utorok 26. januára 2016

SAVEONBEAUTY TOP PRODUCTS 2015 - patladlá a mazadlá



Tak a máme to tu. Pripravte sa na celkom obsiahle čítaníčko, lebo výber toho NAJ, čo prešlo za minulý rok mojou telesnou schránkou je mojou srdcovou záležitosťou oveľa viac, než výber najlepšej dekoratívky. Veď moju slabosť pre patlanie a mazanie určite všetci poznáte, že ;).
Tentokrát vecičky opäť nebudeme deliť do jednotlivých kategórií a tiež nebudeme vyberať len jediného víťaza. Tak nejak som sa totiž nevedela občas rozhodnúť len pre jeden produkt, tak načo sa zbytočne trápiť a krivdiť úbohej kozmetike, ktorá za nič nemôže, že.
Začnime tým, čo je môjmu srdcu najbližšie – balzamami na pery.


Mojich miláčikov od ROSEBUD PERFUME tu skrátka nemôžem nespomenúť. Sú to tie NAJ balzamy, aké kedy existovali na tomto aj onom svete, aj keď im tak trošku šliape na päty ten najobyčajnejší kelímkový BLISTEX MedPlus



Zahanbiť sa ale nedali ani fešáci od ZIAJA, konkrétne ten pomarančový a kakaový, ktoré patria k mojim najobľúbenejším. 



No a prekvapkom minulého roka sa stala aj nezaujímavo vyzerajúca tyčinka od BIODERMY, ktorá inovovaným zložením moju papuľku fuckt prekvapila. 



Pri balzamoch REVO som trošku zdržanlivejšia, čo sa účinku týka, ale tie vône – a obzvlášť v prípade toho mätového – sú mooooc na zožratie.


Pokračujeme sprcháčmi. Výber sa jednoznačne zúžil /no, zúžil?/ na kávový sprcháčik od YVES ROCHER /spomenutý na tomto blogu zatiaľ len matne/, jazmínový sprcháč od FA, citrusový od AVON, asi všetky DOVE sprcháče, Ziaja intímny sprchovací gél s olivamimalinovo-mätový peelingový sprcháčik od ORIFLAME, ktorý som dlhé roky trestuhodne v katalógoch ignorovala a od minulého roka je to môj najabsolútnejší must-have. 



Sprchovacie gély či krémy sú moja srdcovka a všetky tieto by som mohla odporučiť nielen kvôli úúúúžasným, famóznym vôňam, ale aj kvôli blahom-prudko-chrochtavým konzistenciám.


Za pleťové mazadlá tu máme tentokrát len jedného favorita – hydratačný denný krém z MED línie od Ziaja. Moooc dobrá a príjemná vecička, ktorá mi ako bonus podráždenú pleť aj upokojila, takže za mňa jednoznačne palec hore.


Kategórii očné krémy tento rok u mňa kraľovali dva kúsky – petržlenový očný krém od Ziaje vďaka konzistencii a po kvetinkách voňajúci NUXE, ktorý by som odporučila skôr na tú teplejšiu časť roka. Ale tá jeho vôňa, tááá vôňa!!!


Telové mazadlá sú zastúpené – ako ste asi aj očakávali – už pomerne hojne. Moje milované telové masielka od Ziaja asi len tak niečo neprekoná a toto naozaj MUSÍTE vyskúšať, ak ste tak ešte neučinili. 



Prekvapilo ale aj voňavučké baleácke telové mlieko v spreji s jeho priam šľahačkovitou konzistenciou a ja dúfam, že Déemka tento svoj počin bude realizovať aj budúce leto.




Aj vďaka vôňam potešili ale aj olejčeky od KNEIPP a tiež od Baley. Ak rady olejčekujete tak ako ja, tieto dva sú tiež niečo, čo bezpodmienečne musíte vyskúšať.


Trošku inú kategóriu telových mazadiel predstavuje Magic Summer od Baley, telové mlieko s obsahom kvapôčky samoopaľováku, ktoré je pre mňa v tejto kategórii úplný TOP. Navyše za viac než prijateľnú cenu, že.


Moje paprčky som minulý rok najradšej rozmaznávala krémikom od L´OCCITANE a od MANUFAKTURY. Ten l´occitaní je už taká klasika a priam kult medzi ručnokrémovými mazadlami a tie od Manufaktury prekvapili nielen úžasným vizuálom, ale aj vôňami a konzistenciou – moji dvaja favoriti hľa tu:


Zadné labky najviac chrochtali blahom pri overenej klasike – krémikom s ureou od Baley. Ktorú zrejme, ako to tak vyzerá, len tak niečo netromfne.


