štvrtok 25. júla 2013

Yves Rocher Hydra Végétal Ultra hydratačný pleťový booster, 30 ml, cena 10,90 eur

Toto sérum som si objednala len tak, "z dlhej chvíľky"... V tom čase to bola horúca novinka, ktorú som si ako zástankyňa hydratačných sér nemohla nechať ujsť. Moje dojmy však boli a predovšetkým s odstupom času sú dosť rozpačité.

Čo ma na prvý pohľad upútalo, bol sympaticky pôsobiaci flakónik s pumpičkou a krásna bledotyrkysová farba boosteru. Naviac ma úplne omráčila úžasná uhorkovo-melónová vôňa. Dosť veľkým sklamaním pre mňa však je príliš riedka konzistencia séra. Nanášanie na pleť je fajn, na prvý dojem pleť je okamžite zhydratovaná, tento pocit ale na pleti neostane príliš dlho... Keď sa booster vstrebe, na tvári zostane akurát mierne lepivý pocit a navyše pleť sa dosť leskne! Napraví to až použitie vhodného denného/nočného krému.
Napriek všetkým nedostatkom, s týmto výrobkom ako podkladom pod krém Bioderma Atoderm Nutritive som prežila zimu, takže u mňa je to úspech - aj keď sa doteraz pri jeho používaní občasnému začervenaniu pleti nevyhnem.
Keby som si tento výrobok ešte niekedy kúpila, tak zrejme jedine kvôli príjemnej vôni - ostatné jeho "prednosti" ma nepresvedčili.

plusy:            vôňa, balenie
mínusy:         účinok, príliš riedka konzistencia

celkové hodnotenie: 5/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...