piatok 1. augusta 2014

Biodermí nákupný tip na august


Už zasaaaaa tu máme prvý deň v mesiaci a tým pádom čas mrknúť sa na to, čo si pre nás Bioderma pripravila ako TOP produkt v akcii B4E.




















Tentokrát nám 4 eurá zhltne, tradáááááá:



Photoderm After Sun mlieko po opaľovaní, ktoré môžete použiť nielen na telo, ale aj na tvár. V auguste vec viac než užitočná. Hoci mám rozpitvaný jeden /skvelý/ poopaľovací sprej s aloe /ktorému ešte určite utratím nejaké to slovko k dobru!/, tomuto mlieku som, samozrejme, neodolala. Prinajhoršom bude do zásoby k budúcoročným opekačkám ;).

- claire -

2 komentáre:

  1. Presne tento poopaľovací krém a je celkom fajn, príjemne vonia, avšak podľa mňa je lepší Posthelios od La Roche-Posay.Na Bioderme sa mi ale veľmi páči obal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôvodne som myslela, že ho otvorím až keď spotrebujem aktuálny poopaľovák, ale neviem veru, či odolám :). LRP značku môžem, ale /po/opaľovaciu kozmetiku od nich som zatiaľ nemala...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...