sobota 16. mája 2015

Už zas bláznivé aprílové OUT NEWS



V dnešný deň sa povenujme opäť malým restíkom za uplynulý mesiac. Aprílová úroda spotrebovancov bola opäť DOSŤ bohatá a preto bez zbytočných obkecávačiek ideme na vec.
Pre tentokrát si vecičky rozdelíme podľa miestnej príslušnosti – čiže podľa toho, kam sa mažú, patlú alebo čo nimi čistíme.


Začnime paprčkami. Spotreba krémov v apríli bola naozaj mega, veď svoj život ukončilo 5 mazadiel na ruky. K melónovo-broskyňovému masielku od Refan, francúzskej vanilke od Figs&Rouge alebo oslíkovo-mliečkovému Chemins du Nil by som bola ochotná vrátiť sa kedykoľvek nielen vďaka účinkom, ale aj úžasným vôňam. Naopak, práve vône ma trošku odrádzajú pri zvyšných dvoch mazadlách a, nalejme si čistého vína, v prípade Himalaye ani ten účinok nebol bohviečo, takže k nej dobrovoľný návrat určite nehrozí.


Tradične musel padnúť za vlasť aj nejaký ten lak na nechty – moja top/base-coatová stálica z Avonu a ďalší obľúbenec od Maybelline, ktorý svoju púť skončil nielen vďaka zhustnutiu /no po tých rokoch!/, ale aj vďaka odtieňu, ktorý mám vo svojej lakovacej zbierke asi tak o počte 5 kusov.


Z rúk plynule prejdime do podstatne vyšších sfér. Na čistenie/odličovanie pleti padlo tentokrát tých micelárok vcelku dosť. Zatiaľ čo BiodermaNivea je u mňa klasika najklasickejšia, tá od L´oréalu bola menší experiment, ktorý nedopadol práve podľa mojich predstáv – s čím som sa vám zverila v tomto poste.
Termálne vody v spreji používam najmä v lete - vtedy je to u mňa must-have najnutnejší - v zime si ich ale občas doprajem tiež. V podstate medzi nimi nevidím rozdiel, akurát tak v aplikátore, že jo, ale ak je nejaká za extra výhodnú cenu, tak tej dám samozrejme prednosť. A táto od La Roche-Posay bola za krááásne euro pade :).


Mazadlá a patladlá na tvár sú zastúpené tiež v hojnom počte a my pre tentokrát začneme služobne najstaršou vecou – a to celkom bezkonkurenčne. Effaclar A.I. od La Roche-Posay som vám do nebies zvelebila už v tomto poste a v tom dnešnom máte historickú možnosť zhliadnuť moje staré balenie, ktorému záruka skončila ešte v roku 2011. Čo viac k tomu dodať...
Naopak menším sklamaním bol balzam na pery s vôňou francúzskej vanilky anglickej značky Figs&Rouge, ktorý sa mi KONEČNE podarilo doraziť. Ako takto: Ten dizajn je skutočne božský a ja ho hlboko uznávam!!! Tubičkové balenie nie je ani tak nepraktické, ako tégliky, ale prd z toho, keď obsah do kolien nedostáva, že. Okrem toho, že tá vôňa /na rozdiel od krému na ruky!!!/ nie je zas tak úžasná, samotný účinok skôr sklamal než nadchol. Balzam bol naozaj málo hydratačný a pery skôr len polepil, na rozdiel od svojho plechovkového bratanca napríklad. Za mňa teda dosť veľa bodov dole a keď omrknete pôvodnú recenziu, tak všetko zlé, na čo som frfľala, si minimálne ztrojnásobte. Budem asi za zlú, ale bohužiaľ.
Chuť si trošku napravme biodermými sérami, z ktorých jedno je mojou stálicou už roky a to druhé sa ňou stalo len celkom nedávno. O Hydrabio sére vám už písať asi príliš nemusím. V porovnaní s tým z radu Matriciane je síce konzistenčne omnoho príjemnejšie, ale z hľadiska dlhodobého účinku sa nedalo zahanbiť ani /a najmä!!!/ to červené. Ak máte dehydrovanú, citlivú, unavenú pleť so sklonom k tvorbe prvých vrások, určite červené sérum vrelo odporúčam. 
Päťdesiatkový Photoderm Max od Biodermy padol za vlasť síce trošku predčasne, čo sa spotrebovania obsahu týka, bohužiaľ sa u mňa ohrieval už príliš dlho - a krémy na opaľovanie tváre nie sú zrovna to, čo by som používala 4 roky po záruke, že. Fluid bol určený na mastnejšiu pleť, ale ak by ste rátali, že vám slnkom umorený ksichtík aspoň trošku zmatní, ste na omyle – aspoň moja tvár sa blýskala ako diskoguľa. K samotnému opaľovaciemu účinku nič zlé povedať nemôžem, ale na návrat k tejto vecičke momentálne nepomýšľam.


