pondelok 28. októbra 2019

Mon Platin DSM hydratačná pleťová maska / recenzia

Po celkom dosť dlhej dobe si dnes pokecáme na tému pleťové masky. Teda, pokecám si najskôr ja sama so sebou, že... Každopádne, na pleťové masky som maniak a keď sa mi naskytne možnosť akúkoľvek vyskúšať, rozhodne ma netreba dlho prehovárať.
No a obzvlášť, ak maska sľubuje megaporciu hydratácie, na to ja počúvam skrátka vždy!

saveonbeautyblog_deadseaminerals_pletova_maska_recenzia

Aktívna maska, obohatená o koncentrát minerálov z Mŕtveho mora a unikátny hydratačný komplex pomáha revitalizovať pleť po jej vystavení nepriaznivým poveternostným vplyvom, zanecháva pleť hebkú a zdravú. Toľko ofiko pokec z e-shopu deadseamineral.sk, odkiaľ som masku dostala na testovanie.
Mala by byť určená na všetky typy pleti s výnimkou citlivej – aj keď nejako radikálne by som toto vyjadrenie nebrala. Tá moja je občas citlivá až až, ale v tomto prípade moje radary žiaden problém nezaznamenali! Práve naopak... Ale o tom až o chvíľku.
Ide o klasickú téglikovú masku, ktorú napatlete v hrubšej vrstve na tvár, necháte pôsobiť 5 minút a jej zvyšky z pleti zmyjete vodou. Ako vždy, ja teda netrochárim ani omylom a masku nechám na pleti rovno 20 minút – pretože si skrátka myslím, že tých 5 je málo aj na klasický peeling, nieto ešte na pleťovú masku! :D Ale tak každý podľa vlastného uváženia, že...
Maska má veľmi unikátnu konzistenciu. 

saveonbeauty_mon_platin_dsm_hydratacna_pletova_maska_recenzia

Rozhodne nejde o klasickú hydratačnú masku, ktoré bývajú zväčša krémové a pomerne často stačí, ak ich zvyšky do pleti vmasírujete. V tomto prípade ide o konzistenciu, ktorá pripomína na veľmi husto našľahanú penu, ktorá sa po pleti skvelo rozotiera, zároveň nikde nič nesteká a vytvorí na pleti plus-mínus súvislú vrstvu. Dokonca by som povedala, že maska konzistenčne pripomína skôr masky čistiace, obsahujúce istý podiel ílov – avšak na pleti do sucha nezaschne.
Aplikácia masky na pleť je veľmi, veľmi príjemný proces – patlanie tej hmoty po tvári je ako luxusné pohladenie, ktoré by ste si najradšej užívali donemoty. Zároveň sa maska na pleti správa absolútne bezproblémovo, drží sa na jej povrchu a po vizuálnej stránke sa vstrebe len jej časť.

saveonbeautyblog_mon_platin_deadseaminerals_moisturizing_treatment_mask_ingredients

Po cécéá 20 minútach vždy masku z pleti zmyjem. Chvalabohu, ide to celkom ľahko a ani si pri tomto procese nezasviníte polku kúpeľne, ako to občas pri pleťových maskách býva, že.
Pleť je po aplikácii veľmi príjemná na dotyk, hladká a pôsobí zjednotene. A ja som vlastne veľmi spokojná, rozhodne nemám na čo frfľať a masku si zakaždým užijem od začiatku do konca – a presne o to mne ide.
Výrobca odporúča po maske použiť ešte pleťový krém a mne neostáva iné, len súhlasiť – pleť síce neťahá ani nič podobné, ale skrátka ten krém si pýta, pretože neostane na nej taký ten film, ktorý občas po hydratačných maskách na pleti cítite.

saveonbeautyblog_mon_platin_dsm_moisturizing_treatment_mask_review

Jo, aby som nezabudla! Vôňa – pre mňa vec veľmi dôležitá, obzvlášť v prípade pleťovej masky. No nie je to taká hitparáda, ako to bolo v prípade môjho furt obľúbeného očného séra tejto značky, ale užívateľsky príjemné to je, to zas jo. Vôňa masky je veľmi jemná, taká tá klasická krémová, ale pôsobí trošku lekárensky kyslo, čo mi výsledný dojem trochu sabotuje. Na tvári ale odér v podstate necítite, takže je to vlastne aj jedno.
Téglik má tradičných 50 ml a cena je bez jedného centu rovných 10 éčok. Aj v tomto prípade máte možnosť ušetriť pri nákupe 10% so zadaním kódu saveonbeauty10 pri vašej objednávke v e-shope /zľava sa týka celého nákupu s výnimkou vecí, ktoré už v akcii sú/.
Môj maskovací arzenál sa teda rozrástol o ďalší kúsok, z ktorého sa môžem len a len vytešovať. Podliehate domácim skrášľovacím rituálom pravidelne aj vy, alebo po maskách siahnete len tak občasne? A ktoré sú vaše najobľúbenejšie?


- cc -

2 komentáre:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...