piatok 7. novembra 2014

VELVET BLAZE experiment

Čo sa dekorovania očí týka, priznám sa hneď – zanedbávam sa. A to dosť prudko. Moja zbierka očných tieňov predstavuje 1 /slovom: JEDNU!!!/ katalógovú mini-paletku neutrálnych očných tieňov, ktorá sa u mňa ohrieva už pár tradičných storočí a hoci si už pripúšťam, že by som sa jej mohla aj zbaviť, zatiaľ som sa k tomu nedokopala. Napriek tomu, cca dva mesiace dozadu som urobila malý experiment a objednala si tekutý očný tieň z katalógu Oriflame.



Po tieňoch Velvet Blaze som v oriflamáckych katalógoch pokukovala už dávnejšie. Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti a tiež to, že žiadnu tekutú farebnosť som na očné viečka ešte nenanášala, odolávala som. A samozrejme až dovtedy, kým nedali tiene do výpredaja J.
Z odtieňov som si teda logicky vyberať moc nemohla, napriek tomu tvorca katalógu sa do môjho vkusu trafil vcelku dosť – odtieň Shimmer Taupe by som si totiž určite vybrala, aj keby som mala na výber z viacerých odtieňov. Inak povedané, čo je „taupe“, to musí byť moje B-).



Môj prvý aplikačný pokus ma príjemne prekvapil. Takže tie necelé 3 éčka tak celkom vyhodené neboli! J
Ak by som mala opísať konzistenciu tieňov, tak je takááá... púdrovo-penová. Fakt.



Na aplikátore obsah síce bohvieako vábne nevyzerá, ale po rozotretí na viečku názor rýchlo zmeníte. Múdra vsuvka: Farbu nanášajte skôr striedmejšie a kým je ešte čerstvá, okraje „rozblendite“ prstom pre prirodzenejší efekt. Aj tak verím, že väčšinu z vás to napadne celkom logicky J.
Pigmentácia je super, s odtieňom som veľmi spokojná.




A čo ma prekvapilo asi najviac, to je výdrž. Farbička na viečku zaschne veľmi rýchlo a keď už zaschne, tak drží. A poriadne. Dokonca aj omicelárkovaným tampónikom musíte po oku šmrdlať o niečo dlhšie než pri klasických očných tieňoch.
Najväčšie prekvapko č. 2: Tieň vyzerá bez podkladovej bázy lepšie než s podkladovou bázou! Možno si niektoré z vás teraz poklepú na čelo, ale ja fakt neviem, či sa pod takéto tiene bázy dávajú alebo nie! :D Nech už je ako chce, v každom prípade tieň bez bázy vyzerá na oku prirodzenejšie, vydrží v podstate rovnako ako s bázou a ABSOLÚTNE sa na viečku nezlieva! Čo teda je vec, ktorej by sa eventuálne niektoré z nás mohli aj obávať, že. Našťastie tieň milo prekvapil.
Takže až by ste v katalógu ešte natrafili na nejaký ten posledný kúsok v ponuke, určite odporúčam vyskúšať. Necítim sa až tak kompetentná kecať vám tu o líčení očí a už vôbec nie tekutými očnými tieňmi, ale ja som s týmto kúskom fakt veľmi spokojná.
Tak si dajme nejaký ten záverečný sumár.

plusy:          odtieň, výdrž aj bez bázy, nezlieva sa na viečku
mínusy:      na aplikáciu si určite treba zvyknúť!

celkové hodnotenie: 9/10

Zhodnotenie očného tieňa po spotrebovaní nájdete tu.


Čo vy a tekuté očné tiene? Kamarátite sa, či nie? :)
 

- claire -

10 komentárov:

  1. Nejde o to, že sa nekamarátim s očnými tieňmi, ale skôr o tom, že sa kamarátiť neviem s nimi :).
    Takže, tiež mám doma cca 100 + 1 ročnú paletku, ale z Avonu :))), nádhernú, prenádhernú, ale NIČ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa tento svoj "očno-dekoratívny" rest chystám čoskoro napraviť, a teda keď už, tak poriadne! :D

      Odstrániť
  2. Mám ho doma len iný odtieň ( SAND SHIMMER ) a popravde od vtedy čo som ho kúpila som ho použila asi raz a to len na skúšku . Mám doma palety dve a ešte nejaké mono tiene rôznych farieb ale aj tak vždy siahnem po nude tieňoch - taká moja klasika . Ale asi sa pohrám s týmto tieňom a uvidím čo to dá . :-)

    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No skús a potom daj info ;). Ja som ho pôvodne tiež kupovala len "na skúšku" a nakoniec som teda milo prekvapená...

      Odstrániť
  3. na prvý pohľad pozerám že aká starecká farba, to nemôže byť pekné, keď si ho ale rozotrela na ruke vyzerá nádherne :) škoda že si nedala fotku priamo v praxi na oku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. starecká farba :DDD
      No s fotkou na oku je to tak, ja sa v 99,9 percentách prípadov líčim ráno pred odchodom do práce a to fakt nemám kedy fotiť... Ale pokúsim sa polepšiť ;).

      Odstrániť
  4. mám ho doma - v bielej - a používam ho ako bázu pod očné tiene! najmä keď vyrábam farebnejšie srandičky, farby sa na bielom podklade krásne zvýraznia a držia pribité nekonečne dlho - testovala som to najviac 20 hodín.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, 20, to je už pekná výdrž :) To ja zrejme nikdy neotestujem :D

      Odstrániť
  5. Presne tento používam aj ja a nemá chybu! Dúfam, že ho neprestanú vyrábať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trošku sa obávam toho, že sa objavuje už len v tých doplnkových katalógoch...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...