piatok 28. februára 2014

OUT NEWS február 2014

Tento postík stíham len s vypätím všetkých síl, nemohla som však blog ochudobniť o zopár vecičiek, ktoré už tradične "padli za vlasť" v tomto mesiaci. Bez zbytočných obkecávačiek:





























Atoderm Créme od Biodermy som recenzovala tu. Za svojím názorom si stojím, výrobok je to skvelý /obzvlášť na zimu - aj keď tá tohtoročná, počas ktorej som ho testovala, priveľa vody naozaj nenamútila/. Ak sa na lekárenských pultoch opäť vyskytne v podobne výhodnej akcii, ako bola táto, rada si ho opäť kúpim.
Sally Hansen Double Duty posilňujúci podlak a nadlak v jednom som zrecenzovať nestihla, tak som sa rozhodla vrátiť k nemu aspoň v tomto poste. Ako vidno už z fotky, môj klasický problém - hoci si nechty lakujem VEĽMI často, veľké balenie jednoducho nemám šancu spotrebovať a podobné balenia lakov väčšinou tak v polovici balenia vyhadzujem. Len málo vecí totiž neznášam tak, ako hustý lak na nechty, ktorý sa pri lakovaní prevaľuje po nechtoch ako sopeľ a schne polku života. Viem, viem, aj s hustými lakmi sa dajú robiť na nechtoch divy, ale toto u mňa neprejde. Privítala by som radšej polovičné balenie za polovičnú cenu /toto vyšlo na cca 6 eur/. Lak ako taký bol fajn, s menšími úpravami boli moje nalakované nechty "pozerateľné" aj viac než 10 dní. Keďže sa mi však podarilo objaviť nový podlak/nadlak, ktorý sa tomuto kvalitatívne vyrovná a cenovo vyjde tak na tretinu ceny Double Duty laku, zrejme sa k nemu už nevrátim. /O tomto "zázraku" bude reč čoskoro!/
Keď som recenzovala 20eurový očný krém Diamond Cellular od Oriflame, nemala som naň vytvorený v podstate žiadny názor. Recenziu si môžete pripomenúť tu. Realita je taká, že ani dnes, keď som ho už na kompletku spotrebovala, vám k nemu veľa nepoviem. Bolo by naozaj bláznovstvom dať za krém dvacku, keďže jeho účinok sa ničím nevymyká z radu akýchkoľvek očných krémov, pohybujúcich sa v cenovej hladine 3 eurá a menej. Krém bol príjemný na pocit, nijako moju pleť nedráždil, ale to bolo asi tak všetko - jediné, čo ma dostalo, bolo super balenie. Či sa k tomuto očnému krémiku niekedy vrátim, je trochu diskutabilné - ak bude v naozaj výhodnej zľave, nevylučujem to, inak ale skôr uprednostním /ako správna blogerka, že áno/ vyskúšanie zasa niečoho nového.
Swiss O-Par šampón s kokosovým mliekom som na blogu /vlastne ako zatiaľ žiadny šampón/ ešte nehodnotila. Napriek tomu za mňa palec vysoko hore. Šampónik stojí necelé 2 éčka, nie je veľmi hustý, ale penou rozhodne nešetrí. Vďaka absencii silikónu vašu hrivu nezaťaží, vlasy sú pekne nadýchané. Hoci je určený pre suché, prípadne normálne vlasy, som toho názoru, že by neublížil ani tým mastnejším. A navyše krásne kokosovo vonia. Takže odo mňa má silné ÁNO a určite sa k nemu vrátim.
Olivovo-citrónové Labello som tu spomenula len veľmi zbežne, keď som vám predstavovala moju zbierku balzamov na pery. Labellá /upozornenie: O kultovosti výrobku svedčí úchylné skloňovanie, ktorému ale každý rozumie a nepozastavuje sa nad tým!!! :D/ vo všeobecnosti veľmi vyživujúce nie sú, napriek tomu ich nezatracujem. Neviem, či by dokázali zreparovať pery v naozaj katastrofálnom stave, v každom prípade tie v dobrom stave v kondícii udržia. Navyše majú pekné farby a krásne voňajú. Zhodnotenie? Raz za čas nejakým Labellom naozaj nepohrdnem.
Micelárka od La Roche-Posay rozhodne nesklamala. Môj prvý postík o nej nájdete tu. Som rada, že som ju vyskúšala - číslom 1 v odličovadlách u mňa síce je a zrejme aj ostane Sensibio od Biodermy, ale nevylučujem do budúcna kúpu ani tejto micelárky, ak bude - tradične - v nejakom výhodnom balení.
Posledná vecička, ktorú som vo februári minula, bol môj vrelo milovaný Atoderm Nutritive od Biodermy, na ktorý vám už ani link dávať nebudem, lebo už mi to začína byť značne trápne. Faktom však je, že na tento ksichtokrém sa môžem spoľahnúť vždy, ak sa objaví nejaký problémik a v zime je mojím verným sparing-partnerom.
Uff, toť vše. Dovidenia, február, konečne sme sa dočkali :).  

- claire -

2 komentáre:

  1. Tak na mňa Labello ako výživný balzam moc nezaberá...Mám Angel Star, ktorý farbí pery pekne na ružovo a krásne vonia, ale to je asi tak všetko. Používam ho občas miesto rúžu, pretože dlhodobo by som sa s ním patlať nemohla, lebo mám z neho vysušené pery...
    Na moje večne vysušené pery je vynikajúci hojivý zázrak od Oriflame...Mám kokosový a občas sa priživujem na mátinom čerešňovom ;-)
    Od Labella sa mi páčili niečo ako tónovacie lesky na pery. Vytláčali sa z tubičky, pery jemne tónovali, dali im pekný lesk, super ich vyživili a dlho vydržali nanesené...Bol to pre mňa produkt na pery č.1!!!
    Neviem z akého dôvodu zmizli z pultov predajní, ale už dlhú dobu na ne nemôžem nikde natrafiť...Dokonca upodozrievam výrobcu, že ich prestal vyrábať...na moju škodu :-(
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem ktoré myslíš, zrejme sa naozaj prestali vyrábať... Tie boli fakt dobré. Klasické Labellá nestoja za nič, o tónovaných ani nehovorím, ale tie novšie typu "pure and natural" sú celkom fajn. Ako som napísala, vyslovene na výživu pier asi né, ale inak ich beriem...

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...