streda 8. októbra 2014

Čo zas až tak veľmi nepotrebujeme



Z posledného wishlistu som mazala veci jedna radosť /teda, né že by som nemohla aj viac!/ a k takýmto premazancom patrila aj Yves Rocher novinka posledného katalógu, olejový peeling na ruky.


Ako už isto viete, olejové peelingy zbožňujem. Pokožku nimi dobre vydrhnem a olejčeky sa postarajú o jej zvláčnenie a bla-bla-bla, každej z nás to musí byť jasné, najmä keď to tu omieľam dokola už viac ako rok ;). Preto som si nemohla nechať ujsť túto yvesrocherovskú novinku. Extra nadšenie sa nakoniec však až tak nekonalo.
Poďme ale najprv omrknúť peeling samotný.



Konzistencia je taká stredne hustá, povedala by som... V olejovom základe sú posadené jahodové zrnká, ktoré sa majú postarať o obrúsenie odumretých čiastočiek pokožky vašich rúk. Peeling /prekvapivo/ vonia zľahka po ovocí, ja tam cítim trochu aj tie jahôdky.
Tu hľa detailný pohľad na zloženie, snáď z toho niečo vydedukujete:


Hm, no... ma mrzí, že musím takto, ale inak sa nedá – peeling ma trošku sklamal. Od olejových peelingov mám svoje /a vôbec nie nad rámec!/ očakávania a tu sa zázrak jaksi nekonal. Pokožka rúk je síce vyhladená, to áno, ale akonáhle obsah opláchnete pod čistou vodou, vyživenie pokožky sa stratí tam, odkiaľ už niet návratu a tak môžete mazať a mazať a mazať...
Takže ja z tejto vecičky až tak do kolien nejdem a opätovná cca 4eurová kúpa sa zrejme už konať nebude.
Tak si to zosumarizujme.

plusy:          vyhladenie, vôňa, balenie
mínusy:      v podstate nulový vyživujúco-hydratačný účinok

celkové hodnotenie: 6/10

Skúšali ste? Používate také „vychytávky“, ako sú peelingy na ruky? :)

- claire -


7 komentárov:

  1. Nuž, oficiálne prehlasujem, že nič z Yves Rocher som nikdy nemala :). A toto teda tiež mať nebudem.
    By the way, už máš od Biobeauty.sk košíček - za október - krabičku krásy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je v tom niečo osobné či len zhoda náhod? ;D
      Krabičku nemám, neobjednávala som... Už som to písala niekde, škrečkovala som /zbytočne/ peniaze na Interbeauty. Ale popravde, nie som si tak úplne istá, či tieto krabičky sú pre mňa až takým lákadlom... Mám za čím banovať? :)

      Odstrániť
    2. Nič osobné :).
      Ja som s krabičkami krásy skončila, ale Biobeauty krabičku musím mať.
      Októbrovú mám a teda, je vážne dobrá.
      Presne môj vkus a naozaj dobré vecičky. K tomu som si vzala aj nejaké krémiky na ruky Panier des Sens :).
      Keď bude novembrová, beriem tiež.

      Odstrániť
  2. O peelingu som počula ale neskúšala som ho . Osobne mám Yves Rocher veľmi rada ale ja používam peeling na ruky od značky Alverde ktorý je super mám ho veľmi rada a mám už druhé balenie . :-)

    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám z YR viacero vecí, ale peeling som nemala zatiaľ žiadny. Zato mám rada YR sprchovacie gély a iné čistiace produkty ako šampóny, pleťové čističe a tak... Najviac banujem za Apple Delight. Bola to limitka a ja som kúpila príliš málo. :-) Neviem, či by ma napadlo si kúpiť peeling špeciálne na ruky. Po tomto článku asi skôr nie. Na ruky dávam to, čo aj na tvár alebo telo. Momentálne mám telový peeling z Balea a ten je taký krémový.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa nalákal pomerne výlučne ten olej :). Ktorý nám ale nejak neolejuje, že :).
      Šampóny od YR mám rada aj ja, a konvalinkový sprcháč tiež ;).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...