pondelok 10. júna 2019

PIZ BUIN pena na opaľovanie / Kto chce testovať so mnou? / giveaway UKONČENÉ!!!


Jedna súťaž nám ešte len skončila a už tu máme ďalšiu! Moja najobľúbenejšia internetová parfumérka Elnino mi poslala v rámci balíka na testovanie milý darček v podobe dvoch osviežujúcich pien na opaľovanie a keďže nie som žiaden lakomec /ha ha/, tak som sa rozhodla, že jednu z nich darujem jednej z vás. Dovolenky sú vlastne už v plnom prúde, takže hádamsnáďmožno by sa vám dnešná súťaž mohla aj hodiť! ;)



Podmienky zapojenia sa sú jednoduché až primitif :).

1. sledovať verejne môj blog cez GFC /kuk stĺpček vpravo s názvom Sledovatelia a klik na sledovať! :)/
2. sledovať verejne môj blog na Facebooku alebo na Instagrame + to isté pre Elnino! /Facebook alebo Instagram/

Do komentára sem pod článok mi môžete napísať hocičo /trebárs kam sa chystáte na dovo ;)/ a ak budete súťaž kdekoľvek zdieľať, môžete si pridať komentár číslo dva spolu s linkom, kde ste zdieľali.
Zapojiť sa môžete do 21. júna 00:00, na druhý deň vyžrebujem výhercu a oznámim vám to na sociálnych sieťach. Nevyžadujem, aby ste mi verejne písali, pod akými menami ma sledujete /týka sa FB a Insta, off course/, takže po vyhlásení výhercu ma tento pre overenie bude musieť kontaktovať na mailovej adrese claireclairmont666@gmail.com a ja ho po preverení odklepnem :).

Pozor, na kontaktovanie môjho druhého ja e-mailom máte čas len do nedele 23. júna 00:00! Chcem vám totiž výhru odoslať ešte pred odchodom na dovo, takže sa pre tentokrát budete musieť naozaj poponáhľať - dajte pripomienky do mobilov alebo čojaviemčo ;).

Tak, ako obvykle: Veľa šťastia! ;)

- cc -

6 komentárov:

  1. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    IG: _p_e_t_u_s_k_a
    na dovolenku sa nikam nechystáme... ja už totižto na jednej (rodičovskej) som... :D dúfam, že sa nám podaria nejaké výlety, kúpaliská, nakoľko je dcérka ešte maličká... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skusim sa zapojit do sutaze :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na dovolenku sa chystám do práce :D Pretože v Amazone máme v lete stopnuté dovolenky :D
    GFC : petgafektus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všade pod rovnakým menom :))))).
    Dovolenka až keď začnú prázdniny kvôli školopovinným deťom. Najprv Permon, potom Turecko a v auguste to istia Tatry.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teším na dovolenku...🙂💪 uz týždeň😁

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...