pondelok 17. septembra 2018

WELEDA jemná čistiaca pena / potrebujete!



Jo jo, ja a mokré čistenie pleti, to je kapitola sama o sebe. Svojho času som pri používaní akýchkoľvek gélov, pien a iných podobných vychytávok po čase vždy začala trpieť ako kôň – a nie vďaka kozmetike, ale „vďaka“ obyčajnej vode z vodovodu, ktorú moja citlivá pleť skrátka neznášala. Potom som objavila gél gélov, ktorý moju pleť spolu s ďalšou kozmetikou dostal do normálu a už celé roky sa ho odmietam vzdať. Keď ale došla ponuka od e-shopu Naureus na otestovanie čistiacej peny od Weledy, neodolala som. Lebo beautyblogerka, že.

saveonbeautyblog_weleda_kozmetika_recenzia


Ako vieme, Weleda je značka prírodnesatváriaca, certifikovaná a to ja vždy rada - aj keď s tvárou experimentujem naozaj len veľmi opatrne. Preto som mala pred testovaním trošičku aj obavy – obzvlášť, keď som zistila, že jemná čistiaca pena je určená na pleť normálnu až zmiešanú. Na druhú stranu, sľubuje nielen čistenie, ale aj hydratáciu pleti a vďaka výťažku z hamamelisu aj jej ukľudnenie – a to sa v mojom prípade vždy ráta! 

saveonbeautyblog_weleda_kozmetika_recenzia

Balenie je plastové, dobre sadne do ruky a pumpička je plne funkčná, to mi k životu stačí. Má 150 ml, čo je na takýto produkt, podľa môjho skromného názoru, celkom fajn.
Samotná konzistencia peny je jemná, ale rozhodne nie krémová. Práve s ňou, resp. v jej penovej podstate spočíva jediný problém, ktorý s výrobkom mám – a síce v tom, aby mi vďaka mojej šikovnosti hmota nenaliezla do všetkých možných otvorov na tvári. S gélmi sa mi skrátka pracuje jednoduchšie – čo je teda ale čisto a len o mojich osobných preferenciách, že jo.

saveonbeautyblog_weleda_kozmetika_recenzia

saveonbeautyblog_weleda_cleansing_foam_ingredients


Pena veľmi príjemne vonia – ňuchám nejaké citrusy a bylinky a tá vôňa pôsobí naozaj ako životabudič. Na jedno vyčistenie plne postačia dve stlačenia pumpičky. Podotýkam, že pleť najskôr vždy odlíčim čistiacim mliekom alebo olejom a mokré čistenie gélmi alebo penami prichádza na rad až potom. Pena je na tvári veľmi príjemná, neštípe a absolútne nezanecháva pocit ťahania alebo vysušenosti. Čo je ale najlepšie, to sú jej čistiace účinky, pretože tampónik s pleťovou vodou, ktorú používam následne, je vždy dokonale čistý. A to je pre mňa pri čistení pleti jedna z najpodstatnejších vecí.

saveonbeautyblog_weleda_kozmetika_recenzia

Penu používam každý večer už asi mesiac a zatiaľ ani stopa po prípadnom podráždení, takže juchám od nadšenia! Celkom jednoznačne ďalší obľúbenec v mokrom čistení pleti.
A ako inak, odporúčam aj vám – ak obľubujete penové záležitosti, navyše s prírodným zložením, rozhodne túto vecičku v e-shope omrknite! Jej cena je necelých 13 éčok, čo síce nie je najmenej /holt, daň za zloženie bez chémie!/, ale vydrží vám určite dostatočne dlho, aby sa vám tá investícia vyplatila.

hodnotenie: 10/10

Aké sú vaše skúsenosti so značkou Weleda? Ak by ste mi niečo vedeli odporučiť, sem s tým! ;)

- cc -

8 komentárov:

  1. Túto penu mám doma a akurát ju používam každé ráno pri čistení pleti :) skvele fotky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Tá vôňa musí ráno zobudiť aj mŕtveho :D ja si ale ráno pre istotu vystačím vždy s pleťovou vodou, predsa len ten môj ksicht je trošku citlivejší a ráno až také čistenie nepotrebuje...

      Odstrániť
  2. Určite Skin Food, ten je skvelý aj pre suchú pleť. Je to extra hutný krém s krásnou, no jemnou bylinkovou vôňou. Ja sama si ho v zime vždy kupjem. A ešte mi sedia aj ich deodoranty, citrusový fakt účinkuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tipy :) ten skin food musím konečne vyskúšať.

      Odstrániť
  3. Tá vyzerá skvelo! :)Musím ju vyskúšať, no momentálne mám dosť veľkú zásobu odličovacích a čistiacich prostriedkov :D A ja tiež odporúčam Skin Food, v zime by bez neho moje ruky trpeli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip :).
      Ja mám toho momentálne tiež celkom dosť v zásobe a znervózňuje ma to :D

      Odstrániť
  4. Pre mňa je Weleda vyšší štandard v starostlivosti. ASi naposledy som ju používala keď som mala malé deti na ich pokožku.
    Ako vyrástli, prešli na niečo iné a ja som sa k nej pre mňa nedostala. Ani neviem prečo.
    Myslí, že táto kozmetika je u nás nedocenená, asi by to chcelo iný marketing.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi áno! Mám tú značku snáď najradšej z tých "prírodných" z drogérky a napriek tomu ju kupujem minimálne! Takže niečo na tom marketingu bude.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...