utorok 13. mája 2014

Tender Care /Prísny zákaz prekladať!!!/

Znie to možno neuveriteľne, ale po svete až donedávna pobehovala jedna mátoha, ktorá v živote nemala v rukách a najmä na perách legendárne vajíčko od švédskeho Oriflame. Asi tipujete správne. Bola som to naozaj ja s mojou všeobecne známou vášňou pre všetko, čo sa maže na pery. Slávny "hojivý zázrak" ma v katalógoch nejak nikdy neoslovil - už len kvôli tomu hroznému názvu /Naozaj museli tak nutne prekladať názov Tender Care???/ a kvôli síce chutnému, ale inak celkom nemožnému a lacno pôsobiacemu baleniu.
Ale teda tradaaaaaa:



Týchto dvoch vydedencov som sa ujala asi pred mesiacom po mojom chlapovi, poznáte to, keď je v rodine "oriflejm lejdy"... Balzam s vôňou čokolády a balzam s vôňou vanilky, prvý takmer nepoužívaný a druhý celkom nepoužívaný.
Ako, tie vône sú naozaj dokonalé. Viac k téme nemám čo dodať. 
Čo ma ale fakt že dostalo do kolien, bol obsah.
Balzam vyzerá nejako takto:



Nechce sa mi príliš skúmať jeho zloženie /náhodou by som objavila viac chémie, než je pekné/, faktom však je, že pre moje pery je táto "vazelínka" dokonalá. Nelepí, pri aplikácii dokonca príjemne chladí a na popraskané pery pôsobí NAOZAJ hojivo a uchová ich vláčne a vyživené. Hoci je balzam určený na mazanie čohokoľvek suchého na vašom tele, pravdupovediac, je mi ho ľúto používať ho na niečo iné než pery.
Čo sa týka balenia... Nie je vyslovene neestetické, dokonca sa mi zdá milé, ale na mňa plastový kelímok pôsobí trochu lacno, ako som už spomenula... Väčším problémom je však balenie, ktoré kvôli svojmu tvaru je predurčené na vykrúcanie prstov do najrôznejších paragrafoidných tvarov, čo nie je práve to, po čom by väčšina z nás túžila, že...



V skratke: Napriek malým, čisto "kozmetickým" nedostatkom pre mňa OBROVSKÉ prekvapko. Už sa vidím, ako v najbližšej akcii neodolám ďalším voňavým variantom!

plusy:          účinok, vôňa, cena v akcii
mínusy:      extrémne nepraktické balenie

celkové hodnotenie: 10/10 
/Nič mi nezabráni dať mu absolutórium!/

- claire -

10 komentárov:

  1. Tiež mám kolegyňu Oriflame lady, takže sa tieto zázraky ku mne pravidelne dostanú.
    Mám doma všetky vône a som veľmi spokojná.
    Jediná vôňa, čo mi vyslovene vadila, bol myslím kokosák - inak všetko ok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som chcela tiež všetky vône, ale som si fakt povedala, že si dávam s balzamami stopku! :D

      Odstrániť
  2. Jéééé, môj obľúbený "balzam" na pery!!! :-D Tiež ho používam len na pery, mám kokosový a ešte občas používam aj čerešňový, ktorý síce nepatrí mne, ale tak niekedy neodolám a uchmatnem si z neho :-P
    To nanášanie mi problém nerobí, len si ho naberiem na necht a natriem na pery :-)
    A ešte mi to dosť dlho vydrží, čo je pri mojej frekvencii natierania pier super!!!
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odteraz už aj MOJ obľúbený :)
      No ja s nechtami nepochodím, ja uprednostňujem krátke! ;)

      Odstrániť
  3. Tento balzam asi dostal každú. Je naozaj úžasný, ja ich mám tiež pár doma, no teraz už z Oriflam neobjednávam, takže sa k nim nemám ako dostať :/
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak mňa s "malým" oneskorením, no, čo už, furt lepšie neskoro ako nikdy ;)... Ja mám oriflejm lejdy kolegyňu, takže som pri zdroji...

      Odstrániť
    2. Srdénko a ktože to je tá tvoja oriflame lejdy ???:) Inak balzamíky sú super aj na popraskané päty a lakte a mojej dcérke pomohli aj na ekzém hlavne ten klasik ružoví...

      Odstrániť
    3. ... a taká jedna baba... nepoznáš! :D
      Ja som lakomá dávať také mini balenie na niečo iné než na pery, no... :D

      Odstrániť
  4. Mňa tá aplikácia prstom na týchto legendárnych zázrakoch vždy hrozne odrádza, keď mám dlhšie nechty tak to proste nejde a je to podľa mňa dosť nehygienické samé osebe, dá sa to možno používať doma, ale to je tak asi všetko. Avšak tie zaujímavé vône ma dosť lákajú, možno vyskúšam nejaký iný, ako ten klasický variant, ktorý je síce fajn, ale nevonia ktovieako.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no no, veru tak... Asi preto som mu aj ja odolávala tak dlho...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...