štvrtok 6. novembra 2014

Čo tak trochu nevyšlo



Dnešný post nebude ani tak veľmi recenziou, ako skôr rýpavou poznámkou :). Všetci zrejme viete, ako veľmi uctievam telové maslá od The Body Shop. Konkrétne to s aloe. Je to to NAJ mazadlo, aké som kedy mala. Keď v lete prebiehala v nemeckých bodyšopáckych predajniach akcia 2+1 zdarma, neodolali sme ani my s kamoškou. Po cca 2 mesiacoch spolu s Mníchovčankou u mňa zakotvilo limitkové telové maslo s vôňou Passion Fruit.


Maslo ma vyšlo na priam neuveriteľných 6 eur – čo je oproti pôvodnej cene viac než 17 éčok celkom príjemný rozdiel.
Nebudem tu opisovať úžasné vlastnosti masla – dostatočne som ich ospievala tu, takže to nebude potrebné. Chcem sa venovať druhej veci.
Hneď ako kamoška dovliekla domov svoje broskyňové maslo, ohúrila nielen seba, ale aj svojho muža a celý byt presladenou vôňou broskýň. Umelých broskýň, of course.
Takže som niečo podobné čakala aj ja. A hádajte čo.

No samozrejme som sa DOČKALA! :D Po otvorení kelímka ma priklincovala o stenu krásne presladená vôňa vášnivej marakuje, ktorá vám lezie dnu všetkými otvormi na vašom tele, preniká pórmi do vašich vnútorností a rozleptá ich na nechutnú kašu tou pomstou juhoamericko-indicko-austrálsko-afrického bôžika umelej presladenosti.
Ako vôňa je to pekná, o to pokoj, akurát keď o jej neduhoch hovorí aj taká maniačka do ovocných vôní, ako som ja, je to už na vrcholný stupeň zamyslenia sa. Takže mi neostáva iné, len dúfať, že psychicky unesiem vdychovanie marakujových výparov až do dna maslového kelímku – pretože účinok za to určite stojí.
Btw, radím otvárať kelímok čo najčastejšie. Buď tá vôňa aspoň trošku vyprchá, alebo vaše čuchové bunky rozleptá natoľko, že ju tak intenzívne cítiť nebudete ;).
Tentokrát bez hodnotenia ;).

Máte za sebou skúsenosť s maslami od The Body Shop? Preferujete výrazné vône v kozmetike alebo máte radšej tie decentnejšie? :)

- claire -

5 komentárov:

  1. Nepoznám :).Preferujem podľa potreby, nálady a ročného obdobia, ale sladké výrazné sú pre mňa eee.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám radšej skôr sladké vône, ovocné nie sú veľmi nič pre mňa, ale taká čučoriedka môže byť, no príliš presladené maslo by ma asi tiež nebavilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja milujem značku Body Shop.. akurát som od nich kúpila čokoládové telové maslo, peeling a aj voňavku. Tiež výpredaj a okrem toho ešte akcia 2+1, takže som si pár vecí kúpila ešte aj s čučoriedkovou vôňou, ale musím povedať, že tieto vône sa mi veľmi páčia. Mala som už aj broskyňový body butter a v jednom beauty boxe som mala teraz brusnicový. A tiež som s nimi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak nejak sme sa s kamoškou zhodli, že to fakt preháňajú s intenzitou tých vôní, aj keď kvalita je super... Ale tak nevylučujem, že niekomu to vyhovuje :).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...