štvrtok 13. novembra 2014

Tutanchamónova pomsta



Už zasa idem byť za zlú. Začiatkom minulého mesiaca som neuvážene, márnotratne a pipkovsky dala prednosť kozmetickému veľtrhu pred egyptským faraónikom, ale nakoniec som napriek plnej peňaženke s rovnako plnou peňaženkou aj odchádzala. Jediná vec, za ktorú som bola ochotná utratiť nejaké to euro, bol rúž pre mňa neznámej značky Golden Rose s matným finišom a teda poviem vám, že som si kľudne mohla odpustiť aj ten.


O značke Golden Rose som v živote nepočula. Čo by teda nebolo nič hrozné alebo neprežitia hodné. Ale pravdupovediac, ak by som si bola na dekli všimla nápis „Made in Turkey“, zrejme by som bola odolala /nie, ani trochu nie som zaujatá voči kozmetickej veľmoci, akou Turecko bezpochyby je! :D/, ale keďže som kompletný rúž s deklom uvidela až po zaplatení, smola.
Rúž ma zaujal práve tým „velvet matte“ nápisom. Matný rúž nemám doma žiadny a ak by mal mať ešte nebodaj aj zamatový efekt, no kto by odolal ;).
V prvom rade musím zvoziť balenie. Vrchnák totiž nedrží VÔBEC. Keď rúž zatvárate, môžete si aj uši rozdrapiť, žiadny „klik“ sa nekoná. Takže to, že rúž budete so sebou dennodenne nosiť, aby ste si mohli prípadne upraviť počas dňa mejkap, si rovno vyhoďte z hlavy. Rúž je zrelý akurát tak na vystavovanie na poličke /a teda popravde vystavovať veľmi nie je čo!/.
Čo ma nalákalo na kúpu, bola konzistencia, vyskúšaná na čom inom než na ruke.

Rúž je veľmi dobre pigmentovaný, po ruke kĺže jedna báseň a zanecháva ozaj zamatovo matný finiš. Potiaľto všetko dobre. Len aby to tak aj ostalo, to by sme si rúžom mohli kresliť akurát tak na tú ruku, že...



Od matného rúžu asi sotva môžete očakávať, že vám pery vyživí. Taká naivka nie je snáď žiadna z nás. Napriek tomu, neodolala som a rúž som naniesla aj na nenabalzamované pery. Výsledný efekt? HRÔZA VŠETKÝCH HRÔZ! /Aj keď na fotke to možno tak tragicky nevyzerá.../



Okrem toho, že z toho /mnou vybratého/ odtieňa s veľavravným názvom 01 zas taká odvarená nie som, rúž zvýraznil každú jednu /aj tú neexistujúcu/ vrásku.
No ale s balzamom na pery tiež veľa vody s touto Vecou nenamútite. Efekt je síce o niečo prirodzenejší, ale než ho dosiahnete, trošku sa namakáte. Rúž vám totiž vytvára na perách rôzne nánosy, línie, rozpíjance, že ani Pablo Picasso by sa zaň hanbiť nemusel, takže ak chcete dostať svoje pery do pozerateľného stavu, treba sa trošičku pohrať s papierovou utierkou/servítkom/hajzlákom a čo ja viem čím ešte. Čiže – dobre sa namakáte a že by ste si v rámci pravidelných denných kontrol vizáže rúžom ústa niekde za pochodu preleteli, na to rovno zabudnite!





Rúž stál v zľave nejaké 2,50e. Cena bola nízka, ale keďže som sa už stretla s podstatne kvalitnejším rúžom aj za 1 éčko, tak ďakujem.

plusy:          efekt na ruke, odtieň /relatívne/
mínusy:      efekt na perách, vysušovanie, neuzatvoriteľné balenie

celkové hodnotenie: 3/10

Máte skúsenosti s matnými rúžmi? Ktorý je váš naj? A navštívili ste jesenný Interbeauty veľtrh? ;)

- claire -

11 komentárov:

  1. Interbeauty ma necháva chladnou :).Matné rúže nejaké doma mám, ale robia čo majú, nevysušujú a robia aj krajšiu farbu ako si ukázala ty na perách.
    Evidentne zlá kúpa :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Opravujem Ťa: zatiaľ NAJHORŠIA kúpa... čo sa rúžov týka samozrejme.

      Odstrániť
  2. Ta rtěnka vypadá hrozně pěkně, ale po tvojí recenzi si jí nechám ujít. Ty šupinky na rtech jsou fakt nepěkné.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ešte že sa mi nepáčia matné rúže...mám radšej lesklé a najradšej lesky :-)
    Na Interbeauty som bola tiež (ale bola som tam viacmenej ako "niečí doprovod" ;-P sama by som tam nešla) a mne sa tam páčili hlavne laky na nechty...Neskutočne krásne farby mali!!!
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, to teda áno, farby až oči prechádzali! Ale tak nejak ma nechávali chladnou, zas taký fanatik do lakovania nie som ;)

      Odstrániť
  4. Pěkna rtěnka :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no teda riadne si ho zvozila, chudáka :) a ja som si tie rúže, tak obľúbila. Raz darmo sto ľudí, sto chutí a v kozmetickom svete duplom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no áno... Ale je to pravda, každému vyhovuje niečo iné, mne teda nesadol absolútne...

      Odstrániť
  6. Golden Rose mali vždy dobré tiene, púdre, bronzery, líčka - skrátka púdrové produkty - "baked" zapečené..... a zase laky, rúže, lesky o ničom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť, to som neskúšala...po tejto skúsenosti ale moc podobné chute ani nemám :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...