utorok 25. novembra 2014

SAVEONBEAUTY TOP PRODUCTS za november



Keďže mi ešte nestihli prísť všetky vecičky, ktorými by som vás mohla obšťastniť v in news poste, tak si dnes strihneme malý výber mojich NAJ produktov za november. Tento mesiac to bolo vcelku stručné a najmä jednoznačné. Takže si dnes dáme len jednu foto.



Catrice púder, o ktorom som vám písala len celkom nedávno. Hoci to nie je tá najzázračnejšia vec na svete, dosť žeriem hlavne to jeho praktické a šikovné balenie. S parfumom Amati Yours od Evaflor ste sa na blogu ešte nestretli /a pri všetkej úcte k jeho odéru zrejme ani nestretnete/, doniesol mi ho môj chlap z francúzskych luhov a hájov a milujem ho! Aj chlapa teda ako, ale v tomto momente som mala na mysli parfém ;). Je to taká teplá, hrejivá, sladká vôňa, na sychravú jeseň ako vyšitá. Výdrž postačujúca. Takže viac nemám čo riešiť a parfémik si určite zaslúži jednu extra-spešl samostatnú foto.

krémiku na ruky zn. L´occitane som vám už písala a hoci som sa v recenzii snažila byť maximálne objektívna /čiže aspoň trošku ho aj zvoziť pod čiernu zem/, faktom je, že posledné týždne som týmto krémikom doslova posadnutá. A to nielen hmotou samotnou, ale aj vôňou. Neviem, či frantíci nedávajú do tých svojich výrobkov nejaké ingrediencie, spôsobujúce závislosť prvého stupňa...
No a na záver tu máme silnú dvojku na večerné hýčkanie pleti. Čaro arganového oleja som objavila len nedávno, čaro ružovej vody ešte nedávnejšie, ale musím sa priznať, celkom som im prepadla. Takže recenzie určite budú :).

Čomu ste prepadli tento mesiac vy? ;)

- claire -

2 komentáre:

  1. Čomu som prepadla ? Míňaniu domácich zásob :))).
    Myslím, že ma ani nejak nič zvláštneho nezaujalo, len parfémy od Guerlain :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nejak podobne aj u mňa, out news post bude skutočne bohatý :) /bohužiaľ aj in news post :D/

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...