sobota 11. apríla 2015

Rýchlomejkap



O niektorých produktoch občas neviem, čo si myslieť. Prípad tohto astoráckeho púdro-mejkapu to ale zrejme nebude, aj keď spočiatku to vyzeralo všelijako. Našťastie som sa nedala odradiť prvými hókuspókusmi a hurá – výsledok sa dostavil!


V prvom rade musím upozorniť, že s podobnými vecičkami som doteraz žiadnu skúsenosť nemala. Aj v tomto prípade som stará konzerva a na maskovanie vlastnej hrôzostrašnej tváre uprednostňujem klasický mejkap, korektor a púder, potažmo bázu, ak som priveľmi iniciatívna. Vec, ktorá vo svojom zložení obsahuje bázu a možno ju využiť ako púder alebo ako mejkap, bola pre mňa absolútnou novinkou.


Nebudem sa tváriť, prvá reakcia nebola práve najpozitívnejšia. Teda, ona bola vlastne celkom negatívna. Poďme ale na vec pekne po poriadku.
Univerzálnosť tejto vecičky spočíva v jej možnosti používať ju buď nasucho ako púder alebo namokro ako mejkap. Balenie je vcelku šikovne vymyslené, pod púdrovou hmotou sa nachádza tajná priehradka so zrkadielkom a hubkou a veľmi oceňujem dierkované dno celej tej srandy – lebo z usychania vlhkej hubky mám menšie, ale celkom pravidelné bruchabolenia.


Môj prvý pokus sa uskutočnil, off course, nasucho. Musím povedať, že ako púder táto vecička veľmi slušne kryje. Na môj vkus vlastne až moc. Ak vás ale krycie schopnosti púdru vedia potešiť, v tom prípade vám ochutnanie tejto vecičky nasucho odporúčam. Vlastne ju môžete využiť na poprášenie len nakrémovaného ksichtu a menšie nedokonalosti pleti bez problémov zmiznú. Výdrž slušná.
Pri pokuse číslo dva ma chvíľku pred samotnou akciou bolelo srdce. Rozbrblať krásnu púdrovú, takmer neporušenú hmotu vlhkou hubkou by podľa mňa nervalo srdcový sval len tomu najväčšiemu kozmetickému ignorantovi. Nuž, beauty-blogerka musí podstupovať občas naozaj veľké obete! :)


Môj púdro-mejkap je v odtieni s pomerne odstrašujúcim názvom golden beige. Realita je taká, že „zlatá béžová“ mi sedí na tvári ako povestná zadnica na detskej toalete. Fakt! /Aj keď doteraz nechápem!/
Začnem hneď s návodom, ako to robiť SPRÁVNE – najmä, ak máte podobný, polosušienkovitý tip pleti ako ja. Poriadne navlhčiť netreba len hubku, ale aj vašu tvár. Výdatná porcia pleťového krému je v mojom prípade nevyhnutná, aby sa mejkap po pleti pekne rozotrel.
Ak ste šťastnou majiteľkou podkladového krému, ktorý sa nedrolí a necuckuje, môžete si pogratulovať. Ak je tomu presne naopak, odporúčam odstrániť ostré predmety z vášho okolia a preventívne zamknúť zvyšných členov rodiny vo svojich izbách. Mejkap je totiž nutné do pleti doslova a dopísmena VOTRIEŤ a s nepodareným podkladom to pôjde ako v lete na saniach.
Krycie schopnosti „mokrého“ mejkapu sú, povedala by som, nižšie stredné – čiže presne naopak, ako to bolo v prípade použitia nasucho. Ak teda uprednostňujete vyššie krytie, asi s týmto mejkapom spokojné nebudete.
V mojom prípade je to ale naopak. Oveľa radšej než ksicht, líznutý fotošopom, mám prirodzene vyzerajúcu tvár, kde možno trošku aj priznávam nejaké tie /početné/ nedostatky, ale hlavne nepôsobím ako vosková figurína. A presne tieto moje požiadavky náš mejkap spĺňa.


