štvrtok 27. novembra 2014

Matriciane Sérum PART ONE



Dlhé mesiace obchádzania pultov s kozmetikou Bioderma v mojej obľúbenej lekárni ma doviedli k výberu siedmeho výrobku zadara v rámci vernostného programu, ktorý som mala v hľadáčiku už fakt dosť dávno. Vecička nie je žiadnou horúcou novinkou, ale teda kvôli cene som sa k tomuto zázraku dopracovala až teraz a takouto cestou. Alebo: ak je niečo DOSŤ drahé a máte možnosť získať to zadara, logicky si radšej počkáte, že :). Matriciane sérum od Biodermy.


Začneme pekne od podlahy, ako inak. 30ml séra ja zaodené do žiarivého, iskrivo-červeného hávu, ktorý v ruke pôsobí vcelku útlo. Veľmi vyzdvihujem nové pumpičkové biodermie balenia, pri ktorých neveríte, že pumpička vôbec nejaký ten otvor aj má. Biodermáci skrátka na otvor museli zabudnúť!



Ale samozrejme nezabudli. Po stlačení aplikátora vám na svetlo božie vylezie pomerne tekuté niečo, čo aj vcelku pekne, jemne vonia.



Konzistencia séra je teda trošku tekutejšia. Hneď na úvod tohto odseku musím povedať, že aplikácia samotná mi je omnoho menej príjemná, než tomu je v prípade jeho staršieho brata z radu Hydrabio. Sérum sa síce vstrebe rýchlo, ale na tvári zanechá celkom dosť lepkavý pocit, takže odporúčam vyhýbať sa pobytu v zahmyzenom prostredí a prípadné bicyklovanie ihneď po aplikácii realizovať akurát tak na rotopéde v bezpečí vlastného bytu. Rodičovho bytu. Frajerovho bytu. Kohokoľvek bytu. Samozrejme, ak má vecička mať super-mega-extra účinok, tento fakt som ochotná akceptovať, ale musím povedať, že dvakrát príjemné mi to teda nie je.
Druhá vec, ktorá ma pri prvej aplikácii mierne nasrala /slušnejší výraz sa mi naozaj nežiada použiť!/, bolo cuckovanie pod mejkapom, čo je, ako už určite viete, u mňa fujblé prvej kategórie. NAŠŤASTIE, tento problém sa mi podarilo zažehnať aplikáciou min. polhoďku pred aplikáciou krému a mejkapu – vtedy už zrejme po sére neostane /okrem lepkavosti samozrejme/ ani stopy a môžete veselo mazať.
Matriciane sérum sľubuje intenzívnu regeneráciu a omladenie, obnovenie pevnosti a pružnosti pleti a jej rozjasnenie. O toto všetko sa má postarať toto zloženie:



Sérum používam každé ráno cca mesiac. Je faktom, že pozorujem poslednú dobu evidentné zjemnenie vrások na čele a v nosovo-ústnych ryhách, rozjasnenie pleti a zjednotenie farby, ale či je na vine práve náš partizán od Biodermy, nie som si tak úplne istá. Ako ešte do konca mesiaca spomeniem, pleť mi do tohto stavu dostalo iné sérum a sama som zvedavá, ako si so sľubovanými účinkami poradí toto z radu Matriciane.
Takže sa k zhodnoteniu účinku tejto vecičky ešte určite vrátime. V každom prípade, prvé dojmy zatiaľ nie sú tak celkom podľa mojich predstáv.

plusy:          balenie, podľa prvých dojmov účinok
mínusy:      cuckovanie, pocit lepkavosti, cena /cca 25e/

Celkové hodnotenie si dnes nedáme, nakoľko som si zatiaľ nie celkom istá účinkom tejto vecičky. Ak ste niektorá toto sérum skúšali, budem rada, ak sa podelíte dole v komentároch o svoje skúsenosti ;).

- claire -






2 komentáre:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...