štvrtok 14. mája 2015

Naozaj super-luxusný maskovač od Lancôme



Je mi jasné, že vám tu dnes budem kecať o vecičke, kvôli ktorej asi do parfumérky hneď nepoletíte, napriek tomu je mojou svätou beauty-blogerskou povinnosťou napísať vám o nej. Lebo keď sa budete riadiť tým, čím sa dosť často neriadim ja a utrhnete si od úst nejaké tie nepotrebné blbosti, môžete s čistým svedomím zainvestovať aj do takého mejkapu, akým je 24hodinový Teint Idole Ultra od Lancôme. 


Asi by som mala začať tým, že mejkap som mala prelustrovaný odpredu aj odzadu a nevedela som sa dočkať dňa, keď mi príde narodeninový kupón do Fannky, aby som poň utekala.
Holt, realita bola mierne odlišná. Vyhliadnuté som mala niečo úplne, ale že úúúplne iné, ale keďže po tej nemenovanej značke v „mojej“ Fannke ani vidu, ani slychu, námatkovo som vzala to, čo bolo najbližšie mojej ruke a farebne aspoň čiastočne korešpondovalo s mojím ksichtom... Ukážkový beauty-blogerský prístup skrátka, no.
A tak v mojom nákupnom košíku skončil mejkapový krásavec od Lancôme.



A krásavec teda doslovný - jeho vizuálna stránka totiž plne uspokojuje estetické cítenie Claire Clairmont a viac chrochtať blahom už nie je možné.
Sklené pumpičkové balenie vrátane blýskavej krabičky pôsobí skutočne luxusne. Taká je aj vôňa, ktorá je trošku netradične výrazná, netradične príliš parfémová a niekomu by eventuálne mohla aj nevyhovovať, ja sa ale nesťažujem.




Mejkap je trošku tekutejší, jeho krycie schopnosti by som ohodnotila ako nadpriemerné a ako „oil-free“ mejkap aj výborne zmatňuje. Čiže je vám jasné, že bude vhodný najmä na mastnejšie typy pleti, napriek tomu prežijete to aj vtedy, ak máte pleť máličko suchšiu – hlavne nezabudnúť na poriadny podklad v podobe denného krému.


Či je výdrž 24hodinová, to som vám zatiaľ očekovať nestihla /a úprimne pochybujem, že toto niekedy stihnem!/, ale ak dám ráno na tvár poriadnu vrstvu luxusnej omietky, večer takmer rovnakú vrstvu omietky aj odličujem, to je holý fakt. Ku cti tejto hračky slúži SPF 15 – čo bola vlastne jedna z podmienok mojej kúpy tak drahého mejkapu.
Kuk na zloženie /ak by niekoho nepochopiteľne zaujímalo!/:


Vec posledná – cena. No, ak sa ma spýtate, či je mejkap hoden tých 54 éčok, ktoré stojí v kamennej parfumérke, no tak netuším, čo vám povedať. Aj keď je mejkap výborný, za túto cenu by som do neho nešla ani ja – luxus-neluxus. Na druhú stranu, v internetových parfumérkach ho zoženiete aj za polovičnú cenu a to už by som teda považovala tak trošku aj za kúpu roka.
Suma sumárum, za mňa určite veľká spokojnosť, ale je na vás, či chcete vyhodiť tú pálku za jednu vecičku alebo za päť :).

celkové hodnotenie: 10/10

Máte nejaké skúsenosti s high-end mejkapmi? Išli by ste do tohto fešiho?

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.

- claire -



16 komentárov:

  1. O tomto konkrétne som počula, že je vraj dosť dobrý a keďže je oil-free tak to by bolo určite niečo pre mňa, avšak doposiaľ som bola schopná investovať do make-upu tak max. 17 EUR, viac mi pripadá príliš drahý luxus, neviem možno pre ten pocit by som to raz skúsila, ale ako píšeš určite by som si ho kúpila z netu, kamenné obchody a parfumérie hlavne sú dosť predražené, tam by som si len zašla očekovať odtieň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja po tejto skúsenosti zrejme ostávam pri mejkapoch vyšších cenových kategórií /zas tak veľkú spotrebu nemám, aby som si to nemohla dovoliť :)/, ale teda ako píšeš, Elnino, Parfums atď. to istí ;)...

