piatok 18. júla 2014

Blocker /čiže Terminátor/


Zistila som, že nerada píšem recenzie, ak na nejaký výrobok nemám jednoznačný názor. Hoci moje doterajšie skúsenosti so značkou Ziaja boli zatiaľ viac než jednoznačné, vecička, o ktorej vám budem písať v dnešnom poste, presne do tejto kategórie NEpatrí.
Hneď na začiatok musím ozrejmiť, že nepatrím k ľuďom, ktorí by sa nadmerne potili. /Ťažko povedať, či to má byť pre túto recenziu plusom alebo nie! :D/ V každom prípade, antiperspiranty zvyknem poslednú dobu používať len v lete, v ostatných ročných obdobiach si vystačím aj s deodorantom. Keďže je však leto, antiperspirantoidná novinka od Ziaja s drsňáckym názvom Blocker /skoro ako Terminátor! B-)/ mi padla skutočne vhod a ja som sa s nadšením pustila do testovania.



Faktom je, že nebyť jednej veci, našla by som asi ideálny antiperspirant do letných horúčav. Bohužiaľ, tá „jedna vec“ mi asi zabráni Blockera istý čas používať. Najprv sa však pozrime na pozitívne stránky recenzovanej vecičky.
Prvou vecou, čo potešilo, je zloženie.



Antiperspirant je bez konzervantov, parabénov, farbív a alkoholu. A bez parfumácie, čo by niekomu aj mohlo nevyhovovať - mne ale nie. Úlohou terminátora je predsa blokovať potenie a nie prekrývať odér, že :)...
Ďalšou vecou, čo mi vyhovuje, je frekvencia používania. Blocker stačí použiť prvé 2 – 3 dni po večernej sprche a potom postačí aplikovať 1, prípadne 2x do týždňa.
Možno veľa ľudí nevie, ale takto nejako by sa mali používať akékoľvek antiperspiranty, obsahujúce hliníkové soli, nielen Blocker od Ziaja /čím pozdravujem moje kolegynky v práci, pri ktorých niekoľkokrát denne podstupujem blahodárnu inhaláciu alumíniového oblaku z ich sprejových antiperspirantov! :D/.
Vráťme sa ale späť k Blockeru. Frekvencia používania na môj typ „potiča“ plne postačovala. Naozaj som sa nepotila a napriek absencii parfumu v zložení, necítila som nič, čo by som cítiť nechcela :). Takže účinok bez debát. Lenže... 
Lenže to by som nemohla byť taká poctivá testerka, ktorá vyskúša na vlastnej koži presne všetko to, čo je na fľaštičke uvedené ako zakázané, že... :D Pokus číslo 1 – OK. Pokus číslo 2... aplikácia výrobku na čerstvo oholenú pokožku :)
No, čo k tomu dodať? Poznáte ten neodbytný pocit, keď máte nie sto, ale milión chutí priložiť si na časť vašej telesnej schránky kefu na čistenie záchodovej misy a poriadne drhnúť? :D Takto nejako som dopadla ja. Tento pocit sa síce nedostavil zakaždým /kombináciu holenia a terminátorovania som následne samozrejme vylúčila!/, napriek tomu, občas ma „potešil“ svojou prítomnosťou.
Tu si môžete pozrieť /nepreplácané/ zloženie výrobku:



Tak nejak logicky predpokladám, že reakciu nespôsobila ani voda, ani glycerín :) a usudzujem, že zrejme ma má rado niečo z kombinácie aluminum chloride – hydroxyethylcellulose – potassium sorbate :D. 
Terminátora preto na istý čas musím odložiť do zabudnutia, druhú šancu ale ešte dostane.
Dnes netradične bez hodnotenia. Kebyže mám hodnotiť účinok, dostane Blocker určite plnú paľbu, z mojej alergickej reakcie ale idem do kolien a neviem, na koľko bodov by som ju mala ohodnotiť! :D

Skúšal niekto z vás tento antiperspirant? Máte skúsenosť s podobnými reakciami pri používaní antiperspirantov?

- claire -


4 komentáre:

  1. Ja som mala po nejakej dobe používania takú reakciu na guľôčkový antiperspirant Adidas ružový. Zo začiataku som nemala problémy, ale potom neskôr ma začala štípať pokožka a urobili sa mi tam červené fľaky... Musela som ho prestať používať a presedlať na niečo iné...Odvtedy je zasa všetko v poriadku...
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm... Ja mávam občas také obdobia, neviem či zblbne hormón alebo čo :D, že ma niečo začne na tvári štípať. Potom to ale prejde a už v pohode... Takže dúfam, že to bude aj prípad Blockera /aj keď ten si na tvár asi dávať nebudem, že jo :D/.

      Odstrániť
  2. Neskúšala som ho a po Tvojej skúsenosti ani neskúsim.
    Čomu som ale dala možnosť ohúriť ma je od Ziaje sprchový krém olivový a pomarančový. Úžasne oba volajú :). Uvidíme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no áááno, samozrejme, živo si viem predstaviť, ako na Teba volali: kúp nááááááás!!! :D Ale určite, naozaj krásne voŇajú ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...