sobota 18. januára 2014

Zopár skvelých vecičiek

Pozná to určite každá z vás... Len čo sa na trhu objaví nejaká zaujímavá kozmetická novinka, limitovaná edícia či len starý výrobok v novom obale, okamžite ma začnú svrbieť prsty. A svrbia ma väčšinou dovtedy, kým mi výrobok nepristane doma na polici /alebo kým moja peňaženka nezazíva oslobodzujúcou prázdnotou! :D/. Ako správna kozmetická maniačka sa nevyhnem túžbe experimentovať a skúšať stále nové a nové veci. A hoci počas mojej "bádateľskej misie" objavím veľa skvelých výrobkov, ku ktorým sa vždy rada vraciam, neodolám a skúšam nové veci stále a stále.

Možno sa teraz budete čudovať, ale napriek všetkému existuje zopár vecí, ktoré by som nevymenila za nič na svete... Divím sa sama sebe, ale pri týchto výrobkoch naozaj nemám chuť robiť žiadne experimenty. Asi to bude tým, že sú nielen výborné, ale navyše moja peňaženka pri ich kúpe naozaj nezaplače. Tak vám teraz predstavím tých mojich "zopár skvelých vecičiek" :).
Prvým výrobkom, na ktorý nedám dopustiť, je krém na chodidlá DMkovskej značky Balea s 10% koncentráciou urey.



Hoci som tento krémik objavila len nedávno, už mám tretie balenie a viem, že z rúk /alebo z nôh? :)/ ho viac nedám!
Krém je hustej konzistencie, jemnej vône, a čo je hlavné - naozaj účinkuje! Vaše nôžky ostanú po ňom jemné jedna báseň, suché miesta budú minulosťou. A za necelé 2 eurá je to naozaj super zistenie! Navyše sa môže pochváliť fajn zložením bez parabénov. Vstrebáva sa pomerne rýchlo, ale to neznamená, že po pol hodinke už ani nebudete vedieť, že ste na svoje labky niečo natierali! 



Krém sa dá zohnať za pár centov aj v 20ml mini cestovnej verzii, ktorú ja nosím vždy so sebou v kabelke/taške/ruksaku a v prípade potreby použijem aj na ruky. Rada výrobkov Balea s ureou opäť raz nesklamala.
Druhý výrobok, do ktorého som sa zamilovala, je sprcháč z Lidla s aloe vera, určený pre intímnu hygienu.

Lež som ho objavila, vyskúšala som asi milión prípravkov v najrôznejších cenových kategóriách a na každom som niečo ofrflala. Jeden bol príliš drahý, druhý nepenil, ďalší bol príliš riedky, iný zas nevoňal - až som definitívne zakotvila pri tomto za cca 1,30 eura. Značku Cien mám naozaj rada, predovšetkým sprcháčom nedokážem odolať, preto bola len otázka času, kedy sa vrhnem aj na tento malý zázrak.
Gél v 500 ml pumpičkovom balení je naozaj hustej konzistencie /čo ja veľmi oceňujem!/, dobre pení a je krásne, ale len veľmi jemne parfémovaný. Ak sa vám v lete zadarí trošku prehnať to so slniečkom, vďaka výťažku z aloe sa nemusíte báť použiť gél na celé telo - vtedy ho oceňujem ešte viac. V mojej kúpeľni tróni tak isto už tretie balenie a isto budú aj ďalšie.
Posledným výrobkom, ktorý v tomto článku nemôžem obísť, je balzam na pery s UV filtrom Regina Sport, o ktorom som už písala tu, preto sa o ňom nebudem bližšie rozpisovať.
zdroj: www.reginakosmetika.cz

V skratke - ak potrebujem balzam s UV filtrom, s ktorým nepôsobia moje pery ako 3 dni po smrti /t.j. vysušené a s bielo - fialovým nádychom/, použijem určite tento.
Snáď nemusím dodávať, že všetky výrobky hodnotím absolutóriom absolútnym, teda čistých 1O z 1O a za seba vám ich môžem s čistým svedomím len a len odporúčať. Možno to bude láska na celý život - tak, ako u mňa! ;) 
- claire -    

3 komentáre:

  1. Super článok. Teraz si ma navnadila. Asi si veru zájdem kúpiť Balea krém na nohy. Čo mám doma, to všetko po pár minútach vsiakne a účinok prestane. Nepoznám nič horšie, ako keď idem spať a mám nohy také drsné a suché, že sa mi o ne froté plachta zadrháva. A ten gél z Lidlu tiež skúsim. Aj mne na väčšine gélov vadí, že nevoňajú. Viem, že vôňa nie je všetko, ale zasa už len pre ten pocit čistoty by mal mať dobrý gél aspoň slabučkú vôňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! :) Myslím, že nebudeš ľutovať... /hlavne tie ceny sú ozaj smiešne, takže keby aj niečo nesadlo, nič sa nedeje :D/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No a nohy alá múmia v africkej púšti, to je niečo, čo z duše neznášam aj ja! Bez namazaných nôh ani nezaspím :)...

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...