sobota 31. januára 2015

Januárové OUT NEWS



Tento mesiac som sa celkom činila aj v oblasti spotreby. Poslednú dobu to u mňa nie je nič neobvyklé, že sa mi všetky vecičky míňajú tak nejak odrazu.


Bez zbytočných obkecávačiek poďme na vec a spotrebovancov si rozdeľme. Nejako.
Kategória prvá: dekoratívka.




Ceruzka na oči od Miss Sporty vyzerá adekvátne svojmu veku. Tento druh som používala hádam ešte od puberty, je super mäkká, takže na oči sa ňou kreslí dobre, ale výdrž je na prd, ako ste si asi domysleli. Čiže nastal čas vymeniť tento kúsok za iný. Na laku na nechty rovnakej značky som fičala celé leto a jeseň, aj vďaka tomu pomerne rýchlo zhustol a toto ja už lakom netolerujem. Takže nemilosrdne poputuje do koša, na leto si ale jeden taký budem musieť zaobstarať. Do tretice: riasenka od Astoru. Ktorá na začiatku ohúrila svojím vau efektom, ale už bude zrejme za zenitom. Nemôžem povedať, že by obsah vyschol, ale vau efekt sa tak nejak pominul, takže som si celkom neverne našla adekvátnu náhradu. Riasenke sa do budúcna ale určite brániť nebudem.
Kategória druhá: Mazadlá a patladlá. Vo fakt požehnanom počte.


Začneme krémikmi na nohy. Oba od Oriflame, s oboma spokojnosť – časom mi síce trošku začalo vadiť to väčšie premasťovanie chodidiel, účinok ale tak celkom márny nebol.
Sprcháče značky Balea sú u mňa vždy stávkou na istotu a iné kupujem len veľmi sporadicky. Tieto olejové sú na zimu ideálne, aj keď to „olejovanie“ sa zas až tak extra nekoná, že jo :).
Že sú stávkou na istotu, to som si myslela aj o šampónoch z Lidla, tento zelený, určený pre objem vlasov mojej hrive ale vôbec nevyhovoval. Vlasy boli po ňom ťažké a spľasnuté, takže za mňa prvý a posledný krát. 


Balea pleťovú masku s ureou ste mali možnosť vidieť v poste o vecičkách, ktoré používam v zime. Detailnejšie som sa jej povenovať nestihla, ale teda nie som si istá, či si ju ešte zaobstarám. Maska krátko po aplikácii na pleti trošku štípala /fakt pár sekúnd, ale predsa len to asi nie je to pravé orechové!/, pleť ale vyživila vcelku fajn, akurát že vďaka tomu, že sa nezmývala, zanechala na povrchu pleti takú nie príliš sympatickú vrstvičku, ktorá s každým vaším pohybom samovoľne zliezala dole. Čiže FUJ cuckovala. /Ak by toto bol podklad pod mejkap, asi by som utrpela smrť precuckovaním sa!/ Takže za mňa rozhodne už skôr nie ako áno. Opačným prípadom bola Avon zlupovacia maska s uhorkou a čajovníkom, ktorú mám doma už v neviemkoľkom balení. Zaschnutá vrstička ide dole s použitím PRIMERANEJ námahy /teda žiadne trhanie vrchných vrstiev pokožky sa nekoná!/ a pleť ostane po jej použití krásne jemná. Navyše stojí tak do 3 éčok, takže vraciam sa k nej kedykoľvek.
Pokračujeme krémikmi na ruky, tentokrát v mini verziách. Oba krémiky skvelé, oba voňavé, oba nemastné, jeden extrémne drahý /L´Occitane/, druhý priemerne drahý /Figs & Rouge/. Oba mám aj vo full verzii :).
To by som nebola ja, keby som v out news poste nemala nejaký ten balzamík na pery, že ;). Tentokrát padla za vlasť moja asi najobľúbenejšia Yves Rocher limitka s vôňou citróna a vanilky. Bez chute, zato so skvelou vôňou a rovnako skvelým účinkom. Nemám viac, čo by som povedala :).


Telové maslo s aloe a olivami som vám vychválila už v tomto poste a na mojom názore sa nezmenilo vôbec nič. Kúsok to bol veľmi zaujímavý, účinok viac než dobrý, ale nie som si tak úplne istá, či za tú cenu táto vec stojí. Ale ak ho zasa dostanem do daru, pochopiteľne sa brániť vôbec, ale že VÔBEC nebudem! :D
Deodorant v guľôčke od Yves Rocher som vám spomenula v tomto poste a moja spokojnosť, samozrejme, trvá. Nie je to žiadny zázrak, ale ak sa zvyknete potiť len priemerne až zľahka podpriemerne, na zimu postačí.
Po dlhšej dobe nejaké minuté mazadlo na tvár. Nechtíkový krém od Weledy som vyhrala v DMkovskom skautovi a hoci som s ním bola veľmi spokojná, prejavil sa u mňa po čase jeden neduh, ktorý sa u mňa objavuje takmer vždy pri používaní prírodnej kozmetiky. Že sa mi po čase zunuje. Fakt neviem, čím to je, ale mne jednoducho začne chýbať tá chémia! :D V konečnom dôsledku by som sa jeho opätovnému používaniu ale určite nebránila...
No a nakoniec tu máme ďalšiu z mojich micelárkových stálic, ktorú som vám na blogu predstavila len celkom nedávno. Asi bude zbytočné opakovať sa, ako veľmi som s týmto odličovadlom spokojná :).
Amen. Koľko vecičiek sa podarilo minúť vám? ;)

- claire -

6 komentárov:

  1. Tú zlupovaciu masku od Avonu mám tiež a je vynikajúca, používam ju už nejaký ten čas a nikdy som nemala problém zo zlupovacím efektom, navyše maska pleť primerane hydratuje a vcelku pekne aj vonia, takže nemám žiadne výčitky. Tie olejové sprcháče s perličkami mám veľmi rada, skúšala som doposiaľ len jeden, ale určite sa vyberiem pre ďalší. Mimochodom, veľmi pekné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To nie ja, to foťák! :D
      Pleť je po tej maske naozaj úžasne jemná, až by jeden neveril, že to zmákne maska za pár "centov" z katalógu...

      Odstrániť
  2. Masky z Avonu mám najradšej. Ešte sa mi nestalo, aby som s niektorou z nich nebola spokojná. Sú veľmi lacné a veľmi dobre. Aktuálne mám doma asi štyri, tak ich tak nejako postupne míňam. Túto uhorkovú som ešte nemala, ale asi do nej pôjdem keď ju tak chváliš. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) je skvelá, ale tuším ešte lepšia bola tá s bielym čajom, niekde som tu o nej písala... :)

      Odstrániť
  3. To patladlo na nohy Winter Berries náhodou nebolo ružové sladko voňajúce ?
    Raz som niečo také používala a bolo úúúúúžasné, len teraz ako inovovali dizajny, už si nespomínam na presný názov a neviem ho zohnať. A ani si nepamätám či bolo z Avonu alebo Oriflamu :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No asi aj ano... Ale toto je taká tá sezónno-zimná limitka, tak neviem :)...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...