piatok 22. januára 2016

Čo dá vaše vlasy do laty



Dnes vás obšťastním trošku menej tradičným článkom, ktorý ale zrejme niektoré z vás ocenia. Problémy s vlasovým porastom patria totiž zrejme k najčastejším problémom, ktorý zvykne nás ženské poriadne potrápiť a preto si neodpustím upozorniť vás na jednu moooc dobrú vecičku, ktorú som pre vás poctivo otestovala.

HAIRCLINIC_tobolky


Tobolky na podporu rastu vlasov HAIRCLINIC som testovala 2 mesiace a musím povedať, že testovanie prišlo v tom najvhodnejšom období. Aspoň ja to totiž mám tak, že keď som v strese, tak sa to hneď odzrkadlí na mojom vizuále. Čo je teda slušne začarovaný kruh, keďže následné stresy z dodžubaného vizuálu /pipina, čo už!/ spôsobujú ďalšie dogabanie mojej telesnej schránky.
Nie inak tomu bolo aj túto jeseň. Už už som očakávala katastrofu v podobe holej lebky, vylámaných nechtov a vypadaných zubov /áno, preháňam/ a čuduj sa svete – žiadna katastrofa sa nekonala!

HAIRCLINIC_tobolky
HairClinic tobolky

Začnime ale pekne od koreňa veci. Isto vás v prvom rade zaujíma zloženie, ktoré vyzerá nejako takto:

HAIRCLINIC_ingredients
HairClinic tobolky - zloženie

Vďaka obsahu biotínu, zinku, medi, selénu, oleja z pšeničných klíčkov, extraktom zo zlatého prosa a zmesi aminokyselín majú kapsule obmedziť vypadávanie vlasov, posilniť ich a podporiť ich lesk.
Balenie toboliek pri užívaní 2x denne vám vystačí na 2 mesiace. K baleniu je navyše ako bonus pribalená masážna kefa, fungujúca na tužkové baterky /mimochodom, moooc príjemná vecička!/, ktorou môžete vďaka prekrveniu vlasovej pokožky rast nových vlasov urýchliť, spomaliť vypadávanie tých „starých“ a ako bonus môžete poriešiť aj problém s lupinami, ak ním trpíte.

HAIRCLINIC_tobolky_a_masazna_kefa
HairClinic tobolky a masážna kefa
HAIRCLINIC
HairClinic masážna kefa

Výsledok môjho snaženia? No, keď už si to všimlo aj moje okolie, tak asi aj celkom viditeľný, že. Padanie vlasov sa naozaj VIDITEĽNE obmedzilo /nechcite odo mňa, aby som vám povedala počet vypadnutých vlasov pred a po kúre/, vlasy pôsobia hustejšie a vďaka tomu, že mi rastie fakt kopec nových, vyzerám teraz ako dikobraz – čo ako pozitívum brať nemusíte, ale ja sa každému jednému novému vlásku fuckt neskutočne teším.
Takže, čo dodať... Vyskúšala som už viacero doplnkov stravy, ale toto čudo je jednoznačne tým NAJ, čo zatiaľ prešlo mojím tráviacim traktom za účelom zdokonalenia vizuálu môjho vlasového porastu. Takže ak vás trápi také to „normálne“ vypadávanie vlasov, s ktorým nemusíte hneď zaradiť aspoň trojku a odfrčať k lekárovi, tak určite môžem len odporučiť.
Cena nie je úplne najsamnižšia /v tomto e-shope necelých 25 éčok/, ale viete, ako to chodí s tými naozaj účinnými prípravkami v lekárňach...

hodnotenie: 10/10

Mali ste/máte nejaké problémy s vašou korunou krásy? Čo všetko ste vyskúšali, čo fungovalo/nefungovalo? Sem s tipmi! :)

- claire -


2 komentáre:

  1. ja mám dosť problém s vypadávaním, mala by som ich kuknúť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, zaujímali by ma aj viaceré názory, nielen ten môj :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...