      Odstrániť
    2. No ja sa líčim denne, takže spotrebujem toho make-upu fakt dosť, omnoho viac, ako keď som študovala, takže pre mňa by to nebolo rentabilné.

      Odstrániť
    3. Tak ja tú moju spotrebu neviem vysvetliť, ja sa líčim tiež denne! :D Snáď cez víkendy až tak nie...

      Odstrániť
  2. Vyzerá naozaj božsky a luxusne. Asi niečo podobné ako mám ja svoj Guerlain :))). MOžno by toto bolo aj pre mňa!
    Viem, že cca 50 € za makeup je veľa, ale keď natrafíš na dobrú akciu, tak sa dá. Najmä keď človek prestane kupovať rôzne sprostosti a serepetičky, v drogérkach a kade tade + dá sa ušetriť kdekoľvek na čomkoľvek. Na makeupe sa asi ani nedá keď nájde žena to svoje pravé orechové :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak, plne s Tebou súhlasím :). Mejkap je vec, na ktorej by som fakt nešetrila - aj keď je pravda, že aj v drogérke sa dá nájsť pár dobrých kúskov, parfumérka je ale parfumérka...

      Odstrániť
  3. Za tú polovičnú cenu by som ho mohla skúsiť, ale cena v kamennej predajni je na mňa moc. Skrátka som držgroš a za zvučné značky sa mi päťnásobne vyššie ceny moc platiť nechce (hlavne ak viem, že v drogérke sú produkty, ktoré mi plne vyhovujú).. Podľa fotiek ale vyzerá, že by mi mohol vyhovovať.. Joooj, zase robíš chúťky a ja si už proste nemôžem kupovať veci, veď sa mi už nezmestia do izby :D Zlá, zlá Claire :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tá plná pálka v parfumérii je ozaj veľa, ale tých 30e by som dala v pohode... Mne mejkap vydrží aj dva-tri roky, takže zas tak veľký výdavok to nie je u mňa...
      Ospravedlňujem sa! ;P :D

      Odstrániť
  4. Zkušenost s high-end make-upy nemám, a i když mě zaujal, tak ta cena není až tak lákavá, zvlášť když ke konci měsíce úplně normálně nevycházím s penězi :D Asi se ale stavím do parfumerky ho aspoň omrknout :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak tento problém mám zvyčajne aj ja :D, ale keďže, ako som už spomínala, mne mejkap vydrží ozaj dosť dlho, zas taká hrozná investícia to nie je...
      Nechápem kamošku, ktorej jedno balenie mejkapu vydrží tak 3 mesiace... :)

      Odstrániť
  5. Mala som a bola som spokojna http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2013/09/recenzia-make-up-lancome-teint-idole.html Inak skusenosti mam takmer vyhradne len s high end make-upmi, lebo mam bledu plet a v drogerii je vsetko na mna oranzove.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nápodobne... Paradoxne, ja som mala aj teraz dosť problém vybrať si...
      Recenziu omrknem, dík.

      Odstrániť
  6. Skusenost mam s Clarins a Chanel a ani jeden mi nesadol (odtienovo a vsetky mi neuveritelnym sposobom zvyraznovali pory...s bazou by to mozno slo, ale ked uz mam dat taku sumu za make up,tak uz mi riadne sadne). Moj zatial najdrahsi make up je MAC Face&Body , cca 30 € (balenie ma ale 50ml),pouzivam od decembra 2014 a este je v nom viac nez polovica.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, ten MAC by mne teda vydržal asi 5 rokov :D
      Ja bázu pod mejkap tiež nepoužívam, nestíham, keďže sa líčim väčšinou len ráno :)... Ale chápem, tiež som frfľala, keď som pod Naked dvojku musela dať bázu z Avonu za nejaké 2 éčka a bez nej ani rana...

      Odstrániť
    2. :-Da to mam este to mensie Mac balenie (robia aj 100ku)...je jemne tekutejsi tak obcas davam na niektore miesta druhu vrstvu ale este stale je ta spotreba veeelmi mala, sama som zvedava, kedy ho dorazim, kedze uz zacinam byt v tvari tmavsia, tak asi postupne prejdem na nieco tmavsie.
      Tvoju recenziu k Naked som citala a tak som ju pred tyzdnom v Parizi s bohorovnym kludom nechala v obchode :-)
      Jana

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...