utorok 26. novembra 2013

Yves Rocher Mauves Cristallisées Hydratačný krém na ruky, 75 ml, cena 3,30 eur

Keď už som začala netradičnými recenziami, tak v tom pokračujme. Dnes si vezmem na mušku výrobok, ktorý ani omylom nepovažujem za hyperkvalitný, ale... veď čítajte ďalej! :)
Ako som na tomto blogu už iks krát spomínala, milujem balzamy na pery od Yves Rocher. Keď vyrukujú s akoukoľvek limitkou, ja ju okamžite musím mať a inak tomu nebolo ani posledné Vianoce, keď som v katalógu objavila sadu s - pre mňa tak trochu ťažko predstaviteľnou - vôňou mandlí, ruží a slezu. A keďže ma balzam na pery ohúril nielen kvalitou, ale aj zaujímavou vôňou, tento rok som sa rozhodla, že si minulé Vianoce jednoducho musím zopakovať! :) A tentokrát nielen v podobe balzamu na pery, ale aj krému na ruky.

Čo sa týka kvality, veľké očakávania som nemala... Nie že by vyššie menovaná značka bola značkou nekvalitnou. S podobným krémom, ale s /rovnako očarujúcou/ vôňou vanilky a citróna som však už skúsenosť mala, a tá teda nebola zrovna bohvieaká. A tento fakt sa mi potvrdil aj v tomto prípade.
Krém je ľahšej a redšej konzistencie, nanáša sa skvelo a do pokožky vsiakne rýchlosťou blesku - čo znamená len jedno: na nejaké ochranné účinky pred zimnou pľušťou radšej rýchlo zabudnite! Tento nedostatok by som možno prehliadla, keby bol krémik vhodný aspoň na leto, ale bohužiaľ musím skonštatovať, že skôr opak je pravdou - krém nie je vhodný asi do žiadneho ročného obdobia a počasia! :D Momentálne mám doma asi štyri krémy na ruky, ktoré používam na striedačku podľa nálady, takže moje ruky akceptujú aj tento "zázrak"... Minulý rok, keď som skúšala jeho vanilkovo - citrónové dvojča, som však mala k dispozícii len tento krém a teda poviem vám - bola to bieda!!! Mala som taký pocit, že čím viac si ruky krémujem, tým ich mám vysušenejšie - čo teda nie je bohvieaké terno...
A rovnako je to aj s týmto krémikom. Hoci zloženie nie je najhoršie - o. i. urea, alantoín, repkový olej, voda z kvetov nevädze - rozhodne ho neodporúčam na samostatné používanie, ale iba v kombinácii s inými, výživnejšími krémami na ruky. A týmto si môžete ruky natrieť vždy vtedy, keď sa chcete potešiť veľmi zvláštnou, ale krásnou vôňou mandlí, ruží a slezu ;).
Za účinok by som dala krému možno tak 1 bod, ale tá vôňa - tá ma dostala :). Práve za vôňu si u mňa vyslúžil pár bodíkov navyše!

plusy:            vôňa, pekné balenie
mínusy:        účinok

celkové hodnotenie: 5/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...