piatok 29. augusta 2014

SAVEONBEAUTY TOP PRODUCTS za august



Máme tu novú rubriku :). Keďže nadpis samotný by mohol trochu zavádzať, považujem za potrebné utratiť pár teplých slov k podstate. Ako už nadpis napovedá, v tejto rubrike venujem pár slov vecičkám, ktoré mi v mesiaci najviac prirástli k srdcu a používala som ich najčastejšie /objektívne nemusia nutne byť tým najlepším, čo mi v mesiaci prešlo rukami!/, ale aj tým, ktoré ma najviac sklamali /lebo aj tie sú TOP v istom slova zmysle ;)/. S niektorými výrobkami ste sa už mohli na blogu zoznámiť, niektoré na svojich päť minút slávy ešte len čakajú a táto rubrika možno bude takým malým nakopnutím pre vás, aby ste sa mohli tešiť v predstihu na nové recenzie ;).
Tak sa pozrime, kvôli čomu mi pišťalo moje srdce v auguste. V oblasti starostlivosti o pleť/pokožku tela tento mesiac u mňa hviezdili tieto vecičky:



 
Olejové sérum od Yves Rocher, o ktorom som vám už písala tu a ktorého používaním som síce trochu /pokrokovo/ predbehla dobu, ale som s ním naozaj spokojná. Očný gél Sensibio, ktorý síce pre mňa určite nepatrí k biodermáckym top produktom, ale tento mesiac sme si tak nejak sadli. V auguste celkom prirodzene mlieko na opaľovanie Photoderm Bronz, podobne ako aj Cien poopaľovací sprej s aloe, ktorý ak sa budúce leto dostane do slovenských predajní Lidl, asi nakúpim do zásoby a o ktorom vám určite ešte TOTO leto napíšem. Balea telové mlieko s vôňou malín a citrónovej trávy, pri ktorom sa síce riadne namakáte, lež sa vám ho podarí zapracovať do pokožky, ale je fakt voňavé, ľahučké a na leto priam ideálne. No a nakoniec mandarínkovo-pomarančový telový peeling Balea, pre mňa jasný must-have! A nielen v lete.
Podobne pestré to bolo aj v dekoratívke:


Rozžiarujúco-bronzujúce gule pre mňa neznámej značky monplay, darček od kamošky Lusil. Myslím, že som zvolila ten najideálnejší názov, ktorý ich stopercentne vystihuje. Zaujímavá vecička, ktorej sa na blogu ešte povenujem. BBčka, ktorým som v lete dala druhú šancu a som s nimi momentálne dosť spokojná. Bledorajčinovitý lak na nechty od Miss Sporty, ktorým som si teraz v lete – napriek trošku hustejšej konzistencii – nechty lakovala asi najradšej. Alverde pastelka na pery, ktorá napriek všetkým popísaným neduhom je mojím veľkým líblingom tohto mesiaca. Riasenka The One od Oriflame, ktorá sa ku mne dostala viac-menej neplánovane /Veľmi veľa vecí sa ku mne dostane neplánovane, to je každému snáď jasné! :D/, ale veľmi milo prekvapila. Zlatý klinec na záver – korektor Radiant Creamy Concealer od NARS. Používam denne a používať denne budem zrejme do konca svojho života. A nemyslím tým TOTO balenie! Recenzia čoskoro ;).
No a čo bolo pre mňa tento mesiac TOP sklamaním?


Jednoznačne skrášľujúci fluid od Dermacolu, ktorý síce používam pomerne často, ale s výsledkom nie som vôbec spokojná. A z čoho som fakt že mega-znechutená každým dňom viac a viac, to je voňavý sprej na opaľovanie z limitky SunDance, vďaka ktorému som sa dopracovala až k tomu, že sa radšej opekám na slnku bez UV ochrany, než by som mala na seba „naliať“ toto. Fuj, u mňa adept na najstrašnejší výrobok ever!
To by sme mali pre dnešok všetko. Čo zaujalo tento mesiac vás?

- claire -

5 komentárov:

  1. Pekný článok. Ja jedine čo od Dermacolu používam je podkladová báza lebo je naozaj úžasná. ale nič od nich som ešte neskúsila

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;). Myslíš túto bázu? :D http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/03/tak-ja-uz-fakt-neviem.html
      Si fakt pripadám, že som voči Dermacolu zaujatá alebo čo... :D

      Odstrániť
  2. ja som si teraz zakúpila tiež ten lak miss sporty za 37 centov :D mali u nás 75% výpredaj a mne sa teda ta farba nepáči :D v obale krásna, ale na mojich nechtoch nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, to poznám... Ja tak nemôžem na sebe prekusnúť žltý lak a niektoré fialové odtiene, aj keď vo fľaštičke vyzerajú božsky... Tento mi ale sadol :). Za 37 centov by som možno aj do zásoby nakúpila ;D.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...