Trošku negatívne hodnotím fakt, že sa mejkap, keď už zaschne, príliš nedá vrstviť, takže s aplikáciou radím buď sa poponáhľať alebo sa uskromniť a detailíky doriešiť radšej dobrým korektorom – ten, koniec koncov, odporúčam v každom prípade.
Mejkap pleť krásne zmatní, takže púder ani nebude nutné použiť. Ja osobne uprednostňujem radšej prestreknutie termálnou vodou v spreji, ktorá mejkap oživí a pomôže mu lepšie splynúť s vašou pleťou.
Hoci to na obale uvedené nie je, mejkap obsahuje aj SPF 18, čo si ja osobne veľmi cením.
Hm, čo by som ešte dodala... Táto astorácka novinka zrejme u mňa nebude až taký must-have, ako tomu bolo v prípade matných masielok, ide ale rozhodne o zaujímavú a praktickú vecičku, ktorú využijú najmä tie z nás, čo sú večne rozlietané a aspoň občas nemajú čas a chuť riešiť milióny zbytočných fľaštičiek, tubičiek a téglikov.
Púdro-mejkap od Astor zoženiete momentálne aj v DMke za prijateľných 7,99e alebo na nete ešte lacnejšie.

celkové hodnotenie: 7,5/10

Vyhľadávate podobné „hračky“ alebo sa im radšej vyhýbate?

- claire –

PS: Na záver ako vždy ďakujem značke Astor za poskytnutie tejto vecičky na testovanie.


10 komentárov:

  1. Abych pravdu rekla, tak me tyhle pudry moc nelakaji, myslim ze tenhle pudr ma i Rimmel a asi bych je jako make-up nevyuzila ale jako pudr mohou byt fajn, i kdyz ja vetsinou pouzivam spise transparentni pudry :-) Nicmene z rady Perfect Stay 24h mam korektor a ten je fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde samu od seba by ma jeho kúpa asi tiež nenapadla, ale teraz ok, môže byť :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to veľmi zaujímavo, ale ako som si už zvykla ,môj odtieň zasa nebude :D pretože na bledulky myslí málo firiem :/ ale inak pekný článok :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som inak tiež dosť bleduľa a odtieňovo mi fakt sadol, len teda to vyskúšaš akurát tak, že si ho kúpiš :D, snažila som sa odfotiť ten odtieň namokro na ruke, ale nefotiteľné...

      Odstrániť
  3. Vyzerá to zaujímavo, ale nešla by som do toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No každá máme iné preferencie :) ako som už písala, sama od seba by som si ho asi nekúpila, v každom prípade, skúsenosť je to zaujímavá a nie celkom márna...

      Odstrániť
  4. Vyzerá to fajn, na bežné použitie áno. Tento mesiac som sa rozšupla vo Fannku s Guerlain (moje obľúbené Meteorits z minuloročnej limitovanej kolekcie náhodou nájdené v šuflíku v predajni) spolu s Babyglow, ktoré mi sadlo ako druhá tvár.
    Takže ďalšie výdaje sú obmedzené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si chcela zaguerlainiť tento mesiac /to je výraz! :D/ a aj nad Babyglow som rozmýšľala, ale nevydalo a nakoniec som skončila pri Teint Idole Ultra od Lancome a asi tone kozmetiky od Ziaje... Ďalšie výdaje sú VYLÚČENÉ! :D

      Odstrániť
    2. Babyglow mi sadol ako r.. na šerbeľ :))).
      Budúce mesiace ešte kompaktný Meteorits + Terracotta na líčka.
      A bude nová Aqua Allegoria na leto !!!

      Odstrániť
    3. :D to sa už len počúva ťažko!
      Na tie kompaktné meteority trochu čumím aj ja, tak uvidíme... Mám ešte jeden narodeninový kupón do Fann, je mi blbé nechať ho prepadnúť! ;)))

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...