydratuje naozaj krásne, ja som veľmi milo prekvapená a rozhodne, rozhodne, rozhodne sa ku krému ešte vrátim – na teplejšiu časť roka naozaj ideál!
Priaznivá je aj cena krému, ktorá je len 25 éčok /chápem, niekomu sa to málo zdať nemusí, moje patladlá na ksicht sa ale väčšinou pohybujú niekde okolo padíka, takže ja som maximálne spokojná/ a ak vymáknete nejakú akciu, určite budete spokojné aj vy.

Zhodnotenie krému po spotrebovaní nájdete tu.

saveonbeautyblog_larens_enzymatic_peeling_recenzia

Na enzymatické peelingy som sa namotala vďaka istej, podstatne lacnejšej značke a preto moja zvedavosť na enzymatický peeling od Larensu nemala hranice :). Aj keď stále používam aj klasické peelingy, veľmi rada si rochním aj pri týchto enzymatických, ktoré mi občas zároveň zasupľujú čistiace pleťové masky a môžem po nich rovno šupnúť masku hydratačnú.
Enzymatický peeling od Larens pekne, jemne vonia a jeho konzistencia je gélovitá. Naniesť by ste ho mali na vyčistenú pleť /off course/, nechať pôsobiť cécéá 15 minút /ja kľudne aj 20/ a potom zmyť vodou. Na tvári je veľmi príjemný, chladivý a neštípe, podstatná to vec.
Enzymatické peelingy fungujú na báze akéhosi „rozpúšťania“ tých povrchových buniek na pleti, ktoré tam skrátka už nemajú čo hľadať a odhalia tak pri pravidelnom používaní krásnu, čerstvú pleť :)

saveonbeautyblog_larens_enzymatic_peeling_ingredients

Určite netvrdím, že ten efekt je viditeľný okamžite! Aspoň v mojom prípade teda nie. Po pár týždňoch pravidelného používania cécéá 2x týždenne som sa ale k efektu dopracovala – pleť pôsobí tak čerstvejšie, jednotnejšiehladšie. Je mi jasné, že to nebude len vďaka tejto vecičke, treba vziať do úvahy, že moja starostlivosť o pleť je naozaj komplexná – ale je tu ešte jedna vec. Enzymatický peeling a jeho pravidelná aplikácia totiž uľahčuje vstrebávanie účinných zložiek pleťových masiek, ktoré následne aplikujete - a to už logicky musíte vyzerať dobre :).
Takže v konečnom dôsledku by som vlastne mala enzymatické peelingy celkovo odporučiť ako pravidelnú súčasť skincare rutiny každej jednej z nás, že jo. Tento od Larensu stojí cécéá 12 éčok, čo je tiež z tých viac júzerfrendly cien, ktoré v e-shope nájdete, že jo. Za mňa ďalšia povinná položka v mojej kozmetickej výbave.

Zhodnotenie peelingu po spotrebovaní nájdete tu.

saveonbeautyblog_larens_peptidum_lip_balm_recenzia

Celkom na záver balzam na pery, ktorý som ako jedinú vecičku dostala na vyskúšanie. A teda neplatila. Priznám sa, potešila som sa mu hádam viac ako 50 éčkovému krému, pretože v akciách dvaplusjeden by som sa k nemu nedopracovala asi v živote, že jo, už zas logika nepustí.
Balzamík je to klasický tyčinkový, o veľkosti cécéá 4 gramy /taká tá obyčajná veľkosť, nič zvláštne/ a cene necelých 5 éčok. K balzamu ako správna balzamová maniačka a beautyblogerská rýpačka mám ale niekoľko poznámok – a je mi jasné, že ide len o môj individuálny pohľad, napriek tomu ale musím vysvetliť, prečo by moje dobrovoľné vrátenie sa k tejto vecičke bolo trošku také... na vážkach :).

