piatok 8. augusta 2014

Tentokrát konvalinka na zožratie


Ach jo... Už zasa recenzia na sprchovací gél, čitateľsky extrémne „vďačná“ téma, ktorá bude určite lámať rekordy čítanosti :D. Ale tak čo už, keď som sa zasa zamilovala a nedá mi nepodeliť sa s touto informáciou so zvyškom beauty sveta.
Asi ste si aj všimli, že na dobré sprcháče som celkom ujetá. Nemám väčšej radosti, ako keď si MUSÍM ísť kúpiť nový sprcháč /a že som NEMUSELA už ozaj dávno – vďaka poctivo urobeným zásobám/.
Tak ale bez zbytočných obkecávačiek. Na akýže to sprcháč som sa teda namotala pre tentokrát?







































Konvalinkový sprcháč Yves Rocher som vyfasovala ako darček k objednávke. Priznám sa, že samotnú by ma asi nenapadlo túto vecičku objednať, v katalógu pôsobí maximálne nenápadne a jej akciová cena sa pohybuje zvyčajne nad sumu 3 eurá a to sa mi na mnou  nepreklepnutý sprcháč zdá vcelku dosť. Ale osud chcel inak samozrejme :).
Hoci som sa k použitiu dopracovala až po nejakom tom mesiaci, moje nadšenie nemá konca. Sprcháč je krásne hustý – konzistenciou pripomína nemecké sprcháče Aveo, ktoré som tu pred časom vychválila. A keďže je krásne hustý, samozrejme nemá ani problémy s penivosťou.


Tentokrát musím aspoň trošku pochváliť aj zloženie. Značka Yves Rocher sa odjakživa tvári veľmi prírodne, ale poslednú dobu sa jej to aspoň čiastočne aj darí - na rozdiel od čias minulých. V sprcháči nenájdete žiadne parabény, farbivá ani živočíšne zložky, zato gel z bio aloe vera áno. Tým to hasne a ďalej sa k "bio" zloženiu nevyjadrujem :D.
Čo je ale, samozrejme, úplne že rovnako najsamlepšie, to je vôňa tohto sprcháču. Krásne jarno konvalinková. Úúúúúúžas! :) Najradšej by som sa sprchovala v pravidelných polhodinových intervaloch.
Apropóóó, ak by som toto realizovala, sprcháč by mi vydržal asi tak pol dňa. Balenie má len 200ml, takže pri sprchovaní raz denne som schopná minúť ho asi tak za týždeň až 10 dní.
Pomer cena – veľkosť balenia beriem pri sprcháči ako jediné mínus, inak som z neho fakt nadšená a vážne uvažujem nad kúpou toaletky!

plusy:          vôňa, konzistencia, čiastočne aj zloženie
mínusy:      malé balenie – pomerne vysoká cena

celkové hodnotenie: 10/10 /nedá mi inak!!!/

Vyskúšali ste už kvetinové sprcháče od YR? Prípadne niečo iné z kvetinovej rady?

- claire -

2 komentáre:

  1. Kvetinové používam stále, aj keď túto značku vôbec !
    Ale konvalinky, to je moje !
    Jedna indiskrétna otázka: to si koľko dávaš toho sprcháča na jedenkrát keď 200 ml minieš za 7-10 dní ???? :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no vcelku dosť, aj keď s tým týždňom možno kecám :) :) :)
      Kvetinové vône som doteraz nemusela, ale po tejto skúsenosti asi začnem "musieť" ;)...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...