Celkom na záver tu máme špeci kategóriu v starostlivosti o rúčky. Vo výbere TOP vecičiek rozhodne nemôžem nespomenúť olejček na nechty a nechtovú kožtičku od L´Occitanepeeling na rúčky tej istej značky. Obe vecičky boli skrátka úžasné a úžasne voňavé a aj keď najmä v prípade peelingu cena  nebola najnižšia, určite sa k nim ešte vrátim.

Howgh. To by sme mali konečne uzatvorený výber tých najlepších kozmetických vychytávok, ktoré oblažovali telo /a ducha/ Claire Clairmont počas minulého a dúfam, že aj tých budúcich rokov. Čo najviac prirástlo ku kozmeticko-maniackym srdiečkam vám? :)

- claire -


8 komentárov:

  1. Ten balzám od Biodermy jsem měla a teda vůbec mi nevyhovoval, byl takový divný a nic nedělal :D Zaujal mě ale ten peeling na ruce! Vypadá dobře :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemala si tú pôvodnú verziu? Lebo tá ani mne nevyhovovala, naopak táto nová bola super... Na obale rozdiel nevidieť, ten ostal rovnaký :).

      Odstrániť
  2. Balzám s kakaovým máslem od Ziaji je fakt super a super bylo i pomerančové tělové máslo a malinovo-mátový sprcháč, ty vůně, mňam:-D A Baleácké tělové mléko je super, v létě nachytaný bronz už bledne a tohle je bezvadná alternativa sluníčka v piksle:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ja som vybledla už dávno teda :D ale zrovna dnes som po ňom hádzala očkom v Déemke, že by sa zišli zásoby na leto porobiť ;)

      Odstrániť
  3. Oceňujem výber Top Produktov, hlavne tie Ziaja. Veľmi mi vyhovuje balzam na pery s kakaovým maslom a tiež mám rada olivový sprcháč, je super, nevysušuje pokožku. Tónovacie telové mlieko Balea mám veľmi rada, na udržanie opáleného vzhľadu po lete neexistuje nič lepšie. Teraz ho nepoužívam, ale v lete sa k nemu určite vrátim. A používanie telových olejov je skvelá vec, tiež ich rada používam, oveľa radšej než telové mlieka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čo sa týka miláčikov na ústa, som na tom podobne ako ty. Rosebud Salve je môj favorit, i keď na rozdiel od Teba, nemám rada tie pepermintové príchute, takže u mňa 1. Brambleberry Rose a 2. tá čo na obrátku nemáš. Dala som sa nalákať na Blistex, ale ľutujem. Vadí mi tá silná mentolová vôňa, možno skôr na leto.
    Čo sa týka sprcháčov, tak nie som veľmi prieberčivá, všetko od Ziaja a Dove a mätovomalinový od Oriflame, podobne ako ty.
    Oči takisto Ziaja, kozí je the best. Ale na tvár mi nesadli Tebou uvedené vyššie, možno inokedy.
    Na telo som sa konečne dala nalákať na Ziaju, vyššie dva. Minula som pomarančové a mám k nemu jednu výhradu. Príliš rýchlos om ho minula. Zelený olivový ešte čaká.
    Baleácke telové mlieko bolo fajn, ani nejak neoslovilo, ani nepokazilo dojem. Ale príšerne rýchlo sa minulo, neviem či som nemala nejaké pokazené a polominuté keď som kupovala.
    Magic Summer ešte čaká na leto a na moje biele nožičky :)))). Kúpila som pre istotu do zásoby, lebo ak zase budú renovovať obal cez leto, tak neviem ako to bude s dostupnosťou.
    Na ruky čokoľvek čo je dobré, aj Ziaja, aj Manufactura, ale aj krémik ź Lidlu na zimu.
    A nohy už do konca života Tebou odporučený baleácky zázrak s ureou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moooc sa teším z toho, že som Ťa tak namotala na Rosebud balzamy ;D Na Blistexe ja teda fičím momentálne furt, naozaj ho zbožňujem, ten pocit mi príde veľmi príjemný :) ale uznávam, že nie každému to musí vyhovovať. No a ziajácke maslá - 100percentný súhlas :D.
      Telové mlieko v spreji bolo minuté ozaj MEGArýchlo, ale zas tááá vôňa! :)
      No a Balea na nôžky - bez komentára ;)))

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...