utorok 13. augusta 2013

Avon ColorTrend Orange Kiss balzam na pery, cena 3,90 eur

Zasa raz som podľahla výhodnej akcii... Z katalógu na mňa "pozerali" všetky tri príchute - malinová, citrónová a pomarančová - a ja som im neodolala. Obzvlášť, keď boli v ponuke za skvelých 1,50! A mojím favoritom sa stal práve tento pomarančový.

Balzam je skôr "ľahšej" konzistencie, takže sa minie dosť rýchlo, na perách však zanechá príjemný pocit, vôňu a naozaj sladučkú chuť! Vonia krásne pomarančovo a aj keď som nemala ktovieaké očakávania ohľadom účinnosti, milo ma prekvapil. Za favorita som si ho vybrala aj kvôli tomu, že malinový - síce rovnako dobrý - vôňou pripomínal skôr jahodový cukrík než maliny, a citrónový mierne tónoval pery do bleda, čo ja osobne neznesiem, tak poputoval ďalej...
Orange Kiss is the best! :)

plusy:            vôňa, účinok
mínusy:         rýchle spotrebovanie

celkové hodnotenie: 8/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...