piatok 11. septembra 2015

SAVEONBEAUTY TOP PRODUCTS - záver leta



Nad výberom minulomesačných TOP vecičiek som sa zamýšľala naozaj dlho. Dekoratívka bola jasná ako facka, ale tie mazadlá... Faktom je, že počas augustových horúčav som toho teda zrovna moc nenamazala, takže snáď môj chabý výber pre tentokrát ospravedlníte ;).

Obrázok je viac-menej ilustračný, nechcelo sa mi fotiť! :D


K riasenke od MAYBELLINE, ktorá valcuje blogosféru, sme si na tomto blogu ešte neutratili ani jediné /teplé či studené/ slovíčko, ale vzhľadom k tomu, že sa ocitla medzi líblingami minulého mesiaca, asi vám bude jasné, aký názor na ňu mám. Viac zatiaľ prezrádzať nebudem, lebo určite sa jej na blogu pozrieme na zúbok aj detailnejšie.

DERMACOL 16H Lip Colour, odtiene 06 a 03
DERMACOL 16H Lip Colour, odtiene 06 a 03

O skvelých farbičkách na pery od DERMACOL som vám už písala tu a musím povedať, že v závere leta som na nich fičala ozaj poctivo. A na jeseň tomu inak nebude! V pláne mám kúpu aj ďalších kúskov, takže názor zasa /zatiaľ!/ viac než jednoznačný :)...

BALEA Spray - On Bodylotion
BALEA telové mlieko v spreji

Kategóriu mazadiel a patladiel máme zastúpenú pre tentokrát ozaj maximálne minimálne – skvelé voňavučké telové mlieko v spreji od BALEA bolo totiž jedinou vecou, čo som bola schopná na svoju telesnú schránku mazať, keď teploty vonku dosahovali štyridsiatku. Dorazila som svoj už druhý exemplár a určite pri ňom neskončím! Jediným mínusom je priam monštrózna spotreba, ale za tie cécéá 3 éčka to už nejako prežijem – najmä, ak vezmem do úvahy ostatné benefity ;).
Čo sa kategórie top prepadákov týka, budem pokračovať v letnom trende byť za dobrú. Faktom je, že ani v auguste ma nič nesklamalo natoľko, že by som potrebovala utratiť k vecičke nejaké to frfľavé slovko. Chvalabohu. Či bohužiaľ? :D

Čo ste si v posledný letný mesiac obľúbili vy a čo vás, naopak, naprdelo?

- claire -




5 komentárov:

  1. Dermacol barvy na rty bych si rada aspon v jednom odstinu poridila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lash Sensational je legenda, používám už druhou a číhám na akci, kde bych se mohla zásobit další:-) Zkrátka objev roku:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to súhlasím, u mňa je to nápodobne. Len čo sa zasa raz dokopem k foteniu oka, okamžite bude recenzia.

      Odstrániť
  3. Lash sensational zacinam svoje tretie balenie :-)...tak som tiez jasna.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...