pondelok 16. septembra 2013

Avon Planet Spa Telové maslo Bali Botanica, 200 ml, cena 14,50 eur

Mám veľmi rada pleťové masky Avon Planet Spa, preto som sa rozhodla, že vyskúšam aj ďalšie produkty z tohto radu. A keď už som mala tie meniny... zbožňujem darčeky "na objednávku"! :)
Moja voľba padla na telové maslo, telový peeling a /samozrejme/ pleťovú masku z nového, krásne tyrkysového radu Bali Botanica - s plumériou a citrónovou trávou. V tejto recenzii sa budem venovať telovému maslu.

Napriek tomu, že výrobok je v katalógu označený ako telový krém, skutočne ide o maslo. Má zamatovo - hustú konzistenciu, takže pri aplikácii na pokožku sa tak trochu "narobíte". Túto procedúru vám však bude spríjemňovať zaujímavá vôňa, dosť intenzívne pripomínajúca vôňu kvitnúceho agátu.
Celkový výsledok však mňa osobne príliš neohúril. Maslo vytvorí na povrchu jemný film, ktorý ale - je to aspoň môj dojem - z väčšej časti skôr poutierate do pyžama, než sa vstrebe do pokožky. Takže ak by som si tento výrobok ešte niekedy v budúcnosti mala zakúpiť, tak jedine kvôli príjemnej vôni, a určite nie za plnú sumu!

plusy:            vôňa, balenie, konzistencia
mínusy:         prehnaná cena, horšia vstrebateľnosť

celkové hodnotenie: 6/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...