utorok 18. novembra 2014

Mazanie pre každého dobrého skauta B-)



Dnešný pokec chcem venovať vecičke, ktorá u mňa pristála tak trochu neplánovane, ale s o to väčšou chuťou som sa dala do jej testovania. Keď DM drogéria vyhlásila posledného skauta, neváhala som ani na okamih. Ku podivu sa zadarilo a ja som sa stala šťastnou majiteľkou nechtíkového pleťového krému zn. Weleda.


S patlaním prírodných a bio záležitostí na tvár nemám moc skúseností. Keďže moja pleť je skôr citlivejšej nátury, už roky fičím na krémikoch z lekárne, ale nemôžem povedať, že by ma prírodná kozmetika s kóšér zložením nelákala. Preto mi úspech v DM skautovi prišiel fakt že vhod.
Nechtíkový krém je svojím prapôvodom určený síce pre kategóriu „baby“, ale pri deťúrencoch sa tak trochu zvezú aj dospeláci s citlivou pleťou.
Poďme ale k samotnému krémiku... Možno budem pôsobiť divne, ale mne sa nenormálne páči kombinácia krabice, v ktorej je krém zabalený a tiež samotná hliníková retro tuba. Pôsobí to na mňa tak... prírodne? :)


K zloženiu vyjadrovať sa asi príliš potrebné nebude :).

Keďže krémik sľubuje ošetrenie, hydratáciu a ochranu citlivej detskej pleti, asi sotva môžeme od neho čakať nejaké zmatnenie /deťúrencom to bude asi šumafuk, že/. A teda je to tak. Konzistencia krému je ľahučká a jemná, ale po rozotretí sa zmení na fakt výživné niečo, čo vám pleť kvôli ochrane premastí a samozrejme tým aj poriadne „preligoce“. Pleť je však chránená a dovolím si tvrdiť, že krém bude vhodný aj do zimného nečasu.


Čo ma na nechtíkovom kréme fascinuje možno aj najviac, je jeho vôňa. Krém vonia krááásne bylinkovo, prírodne. Nevylučujem, že niekto by túto vôňu mohol považovať aj za NEvôňu, ja si ju ale poriadne užívam.
Napriek prítomnosti alkoholu a lanolínu, na ktorý by som mala byť akože alergická /jo jo, správna beauty-blogerka musí občas nasadiť aj vlastný život! :D/, žiadnu pohromu som na svojom ksichte  zatiaľ nezaznamenala. Naopak, aplikácia /možno aj vďaka vôni/ je pre mňa veľmi fajn záležitosť.
Voči krému ako podkladu pod mejkap nemám jedinej výhrady. Samozrejme ak neprepudrujete, budete sa ligotať ako by ste o tvár poutierali omastený krajec chleba, takže púder určite treba.
V globále krém určite môžem odporučiť najmä tým z vás, ktoré bojujete s citlivou a zároveň suchšou pleťou a potrpíte si na prírodné zloženie akéhokoľvek druhu mazadiel.

plusy:          účinok, zloženie, vôňa, balenie
mínusy:      krém musíte do pleti trošku zapracovať, mastnejší efekt na tvári

celkové hodnotenie: 8/10

Skúšali ste tento krém? Používate prírodnú pleťovú kozmetiku?

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...