piatok 22. augusta 2014

Ako sa starám o... PART TWO



Tentokrát si beriem na paškál ruky. Že som maniačka nielen do balzamov na pery, ale aj krémov na ruky, to už možno viete. Jedna z vecí, čo bytostne neznášam, sú ruky alá múmia /pre egyptológie neznalých: vysušené/, preto ich mažem vždy a všade, kde sa dá a keď to považujem za potrebné.
Moja aktuálna zbierka mazadiel na ruky vyzerá takto:




 
Hoci mám radšej hutnejšie krémy, na leto som, prirodzene, zletnila aj ja.


Čo môžem vrelo odporučiť ako vhodné zvlhčovadlo pokožky rúk aj počas pracovného nasadenia v kancelárii, je lightkový krém Balea s vôňou fialiek. Patrí medzi tie okamžité vstrebávače a aj keď v zime by ste s ním asi veľa vody nenamútili, na tieto účely poslúži stopercentne.
Podobne je na tom balzam Cien, kúpený v mníchovskom Lidli, ten je už ale trošku výživnejší a dovolím si tvrdiť už teraz, že s týmto namútite dosť vody aj v zime.
Naopak, limitkový krém na ruky od Yves Rocher nemôžem odporučiť fakt nikomu, leda tak milovníkom netradičných vôní – upozorňujem však, že je potrebné mať do zásoby aspoň jeden INÝ krém na ruky, aby vám ruky nevyschli ako studňa na Sahare.
Na noc milujem jednoznačne tie najvoňavejšie verzie krémov na ruky:


Namažem hrubú vrstvu, zaľahnem do postele a s paprčkami pri hlave zaspávam v odéri levanduľovom, nílskom, ružovom a inom. Krémiky sú naozaj hutné, výživné a väčšinou aj poriadne premasťujúce.
Osobitnou kategóriou voňavých krémov sú moje milované krémiky od Figs and Rouge, ktoré zbožňujem nielen vďaka ich účinku, ale aj dizajnu. Vystavujem doma medzi pohármi na šampanské v obývačke, no... :). Krémiky sú hutné a výživné, napriek tomu nemastia a pôsobia tak trochu ako koncentráty a písala som o nich už tu. A všetky okrem kokosovo-ružového mi aj nááádherne labužnícky voňajú.



Hoci na každom mieste, kde sa s aspoň relatívnou pravidelnosťou občas vyskytujem, mám pre prípad potreby uložený nejaký krém na ruky, v taške so sebou zvyknem nosiť mini balenia pre prípad núdze – čo ak by moje ruky neplánovane umreli na dehydratáciu? :)



A áno, nepomýlila som sa pri fotení, občas nosím so sebou aj krém na chodidlá od Baley. Mažem ho na ruky, of course.

Pravidlo číslo jeden: mazať, mazať, mazať!!!

K starostlivosti o ruky však používam nielen krémy na ruky, ale ešte aj nejakú tú vecičku navyše, že... Aké?
V prvom rade je to peeling. Ja som si v DMkovskom výpredaji ulovila tento od Alverde, určený na nechty a nechtovú kožtičku. Pílim samozrejme aj zvyšok rúk.




Peeling je gélovej konzistencie, pekne marhuľkovo vonia a obsahuje pár naozaj poriadnych peelingových čiastočiek. Na moje nešťastie, je ich tam vcelku málo a prijala by som teda aj poriadnejší šmirgeľ, výrobca ale snáď vie, prečo robí peeling taký, aký je.



Vyjadriť sa k efektu nebude jednoduché, s pokožkou okolo nechtov mám problém odjakživa a pokiaľ ju nemám premastenú, tak je veľmi suchá a praská /a ja jej v tom výdatne pomáham neustálym rýpaním, že.../. Takže určite peeling nebude žiadnym zázrakom, ktorý ju sám, bez pomoci iných vecičiek, zachráni. Napriek tomu, na pílingovanie rúk a nechtov som si celkom zvykla a bez neho by som už asi neexistovala. Ak sa vám nechce kupovať peeling, určený pre ruky a nechty, postačí aj akýkoľvek jemnejší peeling, čo máte momentálne doma.

Pravidlo číslo dva: vyhladiť, čo sa dá!

Ošetrovanie nechtovej kožtičky som donedávna riešila špeciálnym krémom, dnes už ale môžem skonštatovať, že rovnakú – ak nie lepšiu! – službu mi urobia aj balzamy na pery. Posledné týždne takto patlem najmä posledné zvyšky balzamu od Yves Rocher a lip butter od Nivey a spokojnosť veľká. Vrelo odporúčam.



Pravidlo číslo tri: mazať a nerýpať!

Ako premýšľam tak premýšľam, nenapadá ma nič ďalšie, čím by som rozmaznávala svoje rúčky. Ak máte nejaké dobré tipy v starostlivosti o ruky, budem rada, ak sa podelíte aj s nami ostatnými :). A ja budem zatiaľ rozmýšľať, ktorý z krémikov zrecenzujem ako prvý! ;)

- claire –








8 komentárov:

  1. Ten balzam od YR som mala. Je skvelý. :-) Nevedela som, že Nivea má aj masielko na pery. To sa asi nedá zohnať u nás, či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, súhlas, balzamy YR sú naozaj moc moc dobré... A ten Lip Butter, v kamenných drogérkach samozrejme ee, ale údajne ich ponúka jeden e-shop, bohužiaľ neviem ktorý...

      Odstrániť
  2. Zbytocne vela otvorenej kozmetiky ktorej plynie cas spotreby a zabera miesto.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som maniačka na krémy na ruky. V práci na stole vystavené 2, doma v kúpeľni na poličke tiež 2 a k tomu v zásobe cca +- ďalších 10.
    Figs and Rouge sú skvelé.
    V kabelke mám vždy mini balenie zeleného Kamill (kupujem v Tescu za 1 €).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosim ta kde sa da zakupit znacku chemins de provence..??? Nejaky eshop?? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som kupovala tu: http://www.cheminsdusoin.com/boutique_us/recherche_resultats.cfm?code_lg=lg_us&marque_nav=4 bolo to ale uz davno, mozno zozenies aj niekde "blizsie" :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...