štvrtok 20. novembra 2014

Sympatické skrášľovadlo za pár drobných



Je mi jasné, že asi nie som tak úplne kompetentná rozpisovať sa o púdroch, keď som ich v živote vyskúšala asi 2/slovom: DVA!/ druhy. Alebo takmer aj kusy. Napriek tomu mi nedá nepodeliť sa s vami s mojím nadšením, ktoré zdieľam z môjho nového úlovku. Prime and Fine matujúci vodeodolný púder od Catrice.


Teda ako nadšenie... zas také tragicky silné nadšenie to nie je. Púder od Catrice asi nebude ten najúžasnejší výrobok, aký kedy moja kozmetická taštička uzrela, že, ale ja som celkom odvarená z toho „vizuálu“. Ale teda poďme na to pekne po poriadku.
Hneď na úvod musím skonštatovať, že fakt netuším, čo tým básnik myslel, keď na dekel dal čarovné slovíčko waterproof. Mal na mysli snáď to, že ak sa s napúdrovaným ksichtom osprchujete, vrstva púdru vám tam ostane zabetónovaná? Očakáva to niekto? Lebo ako neviem, nooo... Určite by som skôr ocenila potuodolnosť, mastnoteodolnosť alebo oteruodolnosť púdru :).
V prvom rade ale musím vyzdvihnúť balenie. 


Hoci som už počula nejaký ten frfľajúci názor, že sa nápisy rýchlo zošúchajú /čo teda ako tiež nemusím!/, snáď sa mi zadarí nejako prekusnúť to, až k tomu dôjde. Balenie je totiž fakt kvalitné. Drží pevne, ale napriek tomu ho otvoríte ľahko. Púder síce neobsahuje aplikátor /kto ho používa?/, ale obsahuje jedno super-mega-veľké a super-mega-ohybné zrkadielko, ktoré v pohode pokryje celú vašu hlavu – teda aspoň tú moju :) - a púdrovanie s ním ide jedna báseň.


Odtieň tu máme len jeden. Univerzálny, ktorý sa má prispôsobiť akémukoľvek odtieňu pleti. Inými slovami povedané, je fakt super bledučký a nevytvárajúci žiadny farebný efekt, čo mne teda maximálne vyhovuje.
Púder obsahuje aj nejakú tú jemnú trblietku, na tvári som nejaký väčší efekt nezaznamenala. Teda celkom presne – úplne žiadny. A trblietky sú beztak viac-menej len na povrchu.

Aby vám boli mnohé okolnosti jasné, mala by som vás oboznámiť so stavom mojej pleti. Je pomerne normálna až suchá, takže aby vydržala v použiteľnom stave, musím ju patlať tými výživnejšími patladlami, vďaka ktorým vyzerá dosť mastno, of course :D. Takže hodnotiť výdrž púdru, najmä teraz v jesenno-zimnom období, asi nebude celkom fér. Inými slovami povedané, part two: Zmatnenie s vodeodolným púdrom vydrží takmer tak isto dlho ako s vodeNEodolným. Čiže asi tak dve-tri hodinky u mňa. Uvidíme, ako obstojí na jar, keď presedlám na ľahšie verzie patladiel.
Čo musím vyzdvihnúť, je fakt, že púder neoxiduje, nerobí na pleti mapy a nezalieza do pórov, s čím som mala trošku problém pri poslednom Stay Matte od Rimmelu.
Ak by som teda mala utrúsiť nejaké to záverečné slovo, s púdrom som spokojná, aj keď je mi jasné, že žiadny extra zázrak to nie je. Za tých cca 5 éčok ale určite stojí za to, aby ste stojany s Catrice dekoratívkou neobišli bez povšimnutia - už len kvôli tomu dokonalému baleniu! ;)

plusy:          balenie!, odtieň, výsledný efekt tak prvé dve-tri hodinky
mínusy:      ?

celkové hodnotenie: 8/10

Skúšali ste tento púder? Ktorý je váš naj? ;)

- claire -


10 komentárov:

  1. Zaujímavý výrobok. Len keď mne je táto značka tak maximálne nesympatická, že až. Najmä tie stojany v DM prepchaté.
    Už roky používam puder od Max Factoru a dobrá stará klasika za dobrú cenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tú značku pomaly asi začnem skúmať intenzívnejšie, už druhý výrobok, ktorý "môže byť"... Nie až tak úžasný, ako pastelky, ale furt fajn.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Mení farbu, tmavne, oranžovie... po čase :).

      Odstrániť
    2. Myslela som, ako zistis ci oxiduje puder, alebo ci oxiduje make-up :-)

      Odstrániť
    3. :D super otázka, aj keď na chvíľu som sa musela naozaj zamyslieť, že na čo sa pýtaš!
      No u mňa to je celkom jednoduché, keďže bežne používam občas len púder alebo len mejkap :) Viem, že to nie je celkom kóšér postup, ale tak najmä ten samotný púder zas nepraktizujem tak často... :)

      Odstrániť
  3. Nemas nejaky tip na puder, ktory nevysusuje? Mam teraz ten krajkovy z Dermacolu, no akonahle si ho dam na makeup, tak sa mi robia supinky po celej tvari.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, si si istá, že to robí kvôli tomu, že vysušuje? Nerobí to skôr jeho "podklad"? Mejkap, krém... ?
      Ono púdre moc "hydratačné" asi nebudú ;), v každom prípade, mne to zatiaľ nerobil žiadny...

      Odstrániť
    2. ked si dam iba cisto makeup, bez pudru, tak sa mi supinky nerobia, tak neviem.. :(

      Odstrániť
    3. To neva, aj tak môže byť "vinníkom" mejkap... Skús to nejako prekombinovať, aby si zistila, či to spôsobuje naozaj púder.
      Tento recenzovaný mi toto napr. nerobí, ale toto je veľmi individuálne, závisí nielen od kombinácie podkladu a mejkapu, ale aj od typu pleti - obávam sa, že Ti neostane nič iné, len skúšať do nemoty,,,

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...