Pri Bioderme ešte zostaňme. Upokojujúci krém pre citlivú suchú až veľmi suchú pleť z radu Sensibio ma príjemne prekvapil a v zime dôstojne nahradil moju stálicu z radu Atoderm. O jeho jedinej nevýhode som vám písala v tejto recenzii. Popravde, trošku ma mrzí jeho vyššia cena /asi to tentokrát celkom výnimočne nemá súvis s tým, že som lakomec!/ a keďže môj kultový Atoderm Nutritive stojí tak polovicu, zrejme sa k nemu len tak ľahko nevrátim.
Keď sme už pri tých cenách... Ak by povestnú polovicu stál l´occitaní Comforting Cream vo verzii „light“, išla by som do neho s čistým svedomím. Ako som už písala v pôvodnej recenzii, krém bol na tvári neuveriteľne príjemný a mne sa opäť nedalo viac chrochtať blahom. Za tých 30 éčok si ale zrejme nechám zájsť chuť a zadrhnem sa vlastným chrochtom. Ehmmm, len tak mimochodom, viete si predstaviť, že „rich“ verzia tohto krému ma na tvári mierne poštipkávala?
krémovej reparačnej maske od Yves Rocher som vám už písala tu a na mojom názore sa ani v tomto prípade nezmenilo zhola nič. Skvelá hydratačno-výživná maska za relatívne rozumnú cenu, navyše krááásne voňavá – čo viac by ste mohli chcieť? :)


Konečne tu máme poslednú kategóriu na pretras – čističe a mazače telesnej schránky. Mandarínkový sprcháčfialkové mydlo sa dostali aj do výberu minulomesačných top produktov a ja som na nich v apríli celkom závisláčila. Vône, no... :). Dámsky gél déemkovskej značky Jessa u mňa osobne predstavuje takú klasiku, ktorá neurazí, keď už vám prestali dovážať vášho favorita číslo jeden, že jo. No a v podstate totožný prístup mám aj k balzamu na vlasy od Garnier. Účinok fajn a navyše VONIA! V tomto prípade ako ružičky a levanduľa.
Body mousse z Lidla s výťažkom z bielych perál, vitamínmi a bambuckým maslom bola celkom príjemným sprestrením tejto zimo-jari. Hydratačný účinok môžem označiť za taký ľahký nadpriemer /a že som náročná!/, konzistencia bola veľmi fajn, chladila a čo?... Jo, VOŇALA! ;) V tomto prípade celkom sviežo a čisto po morskom vánku.


Celkom nakoniec si dajme ďalšiu z legiend tohto blogu. Olejový telový peeling s vôňou levandule od Mineral Beauty System sa u mňa vyhrieval takmer rok aj pol a aj keď nedopadol tak zle ako peeling od Baley, ďaleko od toho tiež nemal. Aj keď sa mi ho zadarilo minúť do posledného kryštáliku soli, nedá mi zasa raz zdôrazniť fakt, aby ste olejové peelingy zbytočne nešetrili a zužitkovali ich tak do 6 mesiacov od otvorenia. Jedine tak si zachovajú svoj účinok /a že je naozaj skvelý!/ a vy nebudete riskovať vystavenie sa traume v podobe neželaného odéru alebo strateného oleja, následkom ktorej by ste eventuálne mohli na olejové peelingy aj zanevrieť. A to predsa nechceme!!! :)
Howgh! Dnešní spotrebovanci mi teda dali zabrať!

