sobota 5. decembra 2015

IN NEWS za november



Hoci minulý mesiac som sa mohla pochváliť sekaním beautyblogerskej dobroty, posledný jesenný mesiac sa ako poslušná tváriť teda rozhodne nemôžem. Ale hoci pre moju peňaženku zaváňa tento fakt tragédiou, vy sa môžete tešiť na post plný zaujímavých nákupných tipov ;).

pupa_milano_haul


A začnime hneď tým najbombastickejším /ak nerátam môj nový slniečkový kabát nemenovanej značky, vďaka ktorému som v novembri vyhlásila štátny bankrot – lebo štát som ja, že.../.
Nová spolupráca so značkou PUPA MILANO mi pár dní dozadu spôsobila menší infarkt pri rozbaľovaní balíka s vecami na testovanie... Ako jo, podľa rozmerov by človek očakával skôr Bambuľku, že, v konečnom dôsledku som sa ale tešila z mega-dávky nových kozmetických vychytávok. Veď posúďte samy podľa fotky hore...
Moja zbierka rúžov sa vďaka internetovej parfumérke ELNINO rozrástla tento mesiac o superexkluzívny kúsok od GUERLAIN. Okrem iného teda...

in_news_november_2015
GUERLAIN Kiss-Kiss Shaping Cream Lip Colour, ASTOR 24h Perfect Stay Eye Shadow Liner Waterproof, EOS Medicated Tangerine

Déemka ma tento mesiac /ne/potešila levanduľovou penovou maskou a maslom na pery BALEA, na ktoré už môj názor poznáte, takže s najväčšou pravdepodobnosťou bude hľadať nového pána. 

in_news_november_2015
BALEA levanduľová penová pleťová maska, BALEA maslo na pery

Plynulo prejdime k poctivým nákupom. Keďže som sa nevedela dočkať otvorenia trnavskej predajne ZIAJA, okolnosťami sme aj s kamoškou boli donútené urobiť objednávku na e-shope dobrakozmetika.sk. Moje nové prírastky vyzerajú takto:

in_news_november_2015
ZIAJA intímny sprchovací gél prírodná oliva, enzymatický peeling Morské riasy, očný krém s petržlenom, kondicionér na vlasy s pšeničnými klíčkami

No a potom zopár NEpotrebností, ktoré som potrebovala /micelárka, lak, telové mlieko, pena na holenie, maska/, ktorými som si chcela len urobiť radosť /vajíčka/ alebo od ktorých som prudko závislá /sprcháče/.

in_news_november_2015
YVES ROCHER sprchovací gél jablko - vanilka, ORIFLAME hojivý zázrak, CIEN pánska pena na holenie Sensitive, BALEA micelárna voda, ORIFLAME hojivý zázrak ružový, CIEN telové mlieko, AVON lak na štiepajúce sa a krehké nechty, ORIFLAME peelingový sprchovací gél malina - mäta, AVON Planet Spa hrejivá pleťová maska, YVES ROCHER sprchovací krém Brazílska káva

in_news_november_2015
YVES ROCHER sprchovací gél jablko - vanilka, ORIFLAME hojivý zázrak, CIEN pánska pena na holenie Sensitive, BALEA micelárna voda, ORIFLAME hojivý zázrak ružový, CIEN telové mlieko, AVON lak na štiepajúce sa a krehké nechty, ORIFLAME peelingový sprchovací gél malina - mäta, AVON Planet Spa hrejivá pleťová maska, YVES ROCHER sprchovací krém Brazílska káva

Ako moc ste tento mesiac poslúchali vy? ;)

- claire -


9 komentárov:

  1. Tak ta zasielka od Pupa Milano je poriadne velka. To uz nebudes musiet ani chodit do prace pri takychto sponzoroch :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...jedine, ze by sa najom dal vyplatit kozmetickym balickom;) ...Ela

      Odstrániť
  2. Jéé, nový EOS, taky mám v plánu rozšíření EOSí sbírky, ale nejdřív počkám, jestli nějaký nepřinese Ježíšek:-D Máslo na rty od Balei už mám doma, ale radši jsem měla sáhnout o kousek vedle a pořídit si další Labello, tohle se moc nepovedlo. A stejně tak jsem sáhla po Baleácké micelárce, tak hezky se tam na mě usmívaly, že jsem si jednu vzít musela:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to maslo je dosť prúser aj na mňa, čo už, škoda... Ale Labellám tiež dvakrát nefandím :)

      Odstrániť
  3. Wau, Pupa teda nadelila peckovo! Som zvedavá, ako sa ti bude páčiť rúž. Moja mamča si ho teraz nedávno doniesla z Prahy, tak som ho skúsila a zdá sa mi veľmi fajn :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš ten od Guerlain? Už mám recenziu napísanú, len teda nechcem opredu prezrádzať :)
      Pupa nadelila, no... ;)

      Odstrániť
  4. Nuž, Pupa sa činila ! GRATULUJEM ! Možno dáš niečo do GA :))).
    Keď som klikla na odkaz z Elnina, nedalo mi to ten rúž, takže neviem aký odtieň si si dopriala.
    Ja som si kúpila KissKiss odtieň č. 324 Red love :)).
    Zaujíma ma Tvoj názor na tento EOS - mandarínkový chcela by som si kúpiť tiež, tak aby som vedela čo mám očakávať.
    Inak, si musela byť veľmi poslušná podľa tých obrázkov :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) No, rozmýšľam nad niečím ;)...
      Recenzia na rúž je už napísaná, tam bude aj link... ale tuším "very pink" sa volá...
      A teda mandarínku už máš na blogu ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...