pondelok 21. apríla 2014

O pere, ktoré nepíše a o lesku, ktorý neleskuje

V dnešný uvrieskaný, mokrý alko-deň som sa netradične rozhodla napísať vám o dvoch vecičkách, ktoré majú spoločnú jednu DOSŤ dôležitú vec - nefungujú. Tentokrát však nepôjde o účinok, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Takže to upresníme: Sú to ich OBALY, ktoré nefungujú.
Prvým z dvojice šampiónov je pero na nechty a nechtovú kožtičku od Essence.



























Pero malo byť východiskom z núdze, ale popravde akákoľvek indulona 5 rokov po záruke, používaná už len na leštenie topánok, by mi urobila lepšiu službu.
Pero vďaka esenciálnym olejom, aloe vera a vitamínom A a E sľubuje výživu a posilnenie nechtov a nechtovej kožtičky. Čo by bolo ale že úúúúplne fajn na popraskanú kožu okolo nechtov, ktorá ma trápi hádam odjakživa.
Fajn by to bolo, len to by musel aplikátor aj fungovať, že jo. Vyzerá takto:


Snímka nie je najdokonalejšia, takže pripájam aj stručný popis. Pôvodne som myslela, že aplikátor funguje ako klasický, vysúvací balzam na pery v tyčinke. Tuhým aplikátorom nanesiem "balzam" na okolie nechtov, vmasírujem a nechám pôsobiť.
Bohužiaľ. To, na čo sa pozeráte, nie je žiadny balzam, ale penový aplikátor, ktorý by na Mohsovej stupnici tvrdosti  zaujal miesto niekde medzi kremeňom a topásom, t. j. mohli by sme ním rýpať do skla a pri kresaní by isto iskril. Aplikátor je tak mega-ultra-hyper-super zlisovaný, že musíte po prste behať aspoň 5 minút, aby na koži zanechal akú-takú mastnú stopu!
Nemusím vám snáď vravieť, že účinok na nechte a kožtičke nemá šancu prejaviť sa. Pôvodne som chcela pero trafiť presne mierenou ranou medzi odpad, nakoniec som sa ale rozhodla dať mu druhú šancu. Na starostlivosť o nechty si potrpím, ale zatláčaniu nechtovej kožtičky som nikdy neprišla na chuť. Takže načase zmeniť to ;).
Druhým šampiónom v dnešnom poste je preslávený Made in U.S.A. lesk na pery LiP SMACKER. Mne sa za trest ušiel ten s guľôčkovým aplikátorom a vôňou Sprite.


Hneď na úvod mi nedá nespomenúť, že keď nejaký nealko-nápoj neznášam, tak je to Sprajt. Presladený bublinkový sajrajt. Takže mi naozaj vysvetlite, prečo skončil tento lesk na pery v mojom nákupnom košíku! :D
No ale dobre, viac to rozvádzať nebudem.
Čo musím uznať, vôňa Sprajtu je naozaj dokonalá... :) ku podivu. Balenie je maličké, chutné a guľôčka pri aplikácii veľmi príjemne chladí. Potiaľto OK.


Ako, ja neviem, či som zas schytala nejaký podarený kúsok, ale aj keď sa guľôčka vrtí ako namydlený blesk, na mojich perách po lesku stále ani chýru ani slychu! Jednoducho nula celá, nula nič - nielen, že na mojich perách nie je žiaden lesk /efekt/, ale na nich naozaj nie je žiaden lesk /ako obsah fľaštičky/.
Lesk som používala len jedno poobedie a kapitulovala som. Na požiadanie je odložený pre kamošku /preto absencia akýchkoľvek ďalších fotiek! nech je balzam čo najviac nedotknutý! :)/, ktorá sa hrdinsky rozhodla obetovať a priviesť americkú fľaštičku k rozumu. Uvidíme, či sa jej to podarí ;).
Ako sa zdá, Amíci zrejme rozum už dostali a lesk sa ponúka na oficiálnej stránke Lip SMACKER už len s klasickým aplikátorom:

zdroj: www.lipsmacker.com


Ceny výrobkov si už presne nepamätám, ale bolo to plus-mínus 3 éčka. Nízka cena ale neoprávňuje výrobok k tomu, aby sme ho museli z obalu dostávať nožíkmi, kliešťami, vŕtačkami alebo kladivami, že...

Opäť bez hodnotenia.

- claire -


6 komentárov:

  1. Je zvláštne, že som natrafila na dva výrobky, o ktorých som ani nevedela, že existujú v beauty svete :)).
    A po Tvojej recenzii ani chýbať nebudú :)):

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K článku nemám veľmi čo dodať, len to, že impulzívne nákupy sa nie vždy vydaria! :D

      Odstrániť
  2. Oba výrobky majú jedno pozitívum. Vydržia super dlho. :-) Ale inak super napísaný článok. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veronika, to máš teda svätú pravdu! :D A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Fixku na nechty som mala od značky Artdeco, ale tá naozaj veľmi pomáhala :) A Lip Smacker mám balzámy na pery, milujem tie s vôňou Fanty, mám doma dve a ťahám ich stále so sebou...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám asi vážnu medzeru alebo čo, ale toto je naozaj moja prvá skúsenosť s LipSmackerom... Ale s balzamami na pery ma čoskoro čaká ťažká STOPka, lebo si už pripadám fakt psycho :).
      Po tej ceruzke sa asi poobzerám...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...