Tiež ste boli minulý mesiac také úspešné v míňaní ako ja? ;)

- claire -

14 komentárov:

  1. Wow, mega dlouhý post! :D Jessa je klasika, já si od ní zase kupuju intimky, kterých mám měsíčně příšernou spotřebu... :D stojí minimum a jsou lepší než předražené :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jessa intimky rulezzz!!! Nature, s aloe alebo tie tyrkysové obyčajné, všetky sú super! :) Nepoužívam nič iné...

      Odstrániť
  2. Som rada,že som si mohla precitat názor na to červené serum od Biodermy. Podľa tvojho popisu ho nutne potrebujem �� Po fluide Photoderm som sa aj ja leskla,ale chranil fakt dobre aj v horucom Grécku. No a musim pochváliť fotky, nenavidim fotky v rubrikach spotrebovane a tie tvoje posobia pekne�� Pekný víkend Ela z aboutcosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM!!! :) Dávam si záležať a efekty to istia ;D...
      Červené sérum je, myslím si, taká investícia do budúcnosti :)...

      Odstrániť
  3. Micelarka od Biodermy je jednoznacne klasika. K tej sa pravidelne vraciam. Co sa tyka ser od Bioderma uz mam odskusane obe. Za mna bolo lepsie Hydrabiou. Pouzivala som ho ako podklad pod make-up, pekne hydratovalo, zbavilo moju plet supiniek a nebolo treba uz dalsi krem. Co sa tyka sera Matriciane, tak to zase pekne spevnilo plet a urcite ucinkovalo aj proti starnutiu pleti, ale hydratacny ucinok bol minimalny a urcite bolo na neho treba naniest este krem. Takze stale zostavam pri nazore, ze serum Hydrabiou je to najlepsie od Biodermy a Matriciane je az na druhom mieste :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Hydrabio je naozaj príjemnejšie a tiež ho mám radšej... Ako som už ale napísala, Matriciane má účiky skôr z toho dlhodobého hľadiska... ako že v osemdesiatke budem vyzerať na päťdesiat, a tak :D

      Odstrániť
  4. Ako pozerám, pripravuješ sa na nákupy, a preto si toho toľko minula. Nie ?
    Nuž, akonáhle miniem od Biodermy Hydrabio sérum, začínam s Matriciane :))), tak či tak som plánovala, aj keď vrásky už nemám len v počiatočnom štádiu :(.
    Krém od Biodermy s 50+ na tvár používam od jari do jesene - je o moje must have. V lekárňach ho mávajú 1+1 balenie a to sa dá. Takže odkladám všetky denné krémy nabok a nakoľko slniečko už svieti, mením krém na tvár nútene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chúúúďa, účinok síce super, ale používať toto celé leto :-/...
      No, ja už tiež nemám vrásky len v počiatočnom štádiu a rozmýšľam, že sa nechám napichať! :DDD Teda konkrétne jednu vrásku, ktorá ani tak nesúvisí s vekom, ale s tým, že som furt na niekoho nasraná :D
      No a tie míňačky, ani nie ;)... Ja to mám tak, že používam väčšinou vždy viac vecí odrazu, tak sa potom aj odrazu minú...

      Odstrániť
    2. Ja už lustrujem čo a ako na vrásky na čele a medzi obočím. Tie prvé spôsobené neustálym mračením počas čítania, tá druhá skôr od hnevu.
      O nosovoústnych ani nehovorím.
      Vyzerá to tak, že v najbližšej dobe niečo poriešim :))).

      Odstrániť
    3. No som zvedavá teda :)... aj sama na seba, či do toho pôjdem! :D
      Ja mám takú jednu vyoranú brázdu v strede medzi obočím, z ostatných ťažkú hlavu nemám, len toto jedno čudo... :D

      Odstrániť
  5. Celkom ma prekvapuje, že balzamy na pery figs&rouge nie sú až také super, škoda :) Dove mandarínkový je úplne skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dost slušná spotreba:)Dove mandarinkovy musim mat..
    Cosmetics addiction

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...