piatok 22. novembra 2013

IN and OUT NEWS

Po viac než 4 mesiacoch fungovania blogu môžem skonštatovať, že som maniak na krémiky, telové mlieka, balzamy na pery a krémy na ruky. Aby som vás recenziami neunudila na smrť, rozhodla som sa v tieto neskoro-jesenné sychravé dni pripraviť pre vás malé prekvapko a oživiť blog novou rubrikou. Názov môže byť pre niekoho mierne zavádzajúci, pôjde však o krátky pohľad na novinky v mojej kozmetickej zbierke, ktoré stoja za reč /IN NEWS/ a trošku dlhší pohľad - obzretie sa za vecami, ktoré som spotrebovala v príslušnom časovom období /OUT NEWS/. Budem rada, ak hlavne druhá časť bude pre vás užitočná, keďže bude predstavovať zhodnotenie výrobku a jeho účinkov po spotrebovaní celého balenia. Nemusím sa tak vyhýbať záchvatom prvotného nadšenia z horúcich noviniek, ale ani triezvym hodnoteniam účinku výrobku z dlhodobého hľadiska. Prajem vám príjemné čítanie a krásne sychravý november, prežitý pri šálke horúceho čaju! ;)

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...