streda 28. mája 2014

Ďalší kúsok do zbierky líceniek

Dnes pokračujeme dekoratívkou. Pomaly ale isto prepadám lícenkovej mánii. Hoci ešte donedávna som ich nepoužívala vôbec, za posledný rok pribúdajú nové kúsky vcelku utešeným tempom. Tentokrát som neodolala kultovej farbe na líčka od Bourjois.
Keďže v mojej zbierke chýbal nejaký ten ružovkavý odtieň, voľba odtieňa ROSE D´OR sa mi zdala byť ideálna. 





Samozrejme, prvé patálie nastali už v drogérke pri výbere odtieňa. Páčil sa mi jeden tester, ale ako inak, lícenky boli v stojane riadne premixované a zistiť bez možnosti otvorenia, ktorá lícenka je ktorá – no vec nemožná. Po filozofických úvahách sme s kamoškou vybrali jeden odtieň a ukázalo sa, že nie sme až tak blondíny :) /sorry, blondíny :)/ a odtieň sme trafili.
Odtieň je tmavoružový so zlatistým nádychom. Tentokrát sa to zaobišlo bez väčších trblietok, čomu sa ja teda dosť teším.






Ako vidno na fotke, lícenka je zapečená, slušne pigmentovaná a musím skonštatovať, že má najväčšiu výdrž zo všetkých mojich farieb na líčka, keďže jej náznaky vidím ešte po príchode z práce. Aj keby som farbu nenanášala v stopovom množstve /ako že nanášam a preto sa ani nepovažujem za kompetentnú kecať vám tu o výdrži farieb na líčka!/, som presvedčená o tom, že lícenka by mi aj v tom prípade vydržala na veky vekov.
Súčasťou chutného balenia je aj ešte chutnejší malý štetček, s ktorým sa mi farbička nanáša naozaj výborne.



Čo je však úúúúplne že najsamlepšie a, bohužiaľ, nezachytiteľné objektívom, je – celkom netradične – vôňa výrobku. Už zasa chrochtáááááám blahom! Prenádherná púdrová vôňa, ktorú neviem bližšie definovať, zato mám pekný problém odtrhnúť lícenku od nosa! :)
Silno oceňujem aj otváranie balenia na magnetku, pri ktorom nehrozí, že strávim každé ráno s vulgarizmami na jazyku, že som si ulomila z nechtu alebo zlikvidovala čerstvo nanesený lak na nechty.
Aby som však len nechválila - celé balenie je pomerne malé a keď do neho ukladám štetček, nie je to práve tá najjednoduchšia vec na svete a mini-zrkadielko taktiež je využiteľné len v núdzových prípadoch.
V globále som však s farbou na líčka viac ako spokojná a pokojne by som išla do nejakého ďalšieho odtieňa /keďže tento ma určite prežije, že.../.

plusy:          trvácnosť farby, odtieň, vôňa!!!, aplikátor
mínusy:       kvôli malým rozmerom balenia sa s výrobkom o niečo horšie manipuluje

celkové hodnotenie: 9/10

Vlastníte aj vy nejaké lícenky od Bourjois? Ako ste s nimi spokojné? Budem rada, ak dáte vedieť! :)

- claire -


8 komentárov:

  1. Lícenky nepoužívam, lebo to neviem naniesť tak, aby som envyzerala ako Marfuša z Mrázika :).
    Zišla by sa aj fotka teba s nanesenou farbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lícenky tiež z tebou menovaného dôvodu používam v takých množstvách, aby ich takmer nebolo vidieť! :D Z toho dôvodu fotka potrebná nebude! :D

      Odstrániť
    2. Tak na tomto som sa fakt dobre nasmiala :) :) :).

      Odstrániť
  2. Licenky od Bourjois milujem, konkretne tento isty odtien ako mas ty, no a ta vona je perfektna vonia ako nejaky parfum :)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/




    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...