piatok 21. augusta 2015

Kto vyhral v ANTIgiveaway?

Pre tentokrát to bude len krátko, keďže sa nachádzam v miernej polodivočine /jo, tam, kde to všetko len tak, z prče, začalo! ;)/ a fuckt nemám nervy na to, aby mi jednu fotku nahrávalo pol dňa... Preto bez zbytočných obkecávačiek, kto sa bude tešiť z druhonarodeninového balíčka, plného kozmetiky? ;)

zdroj


Mr. Random nám vyžreboval komentár č. 32 a pod ním sa skrýva, trikráthurá, blogerka Sue Diamond, s ktorou sme strávili nejaký ten /krátky/ čas na Ziaja evente v Košiciach. Kozmetická nálož bude teda určite v dobrých rukách ;).

Zuzanka :D ozvi sa mi na mail alebo na FB do správy! :) Ostatným kočkám ako vždy, dík za účasť ;).


- claire -

6 komentárov:

  1. GRATULUJEM !!!
    Škoda, že som nevyhrala :))), tú Sebium vodu by som brala na vyskúšanie pre pubertálnu dcéru :(((.
    Inokedy :))).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeeej, to mám zase radosť jak malé decko.. :-D Ďakujem moc ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaaaj, zabudla som sa ti ozvať, že balíček už dorazil a všetko som v momente okukala, oňuchala a už sa z vecičiek naplno vytešujem ;-)

      Odstrániť
    2. :D Už som Ti chcela písať, že či to dorazilo! Tak super, teším sa, snáď to využiješ...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...