pondelok 29. apríla 2019

AVON Mark / funguje primer pod mejkap z katalógu?

Dnes mám pre vás takú malú rýchlorecenziu. V podstate som ju ani nejako extra neplánovala, ale po pár mesiacoch používania si myslím, že by som vám o tejto vecičke mala aspoň pár slov povedať.
Podkladové bázy pod mejkap sú kategóriou, ktorú aspoň ja osobne nepoužívam denne /aj keď by som vzhľadom na stav mojej pleti asi mala!/, ale rozhodne sú v mojej kozmetickej výbave nutnosťou. Pod niektoré mejkapy ich skrátka potrebujete, o špeciálnych príležitostiach, keď chcete, aby vaša pleť vyzerala ešte krajšie ako obvykle ani nevravím.
Primerov doma nejako veľa nemám, vlastne sú len tri a v podstate asi všetky z kategórie luxusnejšej. Preto občas bojujem s tendenciami nájsť niečo fajn aj z kategórie drogérkovej, aby ma tá moja neskonalá krása toľko neruinovala, že, hehe.
No, zatiaľ bez výsledku. Takže som opäť raz urobila pokus, podľahla akcii z katalógu a... dnes vám môžem ukázať AVON Mark zmatňujúcu podkladovú bázu pod mejkap.


saveonbeauty_avon_mark_podklad_pod_mejkap_recenzia


Poviem hneď na úvod, že neviem, či je táto vec ešte v ponuke – v poslednom katalógu som ju nenašla a tá moja bola objednávaná z nejakej tej výpredajovej dvojstrany, ale niečo mi hovorí, že v ponuke bude, akurát v trošku zmenenom obale. Nepamätám si presne už ani jej cenu, keďže to bolo už nejaký ten piatok dozadu, ale myslím, že to bolo niečo do 4 éčok /viac by som určite nedala :D/.
Takže moju zbierku primerov v luxusnom sklenom tégliku a chutných plastových tubičkách rozšírilo niečo, čo vyzerá ako klasický kompaktný púder so zrkadielkom – balenie je, chvalabohu, dosť kvalitné a dokonca ho aj otvoríte bez väčších problémov, čo je teda v niektorých prípadoch naozaj terno.

saveonbeauty_avon_podkladova_baza_recenzia


Konzistencia primeru od Avonu je trošku taká suchšia krémová, ale furt ju dokážete do pleti zapracovať. Pomôže vám v tom jemné zahriatie produktu na vašej pokožke pri aplikácii, len treba trošku trpezlivosti – nebude to také komfortné, ako je to v prípade vyslovene krémových alebo tekutých primerov, rozhodne to ale nie je ani žiadna tragédia a vlastne tie z vás, ktoré primery vyšších cenových kategórií nepoužívate, sa nad ňou zrejme absolútne nepozastavíte.
Možno vás prekvapí, že produktu je v balení v podstate dosť málo. Dno som začala drať už po prvých pár aplikáciách, ale vzhľadom na cenu produktu to zas nejako extra neriešim. Prejdime radšej k účinku, ktorý je pre mňa /a verím, že aj pre vás/ podstatnejší.
Vlastne môžem skonštatovať, že primer celkom milo prekvapil. Teda, možno ani nie tak čo do zmatnenia pleti, ako skôr do zjemnenia pórov – čo je teda pre mňa vec dôležitejšia. Tie ostanú aspoň na pár hodín o poznanie jemnejšie, mejkap vyzerá krajšie a krajší na vás dlhšie vydrží

saveonbeauty_avon_primer_konzistencia



Ak by ste chceli niečo držákovitejšie alebo naozaj zmatňujúce, asi sa poobzerajte inde, ale rozhodne ani táto vecička nie je na zahodenie a je mi jasné, že nie každá z nás môže alebo je ochotná investovať desiatky eur do dekoratívnej kozmetiky, že jo. Ja som v podstate z fungovania tohto primeru príjemne prekvapená a z hľadiska mojich požiadaviek mu môžem vyčítať akurát tak o niečo slabšiu výdrž v porovnaní s inými primermi a menej príjemnú konzistenciu. Ale v globále... Za nejakú príjemne akciovú cenu rozhodne vyskúšajte! ;)

Skúšali ste? :) Používate podkladové bázy pod mejkap? Ktorá je vaša top?

- cc -

6 komentárov:

  1. Veru nie, bázy pod make-up nepoužívam vôbec. Mala som jednu nič nerobila a akosi mi je bližšie naniesť si dobrý krém a výdrž predĺžiť radšej fixátorom, ktorý nanesiem na hotový make-up ako používať bázy. Fixačné spreje fungujú takže tam viem, že to vydrží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a predstav si to, ja som ešte žiaden neskúšala!!! :D Asi je to tým, že na mojej pleti mejkapy celkom držia, mne skôr ide o to zneviditeľnenie pórov...
      Ale raz do nejakého fixačného spreja určite pôjdem :).

      Odstrániť
  2. Vyzkoušela jsem více bází pod make-up, hlavně drogerkové značky a žádná mně neoslovila natolik, že bych báze pod make-up vnímala jako nutný krok..Ale teď se mi docela dost pozdávají ty nové primery od Gabriella Salvete, tak si říkám, že bych možná zkusila a třeba překvapí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z drogérie mi zatiaľ nič moc nevyhovovalo, mám pocit, že tie krémové/fluidné nerobia vôbec nič a tie silikónové typu Dermacol mi zas nie sú na pleti príjemné. Teraz pôjdem vyskúšať jeden od 183 DAYS, tak uvidíme :)...

      Odstrániť
  3. Nepoužívam, ale poterbovala by som.
    Vďaka za odporučenie, asi sa poobzerám v najbližšom katalógu a vyčiahnem si ho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo. Za tie peniaze fajn, ale určite lepšie funguje ten od Clarins :)... za ktorý si ale, off course, priplatíš :).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...