streda 25. februára 2015

IN NEWS február



Posledné týždne som prehodila výhybku. Je vám jasné, že na vine asi nebude náhle vstúpenie si do svedomia, ale skôr zásoby noviniek, ktoré sa u mňa za posledný mesiac nakopili a ja som za ne nemusela vysoliť ani euro - preto som si pár vecí dopriala z trošku drahšieho súdka :).
Dnešný prírastkový postík si preto rozdeľme do kategórií „pre radosť a takmer zadara“, „testovačky a darovance“„ostatné“.


Je vám jasné, že z názvu prvej kategórie prírastkov môžete vážne brať akurát tak to „pre radosť“ :D. Po dlhých storočiach som opäť raz urobila nákup v U.S. vodách a tentokrát som si urobila pomaly už tradičnú radosť novými eosíkmi, tentokrát v jarno-limitkovej verzii melón-marakuja a jeden klasický blueberry acai. Po benefitích kazetkách pokukujem už celé veky a že ma to teda stálo síl, vybrať z toho množstva jednu! Nakoniec, ako správna rockerka, som si vybrala tú „rockerskú“ :).


Ani moja druhá návšteva v L´Occitane predajni sa nezaobišla bez darčekov. Teda popravde, ak by nebolo tých darčekov, možno by sa NEZAOBIŠLA CELKOVO, ale poznáte to – ak je hodená návnada naozaj kúl ;).A tak v mojom nákupnom košíku skončil peeling na rúčky a tuhý parfum, o ktorom som vám písala celkom nedávno.
Hoci som tento mesiac neoslavovala ani narodeniny, ani meniny, ani Vianoce, ani Veľkú Noc, ani Dušičky, zopár skvelých ľudí v mojom okolí sa rozhodlo, že dosť bolo utrácania peňazí Claire Clairmont! :D Čím zdravím Evičku, Lusilku a tých NAJ sponzorov mojej blogerskej činnosti! :)))

 
No a na záver si dajme kategóriu „ostatné“...


... ktorá predstavuje veci, ktoré som naozaj poctivo kúpila za vlastné, ťažko zarobené dukáty.
Recenzie čoskoro! :)

Zaujalo vás niečo z mojich prírastkov? Čím pekným ste si urobili radosť tento mesiac vy? ;)

- claire -


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...