pondelok 24. novembra 2014

Supermejkap?



Tak si dnes dáme jeden postík tak trochu s krížom po funuse. Claire Clairmont a BBčka, to nejde moc dokopy. Mám pomerne suchú pleť a nejak som sa ešte nedopracovala k pocitu, že by na jej výživu nejaké BBčko postačovalo. A používať podeň denný krém, to považujem za trošku kontraproduktívne.
Napriek tomu som bola ochotná dobrovoľne si kúpiť plné balenie jedného BBčka, ktoré mi vďaka cestovnému pidi-baleniu bolo, dá sa povedať, vcelku sympatické. 


BB Cream 9 in 1 Skin Perfecting Super Make-up od Rimmel London nie je žiadna novinka. Nie som si istá, či by ma napadlo kúpiť ho, nebyť akcie BB + púder zdarma. A preto v mojom nákupnom košíku skončila táto sympatická dvojka.


Teda, sympatická ako sympatická. Povedzme si na rovinu, dizajnovo neohúril ani jeden partizán. Prečo som si teda vybrala práve toto BBčko /okrem zasa raz jedného výhodného nákupu ;)/?
Ako som už spomenula, mala som doma vzorku, ktorá mi konzistenciou vcelku vyhovovala /ako jedno BB z mála!/ a odtieň tiež nebol celkom márny. A keďže kúpené plné balenie bolo dokonca v odtieni o stupeň svetlejšom /teda najsvetlejšom, že.../... No, veď uvidíme.
Aj som uvidela. Prvotné zdesenie. Na porovnanie odtiene light /vľavo/ a medium:


Odtieň light, nalejme si čistého vína, vyzerá tmavšie a najmä oranžovejšie ako medium, NAŠŤASTIE v reále tomu tak nie je. Obe BBčka sa dajú celkom dobre rozotrieť a keďže majú pre mňa záhadnú schopnosť splynúť s pleťou, farebný výsledok je vcelku akceptovateľný.
Nie ideálny, ale furt akceptovateľný.
Konzistencia BBčka je na dotyk veľmi príjemná – trošku pripomína hustú, našľahanú penu a myslím, že je robená skôr na suchšiu pleť. Vďaka konzistencii je aplikácia príjemne chladivá a v podstate bezproblémová a aby som sa priznala, TOTO bol dôvod, prečo som si BBčko kúpila vo full verzii. Pretože krycie schopnosti tohto „super mejkapu“ sú samozrejme čisto priemerné /je to BBčko, no.../, výdrž nie je ktovieaká, ale keďže v letnom období  mi ide najmä o zjednotenie farebného odtieňa pleti, pre mňa postačujúce.
Hoci BBčko toho sľubuje a sľubuje /napr. hydratácia, zjemnenie pórov, zjednotenie odtieňa, krytie, vyhladenie, zmatnenie, prejasnenie, ochrana/, samozrejme zázraky nečakajte. Faktom však je, že hydratácia je na BBčko celkom slušná, o ochrane pred slniečkom ani nehovoriac.
Určite netvrdím, že ide o najúžasnejší výrobok, aký kedy uzrel svetlo sveta, ale podľa môjho skromného názoru spomedzi drogérkových BB-krémov vcelku vyniká. A výnimočne v dobrom! ;)

plusy:          konzistencia, SPF 25, hydratácia, relatívne odtieň, cena
mínusy:      ten efekt na tvári zas tak wau nie je :)

celkové hodnotenie: 7/10

Skúšali ste toto BBčko? Ktoré je vaše NAJ? A vôbec – máte rady BB krémy? ;)

- claire -    




11 komentárov:

  1. Tak, ja BB nekupujem a ani nebudem.
    Sú absolútne nevhodné na moju pokožku a pokiaľ som aj vyskúšala aspoň malé balenie - vzorku, vždy som sa leskla ako diskoguľa. Vždy.
    Teraz som si kúpila jednu položku zo svojho wishlistu - makeup od Guerlain. A to mi nenahradí žiadne BB.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skusala som BB krem od Garnieru. V celku nechapem vyznam BB kremov. Kto ma plet zlu aj tak potrebuje make-up a na dobru plet netreba ani BB. Dalsi BB ani CC krem ani nic FF,HH,JJ,KK... si neprosim.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. BB krémy som si veľmi obľúbila, mám ich radšej ako klasické makeupy, len tie BB krémy, ktoré dostať u nás v drogérií nejak nemusím, skôr som za tie ázijské BBčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som teda ešte neskúšala, ale nejak sa neviem rozhodnúť, či ma lákajú alebo nie :D

      Odstrániť
  4. Já mám ráda i BB i CC krémy, z bbček používám ty od Misshy (především Cho bo yang a Signature real) a z řad cc krému jsem si oblíbila novinku od Bourjois. Ale klasickým drogérkovým BB a CC nevěřím, všechny se mi zdají moc "oranžové", většinou nekryjí a na pleti flekatí.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K CC som sa zatiaľ ešte nedopracovala, ale verím, že raz to dotiahnem aj tam! :)

      Odstrániť
  5. Presne tento BB už používam nejaký ten dlhý čas a som s ním veľmi veľmi veľmi spokojná :-) Pleť rozžiari a zjednotí tón, to je presne to čo potrebujem! Hlavne je úplne ľahký a keď si ho nanesiem vôbec nevyzerá že niečo na tvári mám čo je super, lebo nemám rada visible make up. Akurát má jednu chybu, neviem prečo, ale keď je už starší, keď ho už "domíňavam" (:D) tak horšie prilieha na pleť, treba poriadne rozotrieť alebo použiť podklad pod make up. Ja mám jeden super od fleur de sante, ale to už na slovensku nedostať, pred pol rokom skončili na slovenskom trhu. (neviem čo budem robiť keď sa mi minie :((( )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak od "domíňavania" mám ja ešte ďaleko :D a keďže ho vďaka odtieňu používam len na leto, tak zrejme mu skôr skončí záruka, než by som ho "dominula" ;D.

      Odstrániť
  6. Tento Tento BB krém je od Rimmelu sa delí o druhú priečku s Vichy Ideália. Síce neurobí pleť matnou ako krieda (a veľa žien práve takú chce), ale dobre hydratuje a na BB krém dostatočne kryje. Presne ako píšeš, toto zloženie je stavané skôr na suchšiu pleť. Môj najobľúbenejší krém je však Sensibio AR. Ten mi sedí najsamlepšie a zatiaľ som nenašla iný, ktorý by bol lepší. I keď... nevylučujem, že raz možno nájdem aj lepší. Nechávam rezervu. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevieš si predstaviť, ako som nešťastná, že mi Sensibio BB nesedí odtieňom! :( :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...