piatok 26. apríla 2019

ZIAJA krémy s vitamínom C a jeden bonus / haul

V dnešnom článku sa pozrieme bližšie na zúbok po naozaj dosť dlhom čase značke Ziaja, konkrétne jej Med línie s vitamínom C, určenej na boj proti vráskam a rozjasnenie pleti /okrem iného/ a ako bonus som do článku pridala ešte očný krém – ktorý síce z tohto radu nie je, ale keďže sa mi o ňom veru samostatnú recenziu písať nechce a keďže jeho primárnou úlohou je tiež bojovať s vráskami... no tak aký by mal s tým kto problém, že.

saveonbeauty_ziaja_kremy_s_vitaminom_c_recenzia

Najskôr začnem tým, prečo som sa vôbec dokopala k tejto objednávke, ktorá okrem už spomenutého vyhladzujúceho očného krému proti vráskam obsahovala spevňujúci denný krém, hĺbkovo-regeneračný nočný krémrevitalizujúcu esenciu s koncentrovaným pôsobením na deň/noc, všetko z Med línie, ktorá sa údajne predáva v poľských lekárňach.
Asi si poklopete na čelo, ale tak dve storočia dozadu som mala doma práve revitalizujúcu esenciu /článok tu/, ktorá síce pri samostatnom používaní moju pleť dosť vysušovala, ale tak neskutočne sympaticky voňala po vanilke, že som si povedala, že spolu s kamoškou urobíme objednávku – a keďže ceny tejto kozmetiky sú viac ako júzerfrendly, rozhodla som sa vyskúšať rovno celý rad a ako bonus nejaký očný krém – tie od Ziaje mám celkovo dosť rada, pretože pekne hydratujú a nedráždia moje očné okolie.

saveonbeauty_ziaja_krem_proti_vraskam_recenzia


Takže, začnime tým negatívnejším – čo je pre mňa celá línia s vitamínom C, kyselinou hyalurónovou a hydroxyprolínom :D. Nuž...
Všetky tieto patladielka sú určené pre pleť oslabenú, ochabnutú, s viditeľnými vráskami, dokonca pre pleť po estetických a dermatologických zákrokoch a mali by fungovať nielen ako prevencia vzniku vrások, ale aj na redukciu tých existujúcich.
Čo sa týka konzistencie, popravde, medzi denným, nočným krémom a esenciou nevidím nejaký extra rozdiel – všetky sú pri aplikácii v podstate príjemné, trošku hutnejšie a umasťujúce, ale keď sa vstrebú, tak zanechajú celkom pekný vizuál na pleti. Čo teda oceňujem, to je odér, ktorý sa nesie presne v tých nostalgických vanilkových tónoch, ako je to v prípade revitalizujúcej esencie.
Malá zaujímavosť: esenciu sa odporúča používať po aplikácii pleťových krémov a nie pred ňou, ako to býva u asi 99,9 percenta sér, že.

saveonbeauty_ziaja_med_kremy_s_vitaminom_c_konzistencia
zľava doprava: ZIAJA denný krém, nočný krém, esencia, očný krém

saveonbeauty_ziaja_med_kremy_proti_vraskam_recenzia


Potiaľto vlastne všetko dobre. Môj prvý kozmetický problém mám s denným krémom, potažmo s kombináciou denný krém plus esencia, ktoré skrátka nevyzerajú dobre pod mejkapom! Nie že by nejako cuckovali alebo robili iné, bohu nemilé veci, ale skrátka tie mejkapy po nich vyzerajú na ksichte dosť nechutne až maskovito – trošku pomôže naniesť mejkap hubkou miesto štetca, ale tiež to nie je žiadna sláva.
Môj druhý problém, čisto nekozmetický /rozumej: naozaj pekelne vážny!/, je už pekný prúser.
Nielen revitalizujúca esencia, ale celá línia s vitamínom C na kompletku moju pleť totiž po cécéá dvoch týždňoch aktívneho používania moju pleť tak neskutočne presušila, že už-už som čakala pohromu! Pleť neštípala, nebola ani začervenaná, ale ťahala naozaj príšerne a tie suché líca na dotyk... No fakt romantika ako vyšitá, celé zle.
Našťastie, pohromu sa mi podarilo odvrátiť vďaka mojim kozmetickým stáliciam od Larensu /Repair Gel, Hyaluron Sérum, GLA Face Cream/ a Biodermy /Atoderm Nutritive/ a fuckt ďakujem pánubohu, že som ich mala doma! Čo ma ale mrzí dvojnásobne, to je fakt, že jednoducho po tých dvoch týždňoch nie som schopná posúdiť účinky celej línie – ktoré vôbec nemusia byť zlé, ale jednoducho toto pre suchú pleť nie je! Bodka. A keď ma opäť po rokoch napadne kúpiť si niečo z tohto radu kvôli vôni, tresknite mi po rukách, plís!