saveonbeautyblog_larens_peptidum_lip_balm_ingredients

Začnime najskôr vôňou. Balzam nevonia a to je prvá vec, ktorá ma vo všeobecnosti trošičku na balzamoch na pery prdí. Viem, môže to byť v istom zmysle aj pozitívum /furt by mohol balzam aj smrdieť, že!/, ja by som sa ale rozhodne potešila viac, ak by balzamík nejako pekne voňal. To je ale len taký detailík, ktorý nie je objektívne podstatný a pokračujme radšej účinkom.
Ten je super. Možno to nie je také, ako trebárs moje milované Rosebud plechovčičky, ale rozhodne cítiť, že ten balzam má dostatočnú silu, aby vaše pery dostal do formy. A aj ich dostane. A to napriek tomu, že tá konzistencia je z tých topiacich sa – tyčinka rozhodne nie je hutná a na perách sa tak trošku topí, s čím som práve najlepšie skúsenosti nikdy nemala a rozhodne takúto konzistenciu nevyhľadávam! Napriek tomu, ako som už povedala, ten účinok je až prekvapivo dobrý.
Bohužiaľ, práve vďaka tejto konzistencii sa balzam míňa rýchlosťou blesku – najmä, ak pokladáte za životne dôležité naniesť tam toho balzamu asi tak centimetrovú vrstvu, že jo. Nie je to síce potrebné, ale ja to tak skrátka robím odjakživa a furt a nedokážem na tom nič zmeniť.
Ku cti balzamu slúži, že zanechá na perách len lesk a žiadny fujblé biely povlak aj pri tej megavrstve, ktorú som na pery schopná naniesť.

Zhodnotenie balzamu po spotrebovaní nájdete tu.

saveonbeauty_larens_skincare_review

A týmto pozitívnym zistením by sme vlastne celý dnešný článok mohli aj ukončiť :). Rozhodne som sa zamilovala a môžem odporučiť pleťový krém a enzymatický peeling. Sú skvelé po všetkých stránkach a ja sa k nim určite čisto dobrovoľne vrátim. A vlastne môžem vďaka účinku s kľudným svedomím odporučiť aj balzam na pery. Ale len tým z vás, ktoré obľubujete práve také tie „ľahšie“ konzistencie, ktoré po perách kĺžu – ja to, holt, nie som a preto keby sa ku mne tento balzam na pery dostal, určite ho budem používať, ale cielene si ho opätovne kupovať neplánujem.
Bodka :).

hodnotenie:
Hydro Balance krém – 10/10
enzymatický peeling – 10/10
balzam na pery – 7,5/10

Tak ako sa vás pozdávajú vecičky z dnešného článku? Skúšali ste niečo?

- cc -



4 komentáre:

  1. Já s touto značkou nemám ani nejmenší zkušenost. Hodně se mi líbí obaly a celkově nevypadá špatně. Až teda na ten balzám..ten bych asi úplně nepotřebovala :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tú značku naozaj milujem, ceny nie sú práve najnižšie, ale holt, za kvalitu sa platí. Ja som zatiaľ z drvivej väčšiny vecičiek veľmi milo prekvapená až nadšená, takže určite môžem len a len odporučiť.
      Balzam ale tiež tak úplne nie, no :).

      Odstrániť
  2. Myslím, že každý si raz nájde značku, ktorá ho osloví a s ktorou bude maximálne spokojný. Ty si si svoju evidentne našla. Ja tiež, síce inú, ale obe sme spokojné a to je hlavné.
    To čo som ja skúsila z Larens, bolo fakt veľmi dobré, ale to čo som očakávala, zníženie vrások, nenastalo a to ma nakoniec sklamalo, preto som u nej neostala a skúsila to s inou, ktorá tie výsledky U MŇA má.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, súhlasím, všetko je to strašne individuálne a ako tak objektívne sa dá hodnotiť skôr dekoratívka, než pleťovka, s tým nenarobí nikto nič... Ale tak hlavne, že sme my ženské spokojné! ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...