sobota 28. júna 2014

Júnové Out News



Podobne požehnane ako som tento mesiac nakupovala, tak som aj míňala. Chvalabohu, v tomto prípade už nie peniaze, ale kozmetiku samozrejme. 





A keďže bolo toho teda naozaj DOSŤ, pozrime sa na spotrebované vecičky aj detailnejšie.

























telovému mlieku od Ziaja budem mať navždy silný citový vzťah, keďže to bol môj prvý výrobok ever, ktorý som dostala na otestovanie. Som rada, že to bol práve tento výrobok, pretože mliečko môžem len a len odporúčať, a to nielen kvôli kvalite, ale aj vďaka vôni, čo je teda pre mňa osobne ideálna dvojka pozitívnych vlastností akéhokoľvek kozmetického výrobku.



















Tento mesiac padli za vlasť aj dva laky na nechty, ružový mini-lak od Avonulak na štiepajúce sa a krehké nechty, ktorý už dlhší čas používam ako base i top coat. Tak isto od Avonu. Laky som vám len v krátkosti spomenula v tomto poste a zatiaľ čo ružový nejako extra odporúčať nemôžem, base/top coat odporúčam všetkými desiatimi a určite sa s ním v nejakom špeci postíku ešte stretnete.
Ani jeden z lakov samozrejme nie je minutý doslovne – moja večná trauma. Keďže však už značne zhustli a lakovanie s nimi mi spôsobovalo rovnako značný stres, poputovali do koša.

























Sprcháč Aveo som kúpila v mníchovskej drogérii Müller za dokonalých 65 centov a musím povedať, že som s ním bola nadmieru spokojná. Gél bol neuveriteľne hustý, samozrejme mi nevysušoval pokožku a nááádherne voňal. Značka Aveo je podobne ako DMkovská Balea  privátnou značkou pre vyššie spomenutú sieť drogérií a teda inde ju nezoženiete. Škoda.

























Peelingu od Avonu s plumériou a citrónovou trávou som chcela utratiť pár slov už dávno, nejak nevyšlo. Ak máte rady jemnejšie telové peelingy, tento by pre vás mohol byť tým pravým orechovým. Je naozaj dostatočne jemný, dobre pení a pokožka ku podivu je po ňom naozaj hladká. A ako bonus náááádherne vonia. U mňa jednoznačne po agáte.
Ja síce uprednostňujem skôr drsnejšie olejové peelingy, ale k tejto vecičke by som sa v nejakej výhodnej akcii bez problémov opäť vrátila.


























Limitkový šampón s vôňou zeleného jablka od Baley, ktorý skrátka nemôže sklamať. Najsamlepšia je na ňom samozrejme vôňa, ale nemôžem frflať ani na účinok - napriek tomu, že mám dosť suché vlasy. Samozrejme ohne silikone.





















Maslo na nohy od Baley, u mňa za poslednú dobu asi najviac diskutabilný výrobok. Účinok masla hodnotím dodnes naozaj uspokojivo /t.j. nie tak dobrý ako moja stálica Balea s ureou, ale stále veľmi dobrý/, čo mi ale neskutočne vadilo, bola intenzívna vôňa výrobku a tiež jeho mazľavá konzistencia. Takže za mňa – najmä vďaka vôni – tentokrát už nie.




















Pri značke Balea ešte na chvíľu ostaňme. Telové mlieko s éterickým olejom z červeného pomaranča v každom prípade neurazilo, hydratovalo dobre ako väčšina baleáckych telových mliek /teda u mňa/ a navyše aj splnilo sľubované – vďaka prirodzenej, nepresladenej vôni naozaj dodalo energiu. Takže za mňa kedykoľvek.




















Zásoba vôd v spreji bola ešte z minulého roka. Cestovné balenie termálnej vody od La Roche-Posay je klasika, ku ktorej sa môžem vracať stále,  voda s morskými minerálmi od Baley sa už zrejme nevyrába /pozor, nepliesť si ju s tohtoročnou novinkou, čistou vodou v spreji!/, takže k tej sa asi vracať nebudem. Okrem toho, ak som ju dala na podráždenú pleť, zľahka poštipkávala.

























Peny do kúpeľa používam asi tak raz za tristopäťdesiattisíc rokov. Takže v podstate nepoužívam. Ale keďže tento rok bol ten tristopäťdesiatytisíci, tak som si jednu kúpila, že... Bola v nejakej extra výhodnej akcii /Avon, ako inak!/, vo fľaši pekne voňala po fialkách a samozrejme vo vani ju bolo cítiť len minimálne. Takže si, koniec koncov, ani nedovolím tvrdiť, či penu odporúčam alebo nie, zároveň však nevylučujem, že si o ďalších tristopäťdesiattisíc rokov nejakú zasa kúpim. A možno aj túto istú.

























Čo by to bolo za júnový Out News post, keby sme tu nemali nejaký výrobok na opaľovanie, že :). O spreji na opaľovanie SunDance som vám už v skratke písala, je to moja stálica už niekoľko rokov, takže logicky ho odporúčať musím, pričom prednosťou je hlavne pohodlný spôsob aplikácie, pri ktorom si „umastíte“ len to, čo chcete.




















Po dlhej dobe sa mi podarilo minúť aj nejaký ten balzamík na pery. V tomto prípade išlo o môj obľúbený Everon od značky Weleda – prírodné zloženie, UV filter, skvelý účinok a pekná vôňa v jednom. Navyše v tom najpraktickejšom, tyčinkovitom balení. Takže, čo viac si možno želať, že...

























Intímny sprchovací gél Cien ste mohli vidieť okrem iného aj v poslednom In News poste. Zásoby došli, doplnila som.


























Poslednou vecičkou, ktorú som dorazila tento mesiac, bola micelárka od Nivey. Musím povedať, že micelárka príjemne prekvapila a hoci momentálne je jej kúpa v nedohľadne, keďže sa tak nejak nakopili doma ružové biodermy, v budúcnosti sa jej vôbec nebudem vyhýbať.

Čo ste minuli tento mesiac vy? :)

- claire -

7 komentárov:

  1. :D ja som dnes ako správny míňač peňazí a shopoholik takisto pomíňala dosť svojej kozmetiky :D našťastie lebo už som sa bála že sa to doma mení na súkromné DM :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D míňanie ako míňanie, no nie? Ale musím povedať, že rovnako rada míňam aj peniaze, aj kozmetiku! :)

      Odstrániť
  2. Celkom slušná spotreba :).
    Ja som tento mesiac toho neminula veľa, klasika holiaci gel, kvantá lakov na vlasy, šampón, sprcháče a pod, ale nič extra na chválenie :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nebýva každý mesiac... :)
      Jo tak lak na vlasy je asi jediná vec, s ktorou sa na mojom blogu zrejme nikdy nestretneme :D... čo sa vlasového stylingu týka, pre mňa jedna veeeeľká neznáma...

      Odstrániť
  3. Takéto články mám rada :) Pekná spotreba :) Musím niečo také zaviesť aj na mojom blogu :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super zbierky spotrebovanych..:) Zaujal ma ten intimny sprchovací gél Cien, musim sa po nom pozriet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je výborný! Určite odporúčam, ja už iný nekupujem...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...