piatok 14. februára 2014

Malé ohliadnutie sa za BioBeauty balíčkom

Pár dní pred Vianocami mi bol už nižšie zmieňovaný bôžik extrémne naklonený a mne sa podarilo vyhrať vo facebookovskej súťaži e-shopu BioBeauty malý, milý balíček výrobkov prírodnej kozmetiky. Po vyskúšaní všetkých vecičiek som sľúbila vrátiť sa k tomuto balíčku a teraz ten čas nastal.
Ak v pravidelných intervaloch zbožne nesedíte 10 cm od monitoru vášho pécéčka a neučíte sa naspamäť recitovať posty na mojom blogu, ochotne vám pripomeniem, čo balíček obsahoval.



- mini mydielko s vôňou olív a levandule od Compagnie de Provence
- 50 ml balenie telového mlieka Clara en Provence s vôňou ruže
- vzorku hydratačného mlieka na čistenie suchej a citlivej pleti od Natura Siberica
- vzorku kondicionéru pre objem a výživu všetkých typov vlasov od Natura Siberica
- čistiaca bahenná maska pre suchú a citlivú pleť od Mineral Beauty System
- zľavová poukážka do salónu Le Bien.

Neviem, či Baška z BioBeauty je vedma alebo išlo len o náhodu, ale doteraz mám pocit, že ten balíček bol na mňa ušitý - suchá a citlivá pleť, hurá, to je moje!
Zastavme sa teda na skok pri jednotlivých vecičkách.

Mini mydielko s vôňou olív a levandule Compagnie de Provence
Mydlá nepoužívam. Teda, nie som taká naturistka, že by som sa umývala len vo vode z horského potoka, ale môj postoj ku klasickým mydlovým "kockám" je /resp. donedávna bol/ podobný, aký mám k pchaniu prstov do téglikových balzamov na pery. 
To však neznamená, že sa mi takéto mydielka nepáčia. Po vizuálnej stránke... A keď sa mne niečo vizuálne páči, obvykle neodolám a vyskúšam.
Tak tomu bolo aj v prípade chutného, olivovo-levanduľového mydielka.



Mydielko vyzerá veľmi "prírodne" a priam na zjedenie.  Priznám sa, na vôňu som si musela zvykať, najmä zo začiatku na mňa pôsobila až agresívno - výrazne, čakala som asi trošku viac levandule a trošku menej olív. Faktom však je, že moje ruky vôbec nevysušuje /no kedy by aj malo, keď mám ruky takmer stále napatlané krémom!/ a tak celkom som si zvykla aj na ten jeho kockatý, mydloidný tvar - až natoľko, že pokiaľ som mala k dispozícii toto, iné mydlo som doma už len z princípu do rúk nevzala.
V e-shope zoženiete mydielka v 2 veľkostiach a niekoľkých zaujímavých vôňach.

Telové mlieko s vôňou ruže Clara en Provence
Telové mlieka predstavujú u mňa opačný extrém ako mydlá. Neviem si predstaviť, že by som sa s nejakým po sprche nenapatlala a také "zázraky", ako telové mlieka do sprchy, ktoré akože šetria váš čas, mi veľa nehovoria. 



Ružové telové mlieko konzistenciou pripomínalo našľahanú smotanu - na mlieko bolo pomerne husté, ale ľahučké ako páperie. Vyzeralo nejako takto /a ospravedlňujem sa za ten mačací chlp v strede mliečneho fľusanca, všimla som si ho len teraz :D - hold u nás, priateľov šelmičiek domácich, sa občas nejaký ten chĺpok nájde a vôbec, ale vôbec!!! nemá rešpekt pred blogerským fotoobjektívom! :)/.


Späť k téme :). Telové mliečko voňalo krásne po ružiach, hydratovalo a vstrebávalo sa výborne. Za mňa však jednoznačne na leto, keďže v tejto zime - nezime uprednostňujem mastnejšie a hutnejšie mlieka. 
V ponuke e-shopu už mlieko zrejme nie je.

Pleťové čistiace mlieko Natura Siberica
Škoda, že išlo len o vzorku! :D To je prvé, čo musím k téme povedať :). Pleťové mlieko taaaaak nádherne voňalo, že by som nedbala mať ho odložené na polici a v rámci aromaterapie po náročnom dni v práci si občas "dať do nosa"...


Nerada by som nejako zásadne výrobok hodnotila iba na základe použitia jednorazovej vzorky, tak len v skratke: Mliečko okrem toho, že prenádherne sladko-sviežo voňalo, pleť mi nepodráždilo a mejkap odlíčilo pekne. Na odličovanie mlieka síce nepoužívam, ale už len kvôli tej vôni som k jeho kúpe mierne náchylná.

Kondicionér pre objem a výživu Natura Siberica
Detto kondicionér - u neho platí snáď dvojnásobne to, čo som povedala v zhodnotení predošlej vzorky. Na základe jednorazového použitia výrobok hodnotiť nebudem, lebo jednoducho naň názor zatiaľ nemám. Výživu a za posledné roky aj objem pre moju hrivu by som veru potrebovala ako soľ, ale na základe jedného použitia som si nemala kedy všimnúť ani jedno, ani druhé.
Voňal však tiež veľmi pekne! :)



Bahenná pleťová maska 
Tak bahno na čistenie pleti ja teda môžem! A ak je určené na suchú a citlivú pleť, tak dvojnásobne. Bahenná maska bola výrobkom, ktorý bol pre mňa asi najviac užitočný. Balenie určené na 2 použitia zoženiete v e-shope aj vo väčšom balení v tube 150 ml a ja silne premýšľam, že si zaobstarám aj plné balenie.



Bahenná maska Mineral Beauty System ako každá iná bahenná maska pôsobí vizuálne dosť deprimujúco až odpudivo /hlavne ak ju máte na tvári a znenazdajky sa zjavíte pred partnerom :D/, účinkuje však skvelo. Aplikácia je viac ako príjemná, akoby ste si mazali na tvár hustý med zmiešaný s maslom - žiadne štípanie, len čistá fantázia. Možno ide o môj individuálny pocit, ale mám dojem, že maska pleť mierne prehreje. Bahno na tvári zasychá len veľmi pomaly, počas tých odporúčaných 20 minút pôsobenia stihne preschnúť len mierne a aj vďaka tomu "neťahá". Po zmytí je pleť čistá, hydratovaná, póry menej viditeľné.
Čo je prinajmenšom rovnako skvelé ako účinok, je ľahkosť, s akou dáte bahno z tváre preč. Maska sa doslova olupuje v malých kúskoch a nesmierne sa teším tomu, že nemusím minúť 863 litrov vody na to, aby som dala z tváre dole vrstvu omietky.
Takže bahenná maska za mňa jednoznačne áno a pasujem ju za výrobok, ktorý mi z balíčka najviac vyhovoval. 

Zľavovú poukážku som zatiaľ nevyužila. Ako som už spomínala, mihalnice spôsobujúce prievan by sa naozaj zišli, ale ja, tvor od prírody pohodlný /teda, ako v čom!/ som sa zatiaľ nedonútila ísť za účelom "skrášlenia sa" do hlavného mesta. Ale tak nie je všetkým dňom koniec a ja možno prekvapím samu seba.
Baške, e-shopu BioBeauty a tomu tam z toho prvého riadku ešte raz ďakujem krásne - aj nabudúce, nemám problém! ;D

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...