pondelok 23. decembra 2013

Vianočné OUT NEWS za december

Máme tu najkrajšie sviatky v roku - v dnešný deň dvere kancelárií zabuchli za sebou aj tí najväčší workoholici - a s Vianocami pomaly ale isto prichádza koniec mesiaca. Najvyšší čas na posledný tohtoročný OUT NEWS reportík. 
V decembri padli za vlasť tieto vecičky:



Pleťová voda od Yves Rocher, o ktorej som písala tu, ma milo prekvapila. Aj keď pleťovým vodám príliš nefandím, ak by som sa rozhodla nejakú používať, zrejme by to bola táto. Moju pleť nedráždila, nič neštípalo ani neťahalo, takže za mňa určite áno.
Gélová pleťová maska s výťažkami z citrusov od Oriflame, ktorú som spomínala v rámci pokecu o voňavých osviežujúcich maskách, ma nesklamala, ale ani zvlášť nenadchla. Nemala som od nej väčšie očakávania, než len niekoľkominútové voňavé osvieženie a to do bodky aj naplnila. Nič viac a nič menej. S najväčšou pravdepodobnosťou by som ale nabudúce radšej siahla po niečom novom.
K môjmu milovanému biodermáckemu krémiku Atoderm Nutritive sa príliš rozpisovať nebudem - tí, čo čítajú môj blog dlhšie, určite vedia, že na tento krémik nedám v zime dopustiť.  V decembri padlo zasa raz jeho ďalšie balenie. Pre fotenie som však použila nové, plné balenie, keďže ja zvyknem tubu kvôli využitiu aj poslednej "kvapky" riadne zmasakrovať! :) A to by na fotke ozaj dobre nevyzeralo! :)
Zvyšné dva výrobky sú z radu DMkovskej značky Balea s ureou, ktorý mám veľmi rada. O týchto dvoch výrobkoch som ešte nepísala, ale hlavne o jednom z nich - tom menšom - sa to chystám čoskoro napraviť.  Hoci kozmetické blogerky krémik na nohy chvália do nebies už dávnejšie, ja som ho objavila až teraz a pridávam sa do tábora velebiteľov. Ale detaily až  nabudúce ;). 
Naopak, krém na ruky s ureou patrí skôr k tým slabším výrobkom z tejto rady - hoci nie je vyslovene zlý, nenadchol ma tak, ako jeho menší súputník na nohy alebo telové mlieko. Jeho účinok totiž netrvá nijako extra dlho a to je u mňa dosť problém.
Čo dodať na záver? Nuž, snáď len - ŠŤASTNÉ A VESELÉ!!! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...