Zhodnotenie produktov po spotrebovaní nájdete tu.


Chvalabohu, článok môžeme zakončiť pozitívne.

saveonbeauty_ziaja_med_ocny_krem_recenzia


Už na začiatku dnešnej recenzie som písala, že očné krémy od Ziaje mám rada. Nepamätám si už presne, koľké a ktoré som skúšala, myslím ale, že z Med línie nebol ani jeden. Preto som sa tentokrát rozhodla vyskúšať vyhladzujúci očný krém proti vráskam – keďže čísla už nepustia, že a na vrásky musím, holt, myslieť čím ďalej, tým viac :).
Za tú cenu síce zázraky asi čakať nemusíme, ale krémik rozhodne nesklamal. Ide o klasickú tubu, čo teda uprednostňujem a oceňujem naozaj že maximálne. Nijako nevonia /uprednostňujem aj neuprednostňujem/, v očnom okolí je veľmi príjemný, konzistencia hutná tak akurát, aby zhydratovala a vyživila očné okolie podľa mojich predstáv, pri líčení očí nerobí tiež žiadnu neplechu.

saveonbeauty_ziaja_revitalizujuca_esencia_recenzia


Okrem toho, pri tej cene cécéá 6 éčok máte taký ten pocit, že ním absolútne, ale absolútne nemusíte šetriť a môžete ho hojne patlať nielen do očného okolia, ale aj do okolia pier, na vrásku medzi obočím a čojaviemkdeešte ako takú extra starostlivosť navyše.
Čo sa týka vrások, je to také... okej. Ani žiadne spomínané zázraky, ale myslím, že krémik vrásky udržuje v prijateľnom stave a asi toto naozaj nebude moje posledné balenie – ako som povedala, očné krémy Ziaja skrátka celkom vie a vyhovujú mi.
Takže čo dodať. Všetky veci som kupovala v tomto e-shope /značku už ale bežne zoženiete nielen v drogériách, ale trebárs aj na Elnine!/ a všetky niečo málo nad 6 eur – čo sú ceny veľmi fajn, ale... Ale. Očný krém za mňa áno, krémiky s vitamínom C asi len pre tie z vás, ktorých pleť je normálna až mastnejšia, pretože inak by ste mohli dopadnúť ako ja - že to budete môcť patlať maximálne tak na krk a dekolt.

Skúšal niekto tieto krémy? Naozaj by ma zaujímal účinok pri dlhodobom používaní...

- cc -


6 komentárov:

  1. Nezkoušela jsem, ale mám mastnou pleť, s tou by si to teoreticky mohlo porozumět lépe, zase třeba Ziaju co se týče péče o pleť nemám moc prozkoumanou, takže nevím moc co čekat. Ale za ty peníze..no, možná to zkusím, na vitamin C v kosmetice slyším:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No super, ak by si sa na to dala, daj potom vedieť! :)

      Odstrániť
  2. Já s kosmetikou Ziaja moc zkušeností nemám..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne telovú kozmetiku majú skvelú, telové maslá, peelingy, balzamy na pery... V pleťovej starostlivosti je to už trošku také hop alebo trop...

      Odstrániť
  3. Neskúšala som a už ani na tvár neplánujem skúšať. Po jednej megareakcii z očného krému tejto značky (nepamätám si už ktorého) som túto značku vyhodila zo svojho portfólia, minimálne na tvár. Telo zatiaľ ok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práve očné krémy od nich celkom vyhovujú. Ostatné patladlá na pleť, to už je také všelijaké... Každopádne tie hydratačné z Med radu boli super.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...