utorok 11. novembra 2014

Zimné voňavé déjà-vu

Keďže by sa podľa posledných pár článkov, venovaných značke Dermacol mohlo zdať, že trpím prudkou zaujatosťou voči tejto českej značke, nie je tomu tak :D. Na napravenie chuti si dnes strihnime malý postík o vecičke od Dermacolu, ktorú tentokrát až nekriticky zbožňujem ;). Aroma Time exkluzívny krém na ruky a nechty.




 
V prvom rade zbožňujem ten cukríkovo-ružový obal. Ružovú farbu tolerujem teda fakt nie všade, ale na kozmetických čačkách-mačkách mi ani trochu nevadí. Toto by bolo ale trošku málo na nekritické zbožňovanie, že :). Lebo krém zas až tak veľmi výživný nie je, obsahuje síce nechtík lekársky a pantenol, rastlinné oleje z marhuľových jadierok, vitamín F a glycerín, ktoré sa majú starať o hebké ruky a pevné nechty, obsahuje aj UV filter, ale že by som si všimla na mojich rukách nejaké exkluzívne účinky, to povedať tiež nemôžem. Krémik sa do pokožky vstrebe celkom rýchlo a nevšimla som si, že by moje ruky nejako extra dlho chránil.




Čo ale milujem fakt že neskutočne, to je jeho vôňa! Dermacol je poslednú dobu známy vražednými kombináciami umelých vôní, ktoré rve do svojich produktov, v prípade tohto krémiku ale nič umelé nečakajte. Aroma Time krém na ruky vás očarí jemnou vôňou NIEČOHO, kde ja cítim najmä škoricový podtón a táto vôňa sa mi jednoducho spája so zimou a najmä s obdobím Vianoc /no jo, som konzerva a romantička, kto by to bol do mňa povedal, že :D/. Skrátka ju milujem, a keď ju milujem, tak akože fakt nie je čo riešiť :). A keď natrafíte na krémik, ktorý stojí bežne niečo nad 3 éčka, v 50percentnej zľave, tak nie je čo riešiť na druhú.
Určite odporúčam vyskúšať a následne pričuchnúť, možno sa zamilujete tak ťažko a beznádejne, ako ja :).

plusy:          vôňa!!!, obal
mínusy:      účinok zas nie je nič extra

celkové hodnotenie: bez debaty 10/10, aj keď v mojom prípade jednoznačne len za vôňu :D

Poznáte tento krémik na ruky? Máte rady voňavé krémy? :)

- claire -

6 komentárov:

  1. Netusila som, ze Dermacol je ceska znacka.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je... A na akú štátnu príslušnosť si mala tip? :)

      Odstrániť
  2. pre mna je dermacol jedna z naj znaciek a kedze na kremoch mi na voni zalezi dost kludne by som ho vyskusala :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher na nakup! Tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ak si dobre pamätám, už som sa zapojila ;).
      Bohužiaľ, mne zatiaľ väčšina výrobkov od Dermacolu moc nevyhovovala, ale nechcem tvrdiť, že to nie je dobrá značka :)
      Ten krém na ruky má ale jednu chybu - keď ho chceš ovoňať, budeš ho musieť najprv kúpiť :D z tuby vôňu necítiť...

      Odstrániť
  3. Nuž, ja budem negatívna, ale je to pre mňa úplne bežný krém. Vôňa príjemná, ale účinok som videla aj ďaleko lepší pri iných krémoch.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...