utorok 12. januára 2016

PUPA CAT - život je lepší s mačkou!



To bezpochyby. O svojich zážitkoch s najnovším mačacím prírastkom v mojej domácnosti som vám už písala a po prečítaní predmetného článku verím, že o tomto fakte si nikto pochybovať nedovolí ;). Je ale /aspoň ten kozmeticko-maniacky/ život ľahší aj s rozkošnou kazetkou líčidiel od PUPA MILANO

PUPA MILANO PUPACAT 4


No, popravde, nie som si tak celkom istá. Ale začnime pekne od začiatku.
Kazeta obsahuje 6 očných tieňov, 9 leskov na pery, 2 rozjasňovače, farbu na líčka, podkladovú bázu pod očné tiene a korektor.  Teda líčidloidná záležitosť skutočne univerzálna, o tom nikto nemôže zapochybovať.

PUPA_MILANO_PUPACAT_4
PUPACAT 4
PUPA_MILANO_PUPACAT_4
PUPACAT 4

Ten dizajn je skrátka dokonalý – a to vôbec neberiem v úvahu moju slabosť pre všetko mačacie! Balenie je kvalitné, mierne infantilné samozrejme, ale ako celok pôsobí neuveriteľne rozkošne a milo.
Čo sa kvality týka, vidím to však už tak striedavo oblačno a začnime leskami. 

PUPACAT_4_lipgloss
PUPACAT 4 - lesky na pery
PUPACAT_4_lipgloss_swatch
PUPACAT 4 - lesky na pery
PUPACAT_4_lipgloss_swatch
PUPACAT 4 - lesky na pery

Ich pigmentácia nie je bohviečo, ale od leskov človek väčšinou viac očakávať ani nemôže, že. Že mi lesky už z princípu nevyhovujú, to je čisto môj problém a niekto to môže vidieť inak, preto sa k nim príliš vyjadrovať nebudem. V každom prípade, na perách sú celkom príjemné a možno by som sa nebála používať ich celodenne bez akéhokoľvek balzamu na pery, ale vyskúšanie tohto faktu odo mňa nechcite, lesk na perách nebudem mať na sebe osem hodín, ani keby ste mi stáli s tou už spomínanou deviatkou pri hlave.

PUPACAT_4_eye_shadow
PUPACAT 4 - očné tiene

Očné tiene sú pigmentované prudko individuálne. Mojimi bezkonkurenčnými favoritmi sú fialkový s uškami a taupe a bledomodro-sivý v strede, ktoré sú nielen dobre pigmentované, ale aj krááásne a ideálne práve na aktuálne zimné líčenie očí.

PUPA_MILANO_PUPACAT_4
PUPACAT 4 - lesky na pery, očné tiene a rozjasňovače
PUPA_MILANO_PUPACAT_4
PUPACAT 4 - zhora dolu: korektor, lesky na pery, lícenka, vpravo podkladová báza pod očné tiene a očný tieň
PUPACAT_4_eye_shadow_swatch
PUPACAT 4 - očné tiene
PUPA_MILANO_PUPACAT_4_swatch
PUPACAT 4 - korektor, očný tieň, lícenka

PUPACAT_4_eye_shadow_swatch
PUPACAT 4 - očné tiene

Rozjasňovače naopak podľa môjho skromného názoru stoja za celkom veľký prd – obsahujú trblietky, sú v podstate nepigmentované a... a skrátka celé zle.

PUPACAT_4_highlighter_swatch
PUPACAT 4 - rozjasňovače

Naopak spokojná som s podkladom pod očné tiene. Jeho konzistencia je pomerne suchá, napriek tomu očné tiene mi udržal v 100percentnom stave počas celého dňa a nemám najmenší dôvod ofrfľať ho.
Celkom iný prípad je farba na líčka /viď foto vyššie/. Nielen, že je pigmentovaná úplne na prd, rozmerovo je tak malá, že sa do príslušného "priečinku" trafím akurát tak štetcom na očné tiene a uznajte, že to už len je radosť používať túto vec. Takže toto u mňa neprejde.
Čo sa korektoru týka, tu som tak trochu na vážkach. Korektor podľa mňa má skôr rozjasňovačoidný odtieň, takže na prekrývanie poflámových kruhov pod očami asi nebude zrovna ideálny – aspoň mne ten odtieň nevyhovuje a ak ho použiť pod oči, tak akurát na nejaký iný, viac krycí korektor na presvetlenie. Inak e-e.

PUPA_MILANO_PUPACAT_4
PUPACAT 4

Čo dodať na záver... Asi každej jednej z vás je jasné, že v prípade mačičkovitej kazetky líčidiel ide skôr o dizajn než o obsah, aj keď ten je tiež použiteľný - obzvlášť v prípade väčšiny očných tieňov, pri ktorých si tým blahom zachrochtám. Niektoré veci mi teda vyhovujú viac, niektoré menej, prípadne vôbec, ale holým faktom je, že ak by som túto vecičku dostala do daru, tešila by som sa ako kôň :).
Kazetu zoženiete v každej Pupa predajni za necelých 22 éčok a ak by ste neboli spokojné s touto micinou, na výber máte z ešte zopár ďalších krásavíc ;).

Pre tentokrát bez hodnotenia ;).

Potešila by vás takáto micka ako darček? Alebo uprednostňujete skôr tie živé? :)

- claire -

5 komentárov:

  1. No tak teda, za tú cenu taká tragédia? ... mňa láka kazetka Polárny medveď, prípadne Zajac, ale ak by boli tiene tak tragicky pigmentované, kazetu by som prudko zavrela a dala ako dekor do spálne, prípadne niekam, kde medveď alebo zajac nebudú budiť až takú pozornosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže tie tiene sú pigmentované celkom fajn, akurát tie tmavé modré sú slabé... Ale teda celkovo očné tiene sú to NAJ, čo táto kazetka ponúka. Ak teda nerátam ten ňuňu dizajn ;)

      Odstrániť
  2. Veľmi ma zaujala táto ňuňu vecička, ale za tú cenu eeee. Na pozeranie áno, ale toto je asi tak všetko.
    A mačičky nie sú mojím koníčkom, ja som doživotne psíčkar !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No zas uznaj, pes a kozmetika, to az tak dokopy nejde ;D
      Ale jo, za plnu palku je to fakt moc...

      Odstrániť
  3. Zrovna dneska jsem viděla tento sladký obal s kočkou, ale nejde mi o to, jak vypadá desing, jak o obsah. :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...