pondelok 25. augusta 2014

Akožehydratačná bomba z lekárne

Hoci som pôvodne o tomto sére nemala v pláne písať post, nakoniec mi beautyblogerské výčitky svedomia nedali pokoj a ja vám dnes aspoň pár slovami priblížim vecičku, od ktorej som mala priam megaočakávania, ale nakoniec sa žiadny zázrak teda fakt že nekonal.
Vzorka hydratačného séra Hydrance Optimale od Avéne sa ku mne dostala ešte v čase, keď bolo sérum absolútnou novinkou /cca 2 mesiace dozadu?/ a vďaka 5ml baleniu som ho mohla používať takmer 2 týždne, teda snáď čas, počas ktorého som už vecičku mohla ako-tak zhodnotiť.


 
Sérum je určené pre citlivú, dehydrovanú pleť - pleť, akou sa dosť často môžem pýšiť aj ja. A keďže hydratačných sér nie je nikdy dosť, nevrtela som len chvostom, ale rovno celou prdelou, aká som bola na testovanie nažhavená.
Čo ma pomerne negatívne prekvapilo hneď na úvod, bola konzistencia séra. V porovnaní s mojím bežne používaným hydratačným sérom od Biodermy bolo toto pomerne riedke.

vľavo sérum od Biodermy, vpravo Avéne

Vďaka riedkej konzistencii sa sérum síce rozotiera skutočne ľahko, horšie je to však s efektom. Vaša večne smädná pokožka ho do seba doslova vcucne, a na tvári vám ostane len jemne lepkavý film.


Zatiaľ čo Hydrabio sérum /no no, ja viem, že najmä vďaka silikónom!/ je kráľom všetkých ideálnych podkladov pod mejkap, o akožehydratačnej bombe od Avéne o tom nemôžeme hovoriť ani s extra veľkou dávkou obrazotvornosti. Váš prst s mejkapom po „nasérovanej“ pleti /ten výraz sa mi silno páči! :D/ kĺže asi ako prst s mejkapom po nenasérovanej pleti /čiže nekĺže!/ a na jeho používanie bez krému rovno zabudnite.
A pritom nemôžem povedať, že by zloženie bolo práve silikónov prosté:



Čiže čo sa účinku týka, môj verdikt asi nebude pre sérum od Avéne práve hyperpozitívny a s kľudným svedomím ho môžem prirovnať tak k účinku hydratačného séra Balea, o ktorom som písala tu. Čo samozrejme, pri sére za takmer 30e, nie je práve vyznamenanie. Je síce fakt, že mi sérum moju pleť nepodráždilo ani raz, ale počas tých 2 týždňov používania sa hydratačný efekt zabudol asi niekde za rohom.
Takže za mňa, bohužiaľ, toto – a najmä za tú cenu! - naozaj nie.

plusy:           nedráždi pleť
mínusy:       konzistencia, účinok, lepkavý efekt, nevhodný ako podklad pod mejkap,  cena

celkové hodnotenie: 5/10

Skúšali ste toto sérum? Bolo aj pre vás takým sklamaním ako pre mňa?

- claire -


4 komentáre:

  1. Neskúšala a ani nebudem po Tvojom komentári :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, že som mala len vzorku, ale tak na niektoré výrobky sa dá urobiť názor aj po prvom použití...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...