pondelok 12. augusta 2019

LARENS BIO Renew Tissue Face Mask / recenzia / potrebujete!

Testovať plátenné masky je pre mňa tak trochu ako za trest. Neberiem teraz v úvahu to, že som zatiaľ ešte v podstate žiadnu netestovala a tým pádom neviem porovnávať, ale vzhľadom k tomu, že ide o záležitosť v podstate jednorazovú, tak je to celkom náročné. Viete ako, musíte recenziu v hlave skladať takpovediac za jazdy a to nie je práve bjútyblogersky júzerfrendly. Keď sa mi ale naskytla možnosť otestovať plátennú masku BIO Renew od mojej obľúbenej značky Larens, ktorú mi k objednávke dobrovoľne a bez nátlaku :D prihodila Adel, to už skrátka musíte, chápete!

saveonbeautyblog_larens_bio_renew_platenna_maska_recenzia

Opäť raz vás nebudem zaťažovať tým, z čoho sa maska skladá, komplet zloženie aj s účinkami jednotlivých zložiek máte popísané tu. Každopádne, má ísť o akýsi „domáci anti – aging rituál“, ktorý zaručuje okamžitý a dlhodobý efekt mladistvej, pevnej a žiarivej pleti, pričom hlavné účinky sú obnova buniek, lifting, hydratácia a regenerácia. Teda opäť raz vec ako pre mňa, že.
Materiál, z ktorého je maska zhotovená, má priam ideálne udržať samotný obsah masky na mieste tak, aby nikde nič nestekalo a zároveň má zabezpečiť, aby maska dokonalo kopírovala tvár /čo môžem len potvrdiť, najmä teda to prvé!/.

saveonbeautyblog_larens_bio_renew_pletova_maska_recenzia

Vec je vhodná najmä pre pleť suchú, ochabnutú a tiež pre pleť, ktorá nemá zdravú farbu, použiť ju ale môže aj ktokoľvek iný – lebo hydratácie a spevnenia nie je nikdy dosť, že.
Poďme ale k mojim dojmom.
Samotná maska má na sebe nalepenú fóliu, ktorá má akože – podľa môjho skromného názoru – uľahčiť rozbalenie a aplikáciu masky samotnej. Fóliu po tom, ako sa vám podarí masku načapiť na tvár, dáte ľahučko dolu. Masku potom na tvári uhladíte, aby všetko dokonale sedelo /podľa možností – ja by som napríklad zniesla tú masku aj kúštik menšiu!/ a potom si už len rochníte.

saveonbeautyblog_larens_bio_renew_platenna_maska_aplikacia

saveonbeautyblog_larens_bio_renew_platenna_maska_zlozenie

Maska na tvári drží dobre, takže pre tie z vás, ktoré neobsedia na zadku, to bude asi správa pozitívna. Ja ale rozhodne odporúčam sladké ničnerobenie a relax, kľudne až do uschnutia masky – ja som tak vydržala namiesto odporúčaných 20 minút asi tak trištvrte hodinu a maska bola už takmer suchá.
Celý rituál je na pleti veľmi príjemný. Maska nielen osviežujúco vonia /po citrónovej tráve?/, ale je rovnako osviežujúca aj na pleti, až máte pocit mierneho chladu – nie je to ale pocit nepríjemný, práve naopak.
Výsledkom je pleť maximálne svieža, doslova napumpovaná vlahou, vizuálne takmer bez vrások, jemnučká a hladká. Nikde nič nelepí a aj moja citlivá pleť to prežila bez akéhokoľvek podráždenia!

saveonbeautyblog_larens_bio_renew_platenna_maska_recenzia

Za mňa teda megaspokojnosť a ja som si to užila maximálne. Uznávam, že tieto masky nie sú tak úplne najlacnejšou srandou – štvorkusové balenie zoženiete bez akcie za 45 éčok, čo je teda dosť, ale záleží samozrejme na vás, či ste ochotné do takejto nadstavby zainvestovať alebo nie. Každopádne, efekt za to určite stojí.

Čo vy a trend plátenných masiek? Namotali ste sa alebo úspešne ignorujete tak, ako ja doteraz?

- cc -



4 komentáre:

  1. Veru ešte som zatiaľ žiadnu neskúšala. Jednorázové masky nemám celkovo veľmi v láske. Tie textilné navyše zvyčajne bývajú dosť veľké a akosi mi to nepríde ako niečo, čo potrebujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som to mala doteraz tak nejak podobne, na to, že ide o takú "jednorazovú" vec, tak mi prišli vždy dosť drahé, aj keď stáli trebárs len do 3-4€ :D
      Uznávam ale celkom objektívne, že táto bola skvelá...

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...